וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייגל קפה: אווירה של חו''ל בירושלים

בשיתוף בייגל קפה

14.2.2021 / 15:25

האפייה המקורית מארצות הברית, הטריות חסרת הפשרות, יחד עם מגוון המטבלים והתבשילים מרחבי העולם יצרו עבורנו חוויה קולינרית שלא ניתן למצוא אפילו מעבר לים

בייגל קפה. -,
בייגל קפה/-

בכל פעם שצוות הנבחרים שלנו מחליט לנסוע לאזור ירושלים, ויש פעמים רבות כאלה בתקופה האחרונה, מתעוררת הצעה שאולי נעצור בדרך בעמק הרפאים. עושה רושם שכל הצוות כבר מבין היטב לשם מה יצאנו לדרך - הם רוצים לעצור ב''בייגל קפה'' ושוב לאכול את ארוחת הבוקר הנהדרת שלהם. מדובר ביופי של מקום לבייגל אמרקאי וממרחים ייחודים, שתיים מהאהבות הקולינריות הגדולות ביותר, של אנשי הצוות.

אז אם כבר באנו, ישבנו ופתחו לנו שולחן, החלטנו שזה זמן טוב להגיש לכם את הממצאים. עוד לפני הביס הראשון כבר זכרנו שהטעם היה בדיוק כמו זה של הבייגל האמיתי, שיש רק באמריקה, ובבייגל קפה לקחו את הנושא הזה צעד אחד קדימה. האפייה המקורית מארצות הברית, הטריות חסרת הפשרות, יחד עם מגוון המטבלים והתבשילים מרחבי העולם יצרו עבורנו חוויה קולינרית שלא ניתן למצוא אפילו מעבר לים.

בייגל קפה. -,
בייגל קפה/-

כששאלנו את תומר תותי, הבעלים של בייגל קפה, מדוע הוא ואשתו (שמרית) בחרו דווקא בשם "בייגל קפה" הוא הסביר כי המטרה הייתה לשלב מטבח ישראלי עם שלל ארוחות בוקר מפנקות, סלטים כרירים וקפה איכותי בשילוב האייקון שהכי מזוהה עם האמריקאים, בייגל אמריקאי. "בייגל עבור האמריקאים, זה הרבה יותר מרק בייגל, זה גם אבל בעיקר כל מה שמתלווה אליו, כמו הממרחים והסלטים שמשלימים אותו, למעשה מתייחסים לבייגל כמוצר צריכה בסיסי ויומיומי, חלק בלתי נפרד מהמטבח ואפילו גידול הילדים". מסביר לנו תומר. "ברגע שהבנו שיש ביקוש אדיר לבייגל האמריקאי האותנטי, הקלאסי, לא חשבנו פעמיים והחלטנו לצעוד לעבר החלום, לפתוח את הסניף הראשון במושבה הגרמנית בירושלים, שכונה שמזוהה באופן מוחלט עם הקהל שלנו עם תשומת לב ושימת דגש גם לקהל הישראלי שיודע להעריך ארוחת בוקר איכותית, סלטים מיוחדים ובעיקר קפה טוב ומשובח". בין היתר, המקום מתמחה במגוון סוגי בייגל טריים, שנאפים במקום ומוגשים במגוון צורות ותוספות. אנחנו כמובן באנו בשביל הבייגל, אבל קיבלנו הרבה יותר מכך.

בכל סניף של בייגל קפה מעבר לישיבה ואכילה במקום, ניתן גם לעשות קניות הביתה ממוצרי המעדניה הטריים, אשר כוללים מבחר גדול של ממרחים, סלטים, גבינות איכותיות, דגים וממרחי דגים ( ממרח פורל המפורסם של הרשת) וכמובן מוצרי קונדיטוריה איכותיים כמו מגוון המאפינס המדהים(קופי קייק), קישים ועוגות פאי מיוחדות (הפאי לימון מנצח).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בייגל קפה. -,
בייגל קפה/-

תומר ושמרית תותי פתחו את בייגל קפה בירושלים בשנת 2012, זאת לאחר שבתחילת שנות ה-2000 הם נחשפו לעולם הבייגל האמריקאי בטיול משותף שערכו. במרוצת הזמן הם פתחו עוד שלושה סניפים וכיום הרשת מונה ארבעה סניפים. הקונספט של בייגל קפה הוא כמובן מה שתואר כאן סביב הבייגל אך דגש על בית קפה איכותי שמגיש סלטים מצוינים (סלט קראנץ בטטה, סלט סלמון חם) ולמעשה יוצר חוויה של בית קפה ומעדניה איכותית שפונה גם לקהל הישראלי וגם לקהל האמרקאי . הקונספט כמובן סובב סביב הבייגל העגול. סניפי בייגל קפה (בכשרות מהדרין) נותנים מענה בכמה מישורים, ביניהם: בית קפה חלבי עם ארוחות בוקר, סלטים וכריכים, מערך טייק אווי עשיר של מארזים של בייגל (10 סוגים של בייגל לבחירה), הממרחים מהמעדנייה, כריכים בהרכבה, סלטים, משלוחים ותפריט אירועים גדול ועשיר.

האפיה של הבייגל האמרקאי מתבצעת באופן מאד ייחודי במקום, עם כל תהליך הבישול והאפיה המסורתי של הבייגל האמריקאי. כמו כן, כל הסלטים והממרחים נעשים בייצור עצמי, עם תשומת לב למרכיבים וחומרי הגלם הכי איכותיים. המנות המוצלחות ביותר בבייגל קפה הן כריך שניצל חלומי, כריך סלמון מעושן, סלט קראנץ' בטטה והטובה מכולן לדעתנו היא בוקר דיינר: ארוחת בוקר שמוגשת עם בייגל פתוח, צרוב עם חמאה , עליו ביצת עיין , פטריות ובצל מקורמלים - לצד מתבלים של גבינת שמנת, פסטו וסלט טרי.

בייגל קפה. -,
בייגל קפה/-

תומר ושמרית תותי הם זוג נשוי עם ארבעה ילדים שמנהלים ביד רמה את העסק הזה - מדובר במשהו מורכב עד מאד, אבל כשזה נעשה טוב, זה מצליח בגדול: "אנחנו מצליחים בגלל שאנחנו יודעים לעבוד ביחד ויש לנו מוצר טוב שמותאם למקום וקהל יעד''. אמר תומר והוסיף: "הבייגל קפה מזוהה עם קהל אנגלוסקסי, שם מעריכים את הפורמט בצורה טובה מאד. מה הלאה? אנחנו שואפים לפתוח עוד סניפים באיזור י-ם (בית שמש) ולאחר מכן יש לנו רצון להתפתח לרעננה, פ''ת, גבעת שמואל ואזור המרכז''.

תומר תותי סיכם: "כבעלים של הרשת, המוטו שלנו הוא משפחה. אנחנו מתייחסים לעובדים כמו לשותפים, שהם חלק ממשפחה אחת גדולה מתוך מטרה וראיה שהדבר יגיע ללקוחות. לא בכדי יש לנו לקוחות חוזרים בכל הסניפים אשר פוקדים את המקום גם בתקופות יותר קשות. הלקוחות יודעים להעריך, לפרגן ובעצם לקדם אותנו למקומות טובים יותר".

ניתן להזמין משלוח עד הבית/המשרד או לארוז כל מנה שמוצעת בתפריט וכל מוצר שנמכר במעדניה. הכול מוכן במקום ולפי משקל. בתאבון!

להזמנות: 1-700-500-751

סניפים: קניון הדר, ירושלים

פארן 7, רמות אשכול

עמק רפאים 54, ירושלים

מוריה סנטר, מודיעין

רחוב קק''ל 31, ירושלים

מייל: tomer2t@gmail.com


אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף בייגל קפה
  • עוד באותו נושא:
  • בייגל
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully