וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבר עיצובים: הדרך הנכונה להתאים את האנרגיה לעיצוב בית

בשיתוף ענבר לוריא

15.2.2021 / 13:43

כשחושבים על עיצוב הסלון או חדר השינה, תאורה זה לא הדבר הראשון שעולה לראש. כדי להבין מה החשיבות שיש לתאורה ואנרגיה בעיצוב הבית ישבנו לשוחח עם ענבר לוריא מענבל עיצובים, מעצבת ואדריכלית פנים צעירה ומיוחדת במינה המתמחה בהגשמת חלומות עיצוביים

ענבר לוריא. עידן גור,
ענבר לוריא/עידן גור

מחפשים מעצבת פנים במרכז שתעזור לכם בעיצוב בית פרטי, עיצוב דירה מקבלן או עיצוב משרדים? הכתבה הבאה היא בשבילכם. אנשים רבים בוחרים לעצב את ביתם מחדש כדי להפיח בו חיים ואנרגיה, אבל למרבה הצער לא תמיד שמים דגש על התאורה. למעשה, תאורה היא אחד הנושאים החשובים ביותר בעיצוב הבית, אפילו יותר מתמונות ואביזרים משלימים. ברגע שמשקיעים בתכנון תאורה נכון ובהתאמת גופי התאורה לחלל, ניתן להדגיש ולהבליט בצורה טובה יותר את החזון העיצובי ואת הפריטים הייחודים שבחלל הבית. לכן, מומלץ להתייעץ עם מעצבת פנים מומלצת המתמחה בתכנון תאורה והתאמתו, על מנת שתוכלו לדייק את האנרגיה והאווירה שברצונכם להעביר.

הכירו את ענבר לוריא (35), מעצבת פנים מאזור המרכז המתמחה בתכנון תאורה וסגנונות עיצוב מגוונים תוך דגש על יצירת אנרגיה צעירה, חיובית וייחודית בכל חלל. "הבית יכול להיראות מאוד מרשים לאחר תהליך של עיצוב פנים, אבל אם לא נאיר אותו נכון שום דבר מהעיצוב לא יהיה אפקטיבי, לא פינת האוכל החדשה או הסלון היפה שהזמנו", מסבירה ענבר. "כשמתאימים את סצנת התאורה לחלל בצורה נכונה, אפשר ליצור אווירה שונה בכל הדלקה בבית, ובכך בעצם להגדיר ולתחום אזורים. בנוסף, ניתן להשפיע על האנרגיה באותו חלל וליצור אפקט של חמימות, רוגע ונינוחות או אפקט של עשייה ואירוח".

ענבר לוריא. עידן גור,
"הבית יכול להיראות מאוד מרשים לאחר תהליך של עיצוב פנים, אבל אם לא נאיר אותו נכון שום דבר מהעיצוב לא יהיה אפקטיבי"/עידן גור

להתאים את התאורה למטרה

בין אם מדובר בגופי תאורה צמודי תקרה או קיר, גופים יורדים או עומדים, לכל מקום בבית יש את גוף וצבע התאורה הנכון והמדויק לו. "לדוגמא, אזור האפייה והבישול במטבח מצריך גוף תאורה גדול שיאיר את החלל בתאורה חזקה ושטופת אור, כדי שתהיה אווירה של עשייה ונוכל לראות את האוכל בצורה ובצבע הנכונים גם אם מבשלים בשעות הלילה. מצד שני, באותו חלל יש הרבה פעמים אי שמקבל תשומת לב שונה לחלוטין. במקרה כזה, נבחר בגוף תאורה יורד בעל תאורה דקורטיבית חמימה וצהובה שתיתן אווירה של אור ממוקד, נעים ואינטימי".

"גם בחדרי שינה מאוד חשוב לשים גוף תאורה כללי מאיר, למשל באזור ההלבשה, חדר הארונות או ליד המראה, כדי שנוכל לראות את עצמנו בצורה נכונה. בנוסף, אני אוהבת לשלב תאורת אווירה או קריאה בחדר השינה, לרוב זה יהיה קרוב למיטה כך שיהיה נוח לשלוט על זה, מה שמשפיע מאוד על האנרגיות של חדר השינה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ענבר לוריא. עידן גור,
בין אם מדובר בגופי תאורה צמודי תקרה או קיר, גופים יורדים או עומדים, לכל מקום בבית יש את גוף וצבע התאורה הנכון והמדויק לו/עידן גור

עיצוב הבית דרך האנרגיה

ענבר מאמינה כי חשוב להתאים את האנרגיה של הלקוח לחלל עצמו. לטענתה, בכל פעם שאנחנו מגיעים לחלל מסוים, האנרגיה שלו תחדור אלינו. "כשנכנסים לבית מעוצב מרגישים את האווירה שקיימת בבית. כדי שהלקוח יכנס בסוף היום לביתו וירגיש שזה המקום הכי נכון עבורו, חשוב לשדר את האנרגיה שלו דרך החלל".

"ניתן ליצור אווירה ולהשפיע על האנרגיה בחלל באמצעות צבעים, סגנון ריהוט, אביזרים וכמובן תאורה נכונה. למשל, אם מדובר בלקוח עם אנרגיות נמרצות, קלילות וקופצניות, עיצוב הבית צריך להיות בהתאם עם תאורה שטופת אור ואלמנטים בעלי סגנון עיצוב אורבני המעניק אווירה מגניבה לחלל. מנגד, אם מדובר בלקוח רגוע ונינוח, העיצוב יתבסס על סגנון יותר אבסטרקטי עם צבעים מונוכרומטיים ותאורה מרגיעה ונעימה".

הכר את המומחה

ענבר מביאה את גישתה הצעירה והתוססת לכל פרויקט שעוסקת בו, ושואפת ליצור עיצובים קלילים ומגניבים למביני עניין. למרות גילה הצעיר, מאחורי ענבר ניצב ניסיון של 13 שנה בתחום. היא החלה את דרכה בתור עצמאית ולא עברה את המסלול הקבוע של המקצוע, מה שאפשר לה ללמוד את כל עבודת השטח בכוחות עצמה ובמסירות נפש. "הקמתי את העסק שלי בעשר אצבעות, וזה אומר למידה וחקירה יומיומית אינטנסיבית שנתנו לי הבנה עמוקה במגוון רחב של נושאים בתחום עיצוב הפנים והאדריכלות. בזכות כך שלמדתי הכל לבד והתמודדתי עם אתגרים מורכבים ללא פחד, היום אני מכירה את העבודה על בוריה ומוכנה לקחת חלק בכל תהליך עיצובי. בנוסף, אני עובדת עם בעלי מקצוע נאמנים שאספתי לאורך הדרך ומתוך ניסיון בעבודה איכותית ומקצועית מולם".

היא מציעה מגוון רחב של שירותים במטרה לענות על דרישות שונות כמו הכנת תכניות עבודה או שירות VIP עם ליווי מלא. בין השירותים השונים היא מציעה פגישת ייעוץ תאורה שבה היא מגיעה לחלל עצמו ומייעצת מהו סוג התאורה המתאים לחלל, איפה כדאי למקם אותו, האם צריך להזיז נקודות חשמל או להוסיף עוד נקודות מאור.

ענבר לוריא. עידן גור,
"הקמתי את העסק שלי בעשר אצבעות, וזה אומר למידה וחקירה יומיומית אינטנסיבית"/עידן גור

אותנטיות והקשבה מלאה

כל פרויקט הוא התחלת מסע שלם מבחינתה של ענבר, והיא מאמינה שעיצוב מוצלח, נכון ומותאם אישית מתחיל קודם כל בהבנת הצרכים והרצונות של הלקוח. בכל שיחה מול לקוח חדש, היא חוזרת אחורה לבתים קודמים שגר בהם, ומנסה להבין מה הפריע לו בבית ומה אהב. מתוך זה, בונה פרופיל עיצובי המדייק את שאיפותיו בצורה הכי נכונה ואידיאלית.

"חשוב לי להבין את הצרכים המלאים של הלקוחות ולתת מענה מלא בתכנון, בעיצוב ובתקציב. במהלך הפגישות עם הלקוחות אני לומדת המון על התנהלות האדם והאנרגיות שלו. הקשר הרציף עם הלקוחות שמתנהל בצורה של פתיחות ואינטימיות מאפשר לי להגשים עבורם את החזון העיצובי ולהביא אותם למקום שהם תמיד חלמו עליו. מעבר לזה, אחד הדברים החשובים לי בתור מעצבת פנים זה לדעת להיות אותנטית ואופטימית מול הלקוח, וזה משהו שמאוד מאפיין אותי. אני שואפת ללוות אותם יד ביד במסע החל משלב הלא נודע ועד לרגע שבו הם יושבים בבית המעוצב עם חיוך ושקט נפשי".

אז בין אם רכשתם דירה, אתם לקראת בנייה חדשה או שבא לכם לשפץ ולעצב מחדש את ביתכם, אל תשכחו לחשוב על תכנון התאורה. בעזרתה של ענבר לוריא שתעניק לכם את החוויה הטובה ביותר תוכלו לקבל את התוצאה המושלמת שתמיד חלמתם עליה.

ליצירת קשר: 052-8582400

מייל: inbar@inbardesigns.co.il

אתר: https://www.inbardesigns.co.il/

פייסבוק: https://www.facebook.com/inbarluriadesigns/

אינסטגרם: https://www.instagram.com/inbarluria/

בשיתוף ענבר לוריא
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully