וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תצליחו להפסיק לחייך - הכירו את מרפאת השיניים של ד"ר טארק חמד

בשיתוף ד"ר טארק חמד

16.2.2021 / 13:31

ביקור אצל רופא שיניים מעורר אצל רבים מאיתנו חרדות ולכן חשוב למצוא רופא אדיב וסבלני שידאג לבריאות הפה. ד"ר טאק חמד הוא בדיוק כזה

ד"ר חמד טארק. באדיבות המצולמים
ד"ר חמד טארק/באדיבות המצולמים

החיוך הוא כרטיס הביקור שלנו, וכשהיגיינת השיניים שלנו נכונה, היא מוסיפה הן לרושם שאנו יוצרים והן לבריאותנו. אך למרות זאת, לרבים מאיתנו, ביקור אצל רופא שיניים יכול להיות מאוד לא נעים ומפחיד. יצאנו לחפש עבורכם את רופא השיניים המקצועי והאמפטי ביותר ומצאנו את ד"ר טארק חמד - רופא שיניים אדיב וסבלני, שעם הידע והניסיון הרב שלו יעזור לכם לקבל חוויה מתקנת לצד טיפים לשמירה נכונה על השיניים.

אהבה מחיוך ראשון

הסיפור של טארק עם עולם רפואת השיניים, החל מאז ילדותו, כאשר סבל בתור ילד מבעיות שיניים וכאבים רבים, לכן ביקר פעמים רבות אצל רופא השיניים. על רקע זה, המשיכה שלו לענף הייתה אך טבעית וכשבגר, למד את המקצוע שאהב - רופא שיניים כללי. טארק הרחיק עד שוויץ כדי ללמוד בצורה הטובה ביותר כירורגיה פה ולסת, שתלים, הרמות סינוס עבור מחוסרי שיניים ועוד, ופתח קליניקה עצמאית משלו. "אני רופא מאז שנת 2007, ונהנה לקום כל יום בבוקר לעבודה", מספר טארק, "ההורים שלי שלחו אותנו לאן שאנחנו אוהבים, ואני אהבתי את הענף הזה - היה לי ברור שכשאהיה גדול, אני אהיה רופא שיניים".

טיפולים מקצועיים לשיניים בריאות וחיוך מושלם

המרפאה של טארק נמצאת בכפר מגר, בה הוא מעניק, מזה עשור, טיפולי שיניים מקצועיים ואיכותיים ושירותי ניתוחים זעירים כמו הזרקות בוטוקס וחומצה היאלורונית, אסתטיקת פה, הוליווד סמייל וכתרי זרקוניה. טארק מעסיק במרפאה צוות אדיב ומסור הכולל שיננית, אורתודנט מומחה ליישור שיניים, שמגיע פעם בחודש ושתי פקידות. כל הטיפולים במרפאה נעשים באמצעים המתקדמים ביותר בשוק, ובמכשור דיגיטלי המבטיח את הטיפול המדויק ביותר.

המרפאה פותחת את שעריה למגוון הרחב של האוכלוסייה - הן מהמגזר הערבי והן מהמגזר היהודי, ולכל הגילאים - מילדים ועד מבוגרים. "חשוב לבוא לביקורת במרפאה כל 3-4 חודשים", משתף טארק, "כדי לשמור על שיניים בריאות, צריך לבדוק מה מצב השיניים, החניכיים והפה. ככה נמנעים מטיפולים, ושומרים על האיכות של השיניים, הכתרים והציפויים לאורך זמן".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טיפים מהמומחה

"באים אליי הרבה אנשים שקמים מהשינה עם דימום", מספר טארק, "לרוב הסיבה היא בגלל צחצוח לא נכון לפני השינה, ושמירה לקויה על היגיינת הפה". ההנחיה של טארק לצחצוח נכון מתחילה במברשת מתאימה לסוג החניכיים - המלצתו היא להשתמש במברשת עדינה, "סופט". הצחצוח המיטבי הוא לפחות 3 פעמים ביום, לצד הקפדה על שטיפות עם מי פה. כמו כן, טארק מסביר כי שימוש בקיסם שיניים הוא מזיק, היות שנגרמת טראומה לחניכיים ונזקים עתידיים, לכן היגיינת שיניים נכונה צריכה להיעשות עם חוט דנטלי שמיועד גם לחניכיים.

חיוך של כוכב הוליוודי במינימום כאב

בעבר, כדי לטפל בשיניים באופן אסתטי, היו עושים שימוש בכתרים שדורשים שיוף של השן. כיום, השיטות החדשניות, כמו טיפולי "הוליווד סמייל", נעשות על-ידי ציפוי חיצוני שמודבק על השן. בשיטה זו, השן נשמרת וגם התהליך לא כרוך בכאבים או בטיפול שורש. טארק חושף את המטופלים שלו לאלטרנטיבה הזו, ובכך מעניק להם חיוך אסתטי ויפה, שמחזיק כ-15 שנים, לצד מחירים נמוכים יותר. "חלק מהאוכל והשתייה שלנו, צובעים את השיניים עם השנים", מפרט טארק, "אפשר לאכול הכל, אבל במידה - רק ש-90 אחוז מהאוכל, לא יהיה סוכר. גם משקה מוגז אפשרי, פשוט לא להגזים".

המרפאה של ד"ר חמד טארק. -,
המרפאה של ד"ר חמד טארק/-

טיפול שיניים יחד עם טיפול רגשי

על אף החשיבות של טיפולי השיניים, הרבה מאיתנו חוששים לבקר אצל רופא השיניים וחווים חרדה דנטלית. עבור טארק, ההתמודדות עם מטופלים חרדים, היא כמעט יומיומית וההמלצה שלו היא לאפשר למטופל להירגע ולהחליט מתי הזמן הנכון בשבילו להתחיל את הטיפול. צוות המרפאה דואג להתקשר למטופלים יום אחרי כל טיפול, ואחרי 3 חודשים - לבדוק לשלומם ואת שביעות רצונם, להזמין להסרת אבנית בחינם, בדיקה ויעוץ חינם, ובעיקר, להיות עבורם מענה זמין וקשוב לכל הדרישות שלהם. "אני עובד המון עם המטופלים שלי על הפן הנפשי, ותודה לאל אני מצליח להוציא אותם מזה", אומר טארק, "אני מוכן לנהל שיחה של שעה שלמה מול המטופל, ורק כשהוא מרגיש מוכן להתחיל, אני ניגש לעבודה. היו המון מקרים שמטופלים באו אליי עם טראומה ממרפאה אחרת או שפשוט לא הצליחו להתמודד איתם, ואני הצלחתי".


ד"ר חמד טארק

טלפון: 04-6778380 | 0527499376

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף ד"ר טארק חמד
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully