וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצב תכשיטים עם לב של אמן ורוח של אופנוען

בשיתוף מתן בוכנר

22.2.2021 / 14:00

מתן בוכנר, צורף בעל המותג Bochner's jewels, מעצב תכשיטי סטייטמנט בהזמנה אישית. עם רוח של מדריך קרב-מגע, הוא יוצר בעבודת יד תכשיטים שיש להם אמירה אישית על הבן אדם, ומשלב עדינות עם הרבה אופי

מתן בכנר. באדיבות המצולמים
מתן בכנר/באדיבות המצולמים

הכירו את מתן בוכנר, מעצב תכשיטים בעל חותם ייחודי: "כמי ששייך למשפחת הרוכבים של אופנועי קאסטום, באופן טבעי אני נמשך לעיצוב תליונים וטבעות שמשלבות מוטיבים מעולם התוכן של האופנוען הכבד, כך שרבים מלקוחותיי הם אותם גברים קשוחים שאוהבים להתקשט בתכשיטים מסוגננים".

אישיות היא המפתח בעיצוב

בוכנר מאזן בין הסגנון הבולט שמאפיין את הקולקציה שלו, לבין בקשת הלקוח: "לקוח שיודע מה הוא רוצה, מקבל בדיוק מה שהוא מבקש. במקרים שהבן אדם לא מגיע עם רעיון ספציפי, אז אני מתחיל לתחקר אותו ולהבין מה יכול להתאים לו, מה הכי מדבר אליו ומרגש אותו. אם זאת מתנה, אז חשוב לי להבין עבור מי אני מעצב. אני מאמין שהיופי נמצא בייחודיות שלנו, במה שמבדיל אותנו מהאחר, בין אם מדובר בגבר או באישה. לכן, האישיות של מי שהולך לענוד את התכשיט שאני יוצר, היא המפתח בכל עיצוב. התוצר יכול להיות משהו מאוד מיליטנטי, הארדקור, אגרסיבי, או לחילופין משהו מאוד עדין".

תכשיט הוא ביטוי לאהבה עצמית

כף היד של מתן מעוטרת טבעות מיוחדות, ושרשרת מסוגננת עם תליון של הבונים החופשיים תלויה על צווארו. לכל תכשיט סמל בעל משמעות, כך שהוא מבטא את מתן בצורה מושלמת, וזה בדיוק מקור התשוקה שלו לעיצוב תכשיטים עבור אחרים: "תכשיט זה אחד האובייקטים הכי אישיים שלנו. אני לא עונד משהו רק כי הוא יפה, אלא כי הוא אומר עלי משהו. זאת הדרך שלי לבטא את עצמי כאינדיבידואל בתוך עולם של קופי-פייסט, וזה מה שמניע אותי כשאני מעצב עבור הלקוחות שלי. אני מוצא את עצמי נותן מענה לאותם אנשים שבאמת מחפשים להבליט את האישיות שלהם, אני רוצה שאנשים ירגישו שהם באים לידי ביטוי במה שהם עונדים, ושהתכשיט יהיה עבורם מקור של ביטחון, וביטוי לאהבה עצמית".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

תכשיטים מחוץ לסטנדרט

סגנון העיצוב שמתן כה מזוהה איתו, יכול להתבטא ביציקות שהוא עושה בעצמו, גם כאלה שלא תראו בכל מקום. בקולקציה שלו תמצאו סימנים שמזוהים עם עולם הבונים חופשיים כמו גולגולות ונשקים, אך בעיצוב בהזמנה אישית, הוא יוצא לגמרי מאזור הנוחות: "לאחרונה, סבא מקסים הזמין ממני מתנה לנכדה שלו. היא קיבלה תליון עם הכלב שלה, יורקשייר טרייר, עם לב בפנים. הוא שלח לי תמונה של הכלב, שרטטתי סילואט ולאחר מכן התחילו הליכי היציקה והעיצוב, העבודה בידיים. בהזמנות האישיות, אני מקפיד לתת מענה שיקלע לטעמו הספציפי של כל לקוח באשר הוא, ולרוב אני מייצר תכשיטים שהם לא הסטנדרט. הדברים שלי מאוד שונים, גם אחד מהשני וגם מעבודות של צורפים אחרים".

מתן בכנר. באדיבות המצולמים
מתן בכנר/באדיבות המצולמים

איכות לצד סגנון

כחלק מההתייחסות לתכשיט כאל יצירת אומנות שמקרינה משהו לעולם, בוכנר שם דגש על איכות החומר, שלטענתו, חשובה לא פחות מהסטייל. הוא צורף בכסף, זהב, פליז ואפילו ברונזה - "מתכת מדהימה ולא מוערכת מספיק. השתמשו בה ליצור תכשיטים במשך אלפי שנים", הוא מספר, "אני מקפיד לעבוד עם מתכות באיכות גבוהה, כי תכשיט זה לא גרביים, שמחליפים בלי לחשוב פעמיים. לכן אני שם דגש על כך שבן אדם שנושא את התכשיט שלי, ידע שיש לו סמל של איכות עליו, וחשוב מזה - ירגיש נוח ונעים איתו. לא תמצאי אצלי סגסוגות או מתכות מהונדסות אחרות שאפשר למצוא בכמה שקלים בעלי אקספרס, שגם נראות פחות טוב, וגם יכולות לגרום לתגובה אלרגית".

ריפוי בתכשיטנות

היופי הוא בעיני המתבונן, אבל הייחודיות של התכשיטים שמתן מייצר, היא קונצנזוס, ביטוי חיצוני לאדם המיוחד שהוא. מתן הוא נכה צה"ל, הלום קרב, שמצא בצורפות סוג של מרפא: "העיסוק ביצירה ובתכשיטנות זה משהו שמצאתי אותו ככלי שיקומי מדהים עבורי. תהליך העיצוב נעשה כולו על ידי, מא' עד ת', יש פה תהליך של יצירה ובריאה. מעבר לסיפוק שאני מוצא בלייצר תכשיט מוגמר ממשהו שמתחיל בקו עוד בבניית המודל בתלת ממד, היצירה היא המקום השקט והשלו שלי. כדי להביא מוצר לרמת הפרפקט, אני נדרש לשים בו את כל כולי, וזה באופן אוטומטי מנטרל את הראש ממחשבות לא רלוונטיות, מזיכרונות, מפלאשים, מהרהורים ארורים. כשאני עושה תכשיט אני מושקע רק בו, לא נמצא בשום מקום אחר".

את המותג מתן פתח בעקבות המגפה, אשר מנעה ממנו לעסוק במקצועו כמאמן בכיר בקרב מגע. הסתקרנתי מהחיבור התמוהה בין עיסוק בעולם הפיזי לצורפות".

מה מביא מאמן קרב להתעסק בתכשיטים?

"אמנם לא עסקתי בתחום התכשיטנות, אבל החיבור ליצירה ולעולמות ויזואליים ואסתטיים, מלווה אותי כל החיים; בגלגול הקודם של הקריירה שלי, הייתי ארט דיירקטור ומעצב גרפי במשרד פרסום. הנושא של תכשיטים זה משהו שתמיד עניין אותי ותמיד נמשכתי אליו. את ההרמוניה והאיזון בין הכוח האגרסיבי, הפיזי, לעדינות, שקיימם בי, אני מבטא דרך העיצובים שלי. זה מה שמייחד את צורת העבודה שלי וגם מבחינה אסתטית, זה האיזון הזה הוא כל מה שיפה בעיני".

לא מעט אנשים לוקחים קורס בצורפות, ומשאירים את זה בגדר תחביב. האנשים האלה לא עשויים מהחומרים מהם עשוי מתן בוכנר. תקופת הקורונה פתחה עבורו חלון הזדמנויות שאפשר לו להגשים את החלום שלו, והוא לקח את זה בשתי ידיים, תרתי משמע. בין אם אתם מחפשים תכשיט בעיצוב אישי ובין אם אתם חובבי קאסטום, התכשיטים של בוכנר הם בשבילכם.

בחרו את התכשיט שמתאים לכם באתר bochner's jeweles או צרו קשר עם מתן בטלפון 054-3194941 או בעמוד האינסטגרם של המותג

בשיתוף מתן בוכנר
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully