וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקחת את הגורל בידיים

בשיתוף מוריה רון

16.2.2021 / 9:37

מוריה רון, מיסטיקנית המייעצת ומלווה אנשי עסקים וחברות שנים כמו גם אנשים פרטיים. היא מחזיקה ביד את הקלפים עם כל התשובות

מוריה רון. ליאת לומברזו,
מוריה רון/ליאת לומברזו

מוריה רון, שונה מכל יועצת העסקית או המאמנת שתצפו לפגוש, הכלים שלה שונים, אך מדויקים. אנשי עסקים רבים מתייעצים לפני עסקאות חשובות, שותפויות ומהלכים שונים. כמו גם אנשים פרטיים, לא חשוב באיזה תחום, תשאלו - הקלפים יענו.

לכל שאלה תשובה

כבר מעל 20 שנה היא בתחום. מומחיותה בקריאת בכף יד וקלפי טארוט: "מעבר למיסטיקה, קלפים הינם כלי המאפשר לקבל תשובות ממוקדות לשאלות ספציפיות ומדויקות. קריאה בכף יד היא מפה לחיי האדם, ככתוב במשנה: 'גורלך בכף ידך', את הכל ניתן לראות בכף יד. עסקתי במגוון רחב של תחומי המיסטיקה והתקשור, בחרתי להתמחות בקלפי 'טארוט' וקריאת כף יד. היות והתחומים האלה מאפשרים וודאות. בעידן זה של חוסר וודאות, זה מה שאנשים מבקשים ובצדק".

לדבריה: "העיסוק שלי בקלפי טארוט התחל בילדות, אך אני כל הזמן לומדת, נסעתי לרוסיה לפני שנים ולמדתי מהטובים ביותר, מומחים שעבדו עם ראשויות השלטון שם".

מה שרואים מכאן לא רואים משם

רון מסבירה: "שאלה כללית כמו: 'מה יקרה לי בחיים?' כללית מידי לטארוט, הקלפים עונים על שאלה ספציפית. לדוגמא : כאשר מישהו מגיע אלי ומתאר לי מצב נתון ושואל 'האם העסקה תצא לפועל?' 'האם השותפות תצא לפועל ומדוע?', אוכל לראות את הסיטואציה בקלפים, ולתת תשובה החלטית וברורה. הן בתחום העסקי והן בתחום האישי, לדוגמא: מישהי שואלת אותי אם ומתי היא תתחתן, אדע לענות לה".

מידע מוקדם

רון מבחינה שבכף היד רואים מסלולים ותחומים בחיים בנקודות זמן מדויקות המאפשרות לאנשים לתכנן צעדיהם, בכף היד ניתן לצפות מהלכים בטווחי זמן ארוכים כולל נקודת שבר והצלחות. לכן כדאי לקבל את התמונה מראש, כפי שנהוג לומר : לעשות מהלימון לימונדה. אם נתכונן לדברים ונתייחס אליהם בטוב ובהודיה. נפיק מהסיטואציה את הטוב ביותר".

מוריה רון. ליאת לומברזו,
מוריה רון/ליאת לומברזו

איזה כלי לבחור מתי?

"תלוי בצורך, קלפי טארוט עונים על שאלה ספציפית וממוקדת. מי שרוצה לזהות בטווחים הארוכים ולהבין מצבים שהוא מצוי בהם או היה בהם בעבר, כולל נקודות השבר והצלחות בחייו, וכמובן מה צפוי לו בהמשך, נפנה לקריאה בכף יד. קריאה בכף יד הוא תהליך של קריאת מפה והבנתה. כף היד מאפשרת לראות מסלולים ברורים, וניצול פוטנציאל מלא של אדם. זיהוי נקודות שבר ומציאת פתרון לאותן נקודות או הימנעות מפניהן.

"בקלפי טארוט האבחון נותן תשובות מדויקות לשאלות ממוקדות, זהו מפגש בן חצי שעה עד שעה תלוי בכמות השאלות ומיקודן. מתקיים בדרך כלל בטלפון, ניתן לקיים גם בפגישה אישית. דוגמה לשאלות המותאמות לטארוט: בחירה של מקום עבודה, קניית בית, ביצוע עסקה ועוד. האם זה זמן טוב לפעולות קריטיות. כמובן גם בנושאים אישיים כמו זוגיות, אהבה, ילדים וכדומה".

עסקים בכף ידה

שנים היא יועצת לחברות: "למשל, דרך אבחון כף יד אפשר לדעת אם עובד מתאים לעבודת צוות ואף באיזה מעמד או תפקיד. זה כלי עוצמתי בבניית צוותים. למנהלים בכירים ראשי צוותים, סמנכ"לי כוח אדם בחברה, עבורם זהו כלי נוסף בארגז הכלים הניהולי".

בעלי עסקים השואלים על תזמון עסקה, פתיחת עסק נוסף וכו' פונים שתבדוק בקלפים. למשל, היא מספרת: "ב 2018 איש עסקים מצליח, בעל חברה עם הרבה עובדים, הגיע אלי אז כשהוא בשיאו, שאל אותי על העסק שלוש שנים קדימה, אמרתי שהעסק יושבת וייסגר. הוא צחק ואפילו כעס, טען שזה לא הגיוני. לאחרונה התקשר לספר שצדקתי, הקורונה פגעה בתחום שלו, והוא סוגר. לא ידעתי להגיד שתהיה קורונה, אבל ראיתי מה יקרה לעסק".

מוריה רון. ליאת לומברזו,
מוריה רון/ליאת לומברזו

הכל צפוי והרשות נתונה

"בכף היד משתקף הראש שלנו. אבל, אם נשנה את תפיסת עולמנו, נעבוד על התת מודע, פחדים וטראומות, גם תווי כף היד ישתנו" היא מסבירה. "הייתה אצלי בחורה עם אפילפסיה, הצעתי לה ללחוץ על האצבעות בנקודות מסוימות וההתקפים חלפו לגמרי. בקריאת כף היד ניתן לזהות תכונות אופי, טראומות, הפרעות התנהגות וכמובן את הצדדים החיוביים והחזקים של אותו אדם. כאשר נבין מה היתרונות של האדם נוכל לממש את מלוא הפוטנציאל שבו. בהתפתחות האישית, משפחה, קרירה ועסקים. יש אנשים שנחסמו להם דברים. אפשר לצאת מהחסימות לבד בתנאי שנזהה נאבחן וניקח אחריות. ברגע שניקח אחריות עומדים לרשותנו כלים רבים שהם בידנו, כמו ספורט, תזונה, צום לפעמים, ניקוי רעלים, משנים אנרגיות ומסייעים להתגבר על השפעות אנרגטיות ששמו עלינו".

שפת הקלפים

"יש חשיבות לשפה. לכל קלף יש כ-200 משמעויות שונות. תלוי בשאלה, בצירוף ועוד. לכל שפה מילים נרדפות עם משמעות קצת שונה. שואלים בעברית, אבל אני מפנה לקלפים ברוסית שפה בה אני שולטת בניואנסים כדי לקבל תשובה יותר רחבה.

"מישהי שאלה אותי אם היא תקנה בית עם בריכה. אני יכולה לראות בקלפים, אם היא תקנה בית או לא. אם יהיה טוב בו, אם תהי הרמוניה בבית זה בין יושביו. לא אוכל לראות כמה חדרים או אם יש בריכה. הקלפים יתנו תשובות מפורטות על קניה והאינטראקציה בין אנשים והמרחב של בית זה, זה מה שמעצים".

מוריה רון - "החוש השישי"

קליניקה בצורן, לייעוץ טלפוני ומידע, טלפון - 052-5622612.

ניתן להזמין את רון להגיע אל חברות ברחבי הארץ לעבודה עם צוותים.
לפייסבוק>>

בשיתוף מוריה רון
  • עוד באותו נושא:
  • מיסטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully