וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Lotus - מרכז לגוף ולנפש בראשון לציון

בשיתוף Lotus

16.2.2021 / 13:08

במסגרת כתבות מערכת "הנבחרים" על בתי עסק המעניקים שירות כפול, הגענו אל ."Lotus" קליניקה מרשימה בעיר ראשון לציון שמשלבת בתוכה עיסויים רפואיים ושירותי פדיקור ומניקור אשר מועברים על ידי אמא ובת

Lotus. -,
Lotus/-

מפיקה חברת המערכת קפצה אל המרכז המסחרי ברחוב יהודה הלוי 45 בעיר ראשון לציון, על מנת לחוות מקרוב את השירות הכפול והייחודי. אלו הם הרשמים שהביאה עימה בחזרה.

כבר במשך שנה וחצי, בעיר ראשון לציון פועלת קלניקה בשם "Lotus", זו מעניקה מבחר טיפולים לנשים וגברים. בצד אחד ישנם חדרי עיסוי רפואי. העיסויים מועברים על ידי נטליה דולצבסקי, בת 45, מעסה מקצועית ומנוסה שמעבירה טיפולים כגון: שיאצו, רקמות עמוק, עיסויים לספורטאים, עיסוי להעלמת צלוליטיס לנשים ועוד. בצד השני, נמצאת הבת שלה, דריה קונייב, בת 26, מניקוריסטית מדופלמת.

Lotus. -,
Lotus/-

Lotus - תחילת הדרך

"מאז ומתמיד החלום שלי היה ללמוד עיצוב, לכן מיד לאחר השירות הצבאי שלי, התחלתי ללמוד בשנקר, במסלול של תפירה ותדמיתנות, כי רציתי לעסוק בעולם האופנה, לעצב שמלות ערב וכלה", סיפרה לי דריה קונייב והוסיפה על המהפך שחל בחייה: "אבל לאחר תום הלימודים, פתאום לא הייתי בטוחה כי זה הזמן הנכון עבורי לעסוק בזה. תוך כדי תנועה ומחשבה מה עלי לעשות, אמא שלי, מעסה רפואית, ביקשה להתרחב ולפתוח קליניקה פרטית.

"עשיתי איתה חושבים וצץ לנו רעיון, תוך כדי שמצאתי את עצמי מתעניינת יותר ויותר בסרטונים ותמונות של ציפורניים מעוצבות. קודם לכן חשבתי שמדובר בעולם ריק מתוכן, אבל ככל שהתעמקתי בנושא, מצאתי כי מדובר בעולם מורכב, מלא עניין. קיבלתי החלטה ללמוד את התחום ומשם כבר אי אפשר היה לעצור אותי, תוך זמן קצר התחלתי לעבוד ומאז הכל היסטוריה".

תוך כדי שהחלה לקבל לקוחות, דריה קונייב החלה לעבור השתלמויות נוספות בתחום, כך שכיום היא מעניקה פדיקור שמותאם גם לחולי סכרת, וטיפולים רפואיים לבריאות ושיקום הציפורניים.

למדתי כי דריה קונייב מאמינה בציפורן טבעית ושיקום בעזרת מבנה אנטומי, זאת במקום לעשות שימוש בחומרים של בניית ציפורניים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
Lotus. -,
Lotus/-

לקוחות מספרים

בעוד השירות של קונייב מוענק לנשים בלבד, העיסויים הרפואיים של נטליה דולצבסקי מותאמים לנשים וגברים כאחד. לצורך הכנה לכתבה, הצלחתי לקבל רשומות עם שמות ומספרי טלפון של לקוחות, יצרתי קשר עם כמה מהם, וביקשתי לשמוע ממקור ראשון על השירות המגוון אותם הם מקבלים ב "Lotus".

מירב ד. בת 35, תושבת העיר סיפרה לי: "כבר עברתי לא מעט מניקוריסטיות, אך מעולם לא נתקלתי קודם לכן בשירות כל כך פדנטי כמו זה שדריה מעניקה לי. לפעמים זה מגיע לסיטואציה שכבר לא נעים לי ממנה, אני רואה ציפורניים מושלמות והיא לא שלמה עם העבודה שלה, וממשיכה לשבת ולעבוד, בלי לדרוש על כך אגורה נוספת. היא לא משחררת אותי עד שבטוחה במיליון אחוז כי עשתה עבודה מושלמת כפי שהיא מבינה לנכון. זה לא מובן מאליו, השירות הזה, התשוקה ואחריות שהיא מרגישה כלפי כל אחת, זה מה שהופך אותה למקצוענית מספר אחת בעיר".

עדנה מ. בת 57 מנס ציונה החמיאה גם היא: "שווה לי לנסוע את כל הדרך כדי לקבל את הטיפולים שדריה מעבירה. אחותי שמתגוררת בראשון המליצה לי עליה וזו היתה המלצה מוצלחת ביותר. כיף להגיע לקליניקה שלה, הכל נקי וסטרילי באופן מרשים, האווירה נינוחה, ומבחינה מקצועית העבודה נעשית ללא דופי, אני ממליצה בחום גם לאחרות, שווה לבוא ולבדוק".

ליאור ק. בן 48 העיד על העיסוי הרפואי שקיבל מנטליה דולצבסקי: "כל החיים אני עוסק בספורט, רץ למרחקים ארוכים, מתאמן בחדר כושר ומשחק כדורסל. לפני כשנה הגעתי למצב שבו כבר לא יכולתי לעשות כמעט כלום, הגוף היה מפורק מעומס ומכאבים, חבר המליץ לי על מעסה רפואית שתרכיב את הגוף שלי מחדש. הייתי סקפטי אבל לא היה לי מה להפסיד, אבל אני חייב להודות, מדובר בקוסמת של ממש. כבר לאחר העיסוי הראשון הרגשתי כמו בן אדם חדש, מאז אני מקפיד לבוא לעיסוי פעם בחודש, בזכות זה אני יכול להמשיך להתאמן כרגיל, למרות שכבר לא צעיר כמו פעם".

Lotus. -,
Lotus/-

שירות משלים נוסף

תוך כדי שיחה ציפתה לי הפתעה נוספת, השירות אותו דריה קונייב מעניקה בא לידי ביטוי לא רק במניקור ופדיקור, אלא גם בהסרת שיער על ידי שעווה בכל חלקי הגוף. במקביל, אמא שלה, נטליה דולצבסקי עושה גם טיפולי שפם וגבות.

Lotus. -,
Lotus/-

תוכניות לעתיד

בשהות שלי בקליניקה, שאלתי גם את נטליה דולצבסקי לגבי התוכניות שלהן לעתיד, היא השיבה: "אנחנו כל הזמן חושבות ומתכננות כיצד להתקדם ולהוסיף, אבל מחכות לטיימינג הנכון לגבי כל אפשרות עתידית. נכון להיום קהל הלקוחות שלנו עולה כל הזמן, בלי פרסום, אלא מפה לאוזן, לקוחות מרוצים הם השיווק הכי טוב שהיינו יכולות לבקש לעצמנו, וזה כל הקסם, לתת מאה אחוז בעבודה ואז יש תמורה מלאה".

"Lotus", קליניקה שמשלבת בתוכה עיסוי רפואי לנשים וגברים אשר מעניקים חוויה משחררת ועוצמתית, וטיפולי מניקור ופדיקור מתקדמים לנשים.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 0547902896

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף Lotus
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully