וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורד קורן - פשוט לעצב לבד

בשיתוף ורד קורן

15.2.2021 / 11:56

חג הפסח מתקרב וזה אומר שהאביב כבר בפתח, אחריו יגיע הקיץ, וזו סיבה מצוינת לאוורר ולחדש את הבית

ורד קורן. שני הלוי,
רוצים לחדש את הבית? ורד קורן היא הכתובת/שני הלוי

לאחר שנה קשה, שנת הקורונה, כאשר רובנו היינו תקועות בבית במשך לילות וימים שלמים, התעורר בנו דחף עז ולעיתים גם צורך ממשי, לשפץ ולחדש את הבית.

הבעיה היא ששיפוץ כללי מקיר לקיר כולל בתוכו אלף ואחד דברים ובעיקר, מדובר בעניין יקר, לעיתים יקר מאוד.

רגע אחד, יקר? לא אם תשאלו את ורד קורן, מעצבת פנים מסוג אחר.

מפיקה של מדור "הנבחרים", מישהי שמעידה על עצמה כחובבת חידושים, שוחחה עם מי שמצליחה לשנות בתים מקצה לקצה, בזכות נגיעות ותוספות עדינות, בלי לשבור קירות (כמעט) ובלי לקרוע את הכיס.

רוצות לדעת איך לעשות את זה? על כך ועוד בכתבה הבאה.

ורד קורן - נעים להכיר

ורד קורן, בת 38, היא מעצבת פנים שונה לגמרי בנוף המקומי.

קורן היא בעלת תואר בכלכלה ומנהל עסקים, ועד לפני מספר שנים, הייתה מנהלת מוצר מצליחה בכמה מהחברות הגדולות במשק, בין היתר בכתר פלסטיק וברשת שופרסל.

אך בשלב מסוים היא החליטה לזרוק הצידה משרה בכירה, משכורת נאה ורכב צמוד, והתמסרה כולה לעולם העיצוב.

קרדיט: אירית ויינשטיין

לקבל אגרוף בבטן ולעשות סוויץ'

למדתי כי הסיבה המרכזית להסבה המקצועית שורד בחרה לעשות, הגיעה ממקום כואב במיוחד:
"לפני כ-8 שנים אחותי הגדולה נפטרה. היה ביננו חיבור מדהים והיא היתה עבורי מודל לחיקוי. בנוסף להיותה אמא במשרה מלאה, היא עסקה בריפוי בעיסוק והצליחה לשלב את שני העולמות יחד בצורה נפלאה. אני זוכרת את עצמי תוהה לאחר שנפטרה, לו היה ניתן להחזיר את הגלגל לאחור, האם היא הייתה משנה משהו בחייה?

ידעתי בתוך תוכי כי התשובה היא לא. מאז ועד היום אני שואלת את עצמי את השאלה הזו על בסיס יומי. האם הייתי משנה משהו בחיי, אם היה זה היום האחרון שלי בעולם?

התשובה לשאלה הזו תמיד מובילה אותי לבחירות ולהחלטות הנכונות עבורי. אומנם הצלחתי מאוד בקריירה הראשונה שלי, הרווחתי טוב, הייתי מוערכת במקום העבודה שלי, נהניתי מיופי של תנאים ועל פניו הכל היה מושלם, אבל כשחשבתי על זה לעומק, הרגשתי שאני לא שלמה עם הבחירות שלי, רציתי לעשות משהו שיבוא מהלב ומתוך הנפש, לא רק כי צריך לשלם חשבונות. אני מניחה שהתשוקה הזו ישבה בתוכי מאז ומתמיד, אבל רק לאחר שקיבלתי אגרוף בבטן עם מות אחותי, החלטתי לעשות את הסוויץ' הזה בחיים שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ורד קורן. ענת פייזר,
דפוס עבודה מיוחד עם לקוחות/ענת פייזר

פשוט לעצב לבד

מעבר ללימודיה במרכז האקדמי לעיצוב ויצו בחיפה, קורן החליטה שאם כבר לעשות שינוי, אז לעשות אותו עד הסוף. לפני שהחלה לעבוד מול לקוחות באופן עצמאי, היא יצאה לעבוד בחנות תאורה ובנגרייה, על מנת להכיר את התחום לא רק בפן התאורטי, אלא גם בפן המעשי ולבלות בקרב אנשי המקצוע שחיים ונושמים את הלקוחות מהצד השני.

על דפוס העבודה שלה מול לקוחות ורד סיפרה לי:

אני מגיעה אל לקוחות לפגישות ייעוץ בבית שלהן, הן מספרות לי מה אוהבות יותר ומה פחות, מה נוח להן ומה לא. יחדיו אנו מבינות את הצרכים, הרצונות והחלומות, וכך יכולות להתחיל לתכנן ולהגשים. השוני ביני לבין מעצבות אחרות הוא שאני שם כדי לייעץ, ולא כדי לעצב להן את הבית מההתחלה ועד הסוף. חשוב לי לעבוד עם נשים שרוצות לחשוב ולעצב ביחד איתי את הבית שלהן. אני מחפשת את אלו שיש להן זיקה לתחום, את אלה שרוצות לחשוב ביחד על השינויים, לחפש יחד את הפריטים ולהיות חלק מהעבודה בשטח, כי בסופו של יום מדובר בבית שלהן ולא שלי.

בחלק גדול מהמקרים, הלקוחות מגיעות עם הרעיונות שלהן ואני מדייקת, מייעצת ועושה להן סקיצות במהלך הפגישות, כך שכאשר יבוא אליהן שיפוצניק או בעל מקצוע אחר וישאל שאלה, הן לא יסתכלו עליו כאילו הן לא מבינות על מה הוא מדבר, אלא יבינו את השאלות וידעו לתת את התשובות.

במהלך השיפוץ והעיצוב של הבית בפועל, אני כמובן זמינה לעזור ללקוחות שלי גם אונליין, אבל חשוב לי שהן יבינו את הרעיון ואת קו המחשבה, את ההיגיון שמאחורי התכנון וההחלטות שלקחנו.

לעצב ולחדש את הבית בלי לשבור קופות חיסכון

מעבר לעצות של ורד קורן ששוות זהב, היתרון הגדול בעבודה מולה בא לידי ביטוי גם בהקשר הכלכלי.
בעוד ששיפוץ בית הוא עניין של עשרות או מאות אלפי שקלים, בזכות הידע המקצועי וההכוונה המדויקת שלה, היא מוכיחה כי ניתן לשנות את המראה, האופי וההרגשה בבית, גם בתקציב של אלפי שקלים בודדים.

פשוט לעצב לבד - גם בפייסבוק

בנוסף, ורד מנהלת בפייסבוק קבוצה פרטית לעיצוב הבית, בקבוצה חברות כבר למעלה מ- 4,500 נשים. בקבוצה מעלה ורד טיפים, סקירות של חנויות מדליקות, ורעיונות יצירתיים לעיצוב הבית. במקביל, חברות הקבוצה מנהלות דיונים על עיצוב, ומתייעצות אחת עם השנייה בנושאי עיצוב הבית.

תוכניות לעתיד

בתקופה האחרונה העבירה ורד קורן הרצאות רבות בנושאים שונים בתחום עיצוב הבית, בעקבות התגובות המפרגנות שקיבלה ממאות חובבות עיצוב שנכחו בהרצאות, היא החליטה לאגד את ההרצאות לקורס דיגיטלי, בעזרתו יוכלו נשים מכל רחבי הארץ והעולם לעצב את הבית שלהן בעצמן.

שיעורי הקורס הדיגיטלי, כוללים בין היתר:

* עיצוב קירות.

* עיצוב משרד ביתי.

* עיצוב חדרי שינה.

* עיצוב חדרי ילדים.

* עיצוב סלון.

* כיצד לבחור צבעים נכונים לבית.

* איך לחבר פריטים בצורה הרמונית ועוד.

כששאלתי את ורד קורן לגבי תוכניות לעתיד, היא סיפרה לי:

"בקרוב אפתח סדנת עיצוב וליווי קבוצתי, בקבוצה קטנה ואינטימית.

בסדנא כל משתתפת תחבר את החלקים בבית שלה אותם היא מעוניינת לעצב מחדש, למשל חדר השינה, המטבח, חדר הילדים וכו'. במפגשים יקבלו המשתתפות את ההמלצות שלי לתוכנית העיצוב שלהן בכל חדר שיבחרו וכמובן שגם כל המשתתפות בסדנא יוכלו לתרום את דעתן, למעשה נעזור כולנו אחת לשניה לדייק את עיצוב הבתים שלנו.

במסגרת הסדנא יקבלו המשתתפות גם את הקורס הדיגיטלי במלואו, כי ידע הוא ההתחלה של כל תהליך, אבל כדי להוציא לפועל, חשוב מאוד שמלבד הידע, תהיה גם מסגרת תמיכה שתעזור למשתתפות באמת לעצב לבד את הבית".

פשוט לעצב לבד - רוצה גם?

ורד קורן מעניקה שירותי עיצוב בעיקר באזור חיפה, בנימינה, קרית טבעון והסביבה. בשאר חלקי הארץ ניתן לקבל ממנה ייעוץ און ליין.

אם גם אתן מעוניינות לעצב את ביתכן בתקציב שפוי ובליווי אישי וצמוד של ורד קורן, או לחלופין במסגרת הסדנא החדשנית שהיא פותחת, צרו איתה קשר באחת מהדרכים הבאות:

052-4488882

vered@pashut.design

אתר

אינסטגרם

פייסבוק

יו טיוב

ורד קורן. שני הלוי,
ורד קורן, עיצוב פנים/שני הלוי
בשיתוף ורד קורן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully