וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדיח הכלים המהיר בעולם

בשיתוף freshcup

21.2.2021 / 17:01

ניקוי וחיטוי של כוסות וצלחות תוך חצי דקה? זה כבר לא חלום - הכירו את המדיח השולחני החדש FreshCup

freshcup. -,
freshcup/-

מחקרים רבים ברחבי העולם גילו כי שימוש בסקוטש בשטיפה ידנית הוא פשוט סכנה בריאותית. הסקוטש במטבח גדוש בחיידקים, כולל כאלה צואתיים ואותם מחקרים אף העידו כי עדיף לא לשטוף כלל מאשר לשטוף כלים עם הסקוטש הזה. אם לא די בכך, בתקופה בה הקורונה עדיין כאן וההיגיינה חשובה וקריטית, גם שימוש בכוסות חד-פעמיות הוא לא בדיוק הפתרון הנקי ביותר, מאחר וכאשר מישהו ניגש למטבחון ונוגע בערימת הכוסות, שאר העובדים עלולים להדבק בחיידקים שהוא השאיר עליהם.

הלחץ בציבור מובן ובעקבות כך, צוות הנבחרים שלנו בחן ובדק לעומק את נושא הטיהור וחיטוי הכלים והגיע למסקנה חותכת: עם FreshCup אתם יכולים לסמוך רק על עצמכם ולחטא את הכוס או הצלחת תוך 30 שניות בלבד. בבדיקה שערכנו, המדיח השולחני והייחודי של החברה הגיעה לתוצאה הטובה ביותר ובזמן המהיר ביותר.

הדגם החדש והמתקדם של FreshCup המדיח השולחני לכוסות, צלחות, בקבוקים אישיים ובקבוקים לילדים, מבטיח שילוב בין חיטוי בטכנולוגיה מוגנת בפטנט, חסכון בעלויות ופעולה ירוקה וידידותית לסביבה. המסקנה העיקרית עבור כולנו היא שסוף כל סוף יש פתרון מיידי, ירוק ונוח לתפעול, שידאג לחיטוי מושלם של כוסות וכלים, כאשר הכל מתבצע במכשיר בעל עיצוב חדשני.

freshcup. -,
freshcup/-

איך זה עובד?

אם ניקיון הכלים במדיח לוקח כשעה וחצי של עבודה, בעקבות ההתחממות האיטית של המים שמגיעים ל-50-60 מעלות בלבד, וריכוז הדטרגנטים במים נמוך, אז FreshCup מציג טכנולוגיה אחרת לחלוטין: השילוב הייחודי של המדיח השולחני כולל התזה ישירה על הכלים של שני דטרגנטים ברמת PH הפוכים, התזה של מים בטמפרטורה של 100 מעלות וקיטור, מה שמבטיח השמדה של כל סוגי החיידקים הקיימים. לאור העובדה כי וירוסים מושמדים בטמפרטורה של 60 מעלות, FreshCup מבטיח כלים נקיים מנגיפים, כך שמבחינת היעילות והמהירות אין באמת מה להשוות בינו לבין מדיח כלים רגיל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

עלויות נמוכות לעסק שלכם

בעלי עמותות, עסקים ושאר ארגונים בימינו, הרבה יותר מודעים לשמירה על הסביבה. חלק נכבד מהעובדים מביאים איתם כוסות ובקבוקים אישיים משלהם לעבודה, רק בשביל להימנע משימוש בכלים חד-פעמיים במשרד ולאור העובדה כי המדיח השולחני של FreshCup מספק פתרון שמייתר את הכוסות החד-פעמיות המזהמות, נחשפנו גם לעלויות התחזוקה שלו. שימו לב כי פרט לחיטוי המהיר של המדיח, מדובר בחיסכון משמעותי מבחינת עלויות ותחזוקה. העסקה החודשית המשתלמת של FreshCup כוללת שימוש כמעט ללא הגבלה במכשיר, כולל חומרים, אחריות ושירות אמין, כך שעלות השטיפה בFreshCup- זולה יותר מאשר עלות של כוס חד פעמית, כל זאת לפני שלוקחים בחשבון עובדים שמשתמשים במספר כוסות משקה או אפילו עושים בהן שימוש לבדלי הסיגריות.

freshcup. -,
freshcup/-

לא רק במשרד

המדיח של FreshCup יכול לשמש גם לקוחות פרטיים, כך שאם לדוגמה אתם רווקים או זוג צעיר, שהמדיח שלו מתמלא פעם בשבוע, FreshCup הוא פתרון מעולה במחיר חודשי משתלם במיוחד. אגב, גם עבור האוכלוסייה המבוגרת, מדובר במכשיר משנה חיים. עם השנים, יותר קשה לנו להתכופף למדיח כדי למלא ולרוקן אותו. בנוסף, כמות הכלים שנמצאת בשימוש הולכת ופוחתת אחרי שהילדים עוזבים את הבית, כך שמדיח גדול הופך להיות פחות רלבנטי בבית. ממש עבור הרגע הזה נכנס FreshCup לתמונה ומעניק פתרון מושלם עבור הבריאות של כולנו.

החזון של החברה שפיתחה את המדיח השולחני והקומפקטי הוא לשנות את הדרך שבה אנשים שוטפים כלים ולהפחית את השימוש העולמי בכוסות חד-פעמיות. במקום למלא את הכיור בכלים מלוכלכים, למלא מדיח ולרוקן או לשטוף ביד באופן לא הגייני, החברה מציעה פתרון ירוק, מוצר טכנולוגי מאוד מתקדם ונוח, שכיף להשתמש בו. ''אנחנו רוצים להפוך את FreshCup למיקרוגל של שטיפת הכלים''. סיכמו בחברה, ולמען האמת, מדובר במהפכה של ממש. אז אם גם אתם רוצים לשדרג את פני המשרד שלכם, לפניכם הפתרון המושלם לכיורי המשרד העמוסים בכלים ולפחי האשפה העמוסים באינספור כוסות חד פעמיות שפוגעות בסביבה.

הגיע הזמן שתהפכו את המשרד שלכם לאזור מבריק ויעיל שכיף לאנשים לשהות בו. תתחדשו.

טלפון: *3753

להזמנות לחצו כאן

מייל:

zipi@manal.co.il

בשיתוף freshcup
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully