וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארטיקיה - כאלה ארטיקים עדיין לא טעמתם

בשיתוף הארטיקיה

15.2.2021 / 14:11

תקופת הקורונה הביאה לסגירה של עסקים לא מעטים. מי שדווקא אזר אומץ ופתח עסק חדש הוא שרון חרמון, עם "הארטיקיה", חנות של גלידות וארטיקים מיוחדים בשוק מחנה יהודה בירושלים

הארטיקיה, שוק מחנה יהודה, ירושלים/אולפן הנבחרים

הכירו את הארטיקיה - חנות גלידות וארטיקים בקונספט חדשני בשוק מחנה יהודה בירושלים. בעלי המקום הוא שרון חרמון. כשהגיעה הקורונה מצא את עצמו יושב בבית ללא עבודה וחשב מה לעשות עם עצמו. מאוחר יותר, נזכר בתשוקה שקיימת בתוכו כבר שנים לכל עולם המתוקים ולכן חיפש להיכנס לתחום הזה. יצר קשר עם יבואן של גלידות איכותיות מאיטליה, נפגש איתו ועבר סדנה בהכנת גלידות איטלקיות. במהלך הסדנה נדלק על רעיון להכין ארטיקים מיוחדים והחליט לפתוח גלידריה - הארטיקיה.

שרון, איזה ארטיקים מיוחדים ניתן למצוא אצלכם?

"פררו רושה, לוטוס, בייגלה, סניקרס, אוריאו, פטל אדום, פיסטוק, יוגורט טחינה ודבש, פירות יער, יין אדום, מנג-פסיפלורה, קקאו אגוזי לוז, פטל-ליצ'י, תות-ליים, קוקוס אננס ועוד".

מדובר בגלידריה דיגיטלית בקונספט של הזמנה מהירה - נחשפים אל הגלידות המיוחדות שלהם בדיגיטל, מזמינים ומקבלים את הגלידות עם משלוח עד לבית הלקוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הארטיקיה. יח"צ,
מארז אהבה, הארטיקיה/יח"צ

החנות נפתחה לפני מספר שבועות, כמעט ללא פרסום ורק באמצעות פוסט אחד בפייסבוק עם מאות שיתופים ותגובות הוא קיבל מבול של פניות מלקוחות לכמות הזמנות אדירה שלא היה ערוך עליה ולמעשה מכר יותר מ-1000 ארטיקים בפחות מ-24 שעות. הארטיקים מעוצבים בצורה מגניבה עם צורות מעניינות כאקט שיווקי ובטעמים מיוחדים.

הארטיקיה 1. יח"צ,
ארטיק יין אדום במילוי דובדבני אמרנה, הארטיקיה/יח"צ

חורף או קיץ, זה תמיד הזמן לגלידה וארטיקים. רוצים לנסות טעמים שעוד לא הכרתם? הגיעו לשוק מחנה יהודה בירושלים ותיהנו מה"ארטיקיה".

טלפון: 051-554-9980

לכניסה לאתר הארטיקיה - גלידה וארטיקים במשלוח עד הבית

הארטיקיה 2. יח"צ,
ארטיק פיסטוק, הארטיקיה/יח"צ
הארטיקיה 3. יח"צ,
ארטיק יוגורט במילוי טחינה, דבש ודברים פיסטוק, בציפוי שוקולד חלבה ושומשום קלוי, הארטיקיה/יח"צ
בשיתוף הארטיקיה
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully