וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבת השיער שתגשים את חלומך

בשיתוף איטל וורך

15.2.2021 / 13:10

שיער דליל ופגום הוא נחלתן של נשים רבות, אבל היום כבר לא צריך לחפש פתרונות. כדי להבין כיצד ניתן להפוך את שיערכן לבריא, מבריק ונעים שיעניק לכן תחושה של עוצמה וביטחון, ישבנו לשוחח עם איטל וורך, מעצבת שיער המתמחה בהחלקות ותוספות שיער

איטל וורך. אבירם ביטון,
לא צריך לחפש יותר. איטל וורך כאן בשבילכן/אבירם ביטון

נשים רבות מחפשות בנרות אחר המספרה הטובה שבה יוכלו לשקם את השיער ולקבל טיפול מתאים באמצעות החלקות או תוספות שיער שיעזרו לשפר אותו ולהפוך אותו לבריא וחזק. כשזה מגיע לשיער, הטיפוח והטיפול משתנה מאדם לאדם וההתייחסות אליו צריכה להיות בהתאם. כדי לשקם את השיער ולגרום לו להיראות טבעי, רך ומלא חיים, יש לפנות למעצב שיער המתמחה בהתאמת החומרים והאמצעים הנכונים לשיקום השיער למראה חיוני ואסתטי. אחת מהמספרות המתמחות בהחלקות ותוספות שיער היא המספרה של איטל וורך שמעניקה את כל טיפולי שיקום השיער במקום אחד.

הכר את המומחה

המטרה של איטל זה לסייע לכן בטיפול שיער שנפגע מפעולות כימיות כמו בלונד או החלקות כושלות, להאריך את השיער ולשקם אותו כך שיגדל בצורה הכי בריאה שאפשר. עם טכניקה ייחודית שלמדה ושימוש בחומרים הטובים ביותר בשוק, מצליחה להגיע לתוצאות טובות ואיכותיות שמחזיקות לאורך זמן. בסטודיו בוטיקי ואינטימי, איטל מקבלת את הלקוחות ומעניקה להן יחס חם ואישי עם המון הקשבה והכלה.

בעקבות משבר אישי שחוותה, החליטה לפנות לתחום ולהציע פתרון ומענה לכל אותן נשים שחוות חוסר ביטחון עם מראה שיערן מתוך תחושת שליחות. "בעבר הייתי בכלל מאמנת כושר, אבל לפני שנה וחצי חליתי בזאבת. בגלל התרופות והסטרואידים שלקחתי, חוויתי נשירת שיער מאוד קשה. לצערי באותה תקופה לא יכולתי לעשות תוספות והחלקות, אבל כן הצלחתי לשקם אותו. הרגשתי לא טוב עם עצמי וחוסר ביטחון עם השיער והנראות, ומפה הגיע הרצון לעזור לנשים אחרות לצבור ביטחון ולהיות בהרגשה טובה עם המראה שלהן. היום מגיעות אליי נשים רבות ששיערן איבד מהחיוניות שלו או שחוות נשירה מכל מיני מחלות או תרופות, ואני עוזרת ומלווה אותן בכל התהליך. הדבר שהכי נותן לי סיפוק בעבודה הזו הוא המבט והחיוך של הלקוחות בסוף התהליך שלא מאמינות אפילו שזה הן".

איטל וורך. ,,
טיפול שיער שנפגע מפעולות כימיות כמו בלונד או החלקות כושלות/,

החלקות שיער מקצועיות

אצל איטל תוכלו לקבל טיפולי שיער והחלקות מסוג אורגנית וקרטין. בניגוד להרבה משיטות ההחלקה האחרות, בשיטות אלה אין שימוש בחומרים מסוכנים הפוגעים בשיער, ולכן הן נחשבות לבריאות יותר. החלקה אורגנית, למי שלא מכיר, היא המילה האחרונה בתחום החלקות השיער ואיטל עובדת עם החלקת Micro ph מבית פולו קוסמטיקס. מדובר בשיטה שבה מחליקים את השיער ומשקמים אותו במקביל. ההחלקה נעשית על ידי שילוב של חומרים כגון אגוז שיאה, חומצות שומן, ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו ועוד, שעוזרים לשקם את השיער ולהחזיר את הלחות והברק שנעלמו ממנו במהלך השנים.

בנוסף, החלקה אורגנית באישור משרד הבריאות, בטוחה לשימוש ואינה פוגעת בשיער ובבריאות, ידידותית לסביבה ומחליקה את השיער כמעט לחלוטין. נשים רבות ישמחו לשמוע כי החלקה אורגנית מאפשרת התנהלות רגילה בשגרת היומיום ולא מגבילה אתכן להיכנס לים ולבריכה או להתאמן בחדר כושר כבר מרגע שיצאתן מהמספרה.

מכיוון שקיימים לא מעט סוגי שיער שלא יכולים לעבור החלקה אורגנית, איטל מציעה את טיפולי הקרטין, חומר שעוטף את השערה ומשקם אותה. בשונה מהחלקה אורגנית, החלקת קרטין מיועדת לשיער צבוע, מובהר ופגום ומהווה פיתרון חדשני לשיקום ותיקון השיער בצורה יעילה ומהירה. החלקת קרטין מחליקה את השיער עד 60 אחוז ומורידה נפח, נותנת גמישות, יופי, רוך והופכת את השיער לנעים למגע.

איטל וורך. ,,
נשים רבות ישמחו לשמוע כי החלקה אורגנית מאפשרת התנהלות רגילה בשגרת היומיום/,

תוספות שיער איכותיות

אין ספק ששיער ארוך ומלא מעניק לנשים ביטחון. למרבה הצער, לא כולן התברכו בגנטיקה משובחת שמאפשרת להן להצמיח שיער שופע. היום, ניתן לפתור את הבעיה עם תוספות שיער איכותיות במראה טבעי שמאפשרות לכל אחת להסתובב עם שיער נעים ומלא, לא משנה מה סוג השיער שלה. רוב הנשים לא יודעות להבדיל בין איכות תוספות השיער השונות שמוצעות בשוק, אבל מה שבטוח זה שתוספת זולה יותר לא תעניק תוצאות טובות וטבעיות.

לכן, איטל מקפידה לעבוד עם תוספות שיער איכותיות ויוקרתיות המיובאות מרוסיה על ידי חברת Royal Hair, ועשויות משיער בתולי ולא מעובד שלא עבר שום תהליך כימי. תוספות שיער אלה נשארות חלקות, שומרות על רוך ועדינות למגע ומתאימות למזג האוויר הישראלי, כך שתוכלו להנות משיער חלק במראה טבעי למרות הלחות הגבוהה בארץ לאורך זמן.

התאמה אישית לשערך

מעצבי שיער רבים שעוסקים בתוספות שיער מחברים אותן באמצעות חיבורי קראטין (כדורי קראטין טהור שמלחימים על השיער) גדולים וללא התאמה אישית לשיער הלקוחה, מה שעלול לפגוע ולהזיק לשיער דליל ודק. "בעקבות טראומה שחוויתי בעבר, החלטתי שאני מתאימה לכל לקוחה את גודל החיבורים ואת כמות התוספות בהתאם לשיער שלה ומצבו. כך שאם למישהי יש שיער דליל אז החיבורים יהיו יותר קטנים ועדינים על מנת שלא יתנו כובד לשיער. אני דואגת להקפיד על זה גם ממקום של נראות, נוחות ושלא תהיה פגיעה בשיער".

אז אם גם אתן רוצות להרגיש יפות ומטופחות עם שיער שופע ומלא ברק, תוכלו להגיע אל מכון היופי המקצועי של איטל וורך. לא בטוחות איזו תוספת מתאימה לכן ומתלבטות בין הסוגים השונים? תנו לאיטל להנחות אתכן ולהעניק לכן ייעוץ מקצועי, אדיב ושירותי שיחזיר לשיערכן את המראה הזוהר מחדש.

לשיחת ייעוץ: 054-7472247

פייסבוק: https://www.facebook.com/ITAL-hair-extensions-hair-straightening-116145006702591

אינסטגרם: https://www.instagram.com/ital.verkh/

בשיתוף איטל וורך
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully