וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גן עדן לחובבי הבשר המעושן - הכירו את "פואגו גרילים ומעשנות"

בשיתוף פואגו גרילים ומעשנות

14.2.2021 / 14:50

אנשים רבים גילו לאחרונה את עולם הגריל והעישון - שמספק תחביב מהנה וגם ארוחה מגבשת וטעימה. הכירו את "פואגו גרילים ומעשנות" - החנות שתפתח לכם צוהר לעולם הגריל והעישון, בהתאם לסגנון ולמה שאתם אוהבים, עם ליווי אישי וידע מקצועי שלא ישאירו לכם ברירה אלא להתמכר

פואגו גרילים ומעשנות. Basma Kazaila,
פואגו גרילים ומעשנות/Basma Kazaila

מתחביב אהוב למקצוע אהוב

הכניסה לעולם הגריל והמעשנות, התחילה עבור עלא איברהים, הבעלים של החנות, בתור תחביב. אחרי 9 שנים בשירותו הצבאי כקצין, ותפקידו כראש מכינה קדם צבאית, הוא החליט לשנות כיוון ולהתעסק בתחום שהוא אוהב. "נחשפתי לנושא של העישון לפני הרבה שנים", מספר עלא, "ראיתי שהתחום מתחיל להתפתח באזור שלנו וזיהיתי את הצורך באזור לחנות כזאת, אז החלטתי לקחת את ההזדמנות להיכנס לעולם הזה ולפתוח חנות". בצעד אמיץ, עלא פתח לפני חודשיים את החנות "פואגו גרילים ומעשנות" וסיפק מענה לאנשים שאוהבים את הז'אנר ורוצים להתעניין בתחום העישון. על אף התקופה הקשה, המוצרים האיכותיים לצד השירות הטוב והמקצועי שהצוות מספק, החנות צולחת את האתגרים ונכונה לפתוח את שעריה ללקוחות.

גינה ירוקה בתוך חנות מטריפה

כבר בכניסה ל"פואגו גרילים ומעשנות", מרגישים את האווירה הייחודית שלה - הן מבחינת העיצוב החדשני והמיוחד והן מבחינת הסחורה המקיפה והאיכותית. החנות מחולקת לארבעה אזורים, כאשר כל אזור מדמה סוג שונה של גינה. כך, כל לקוח יכול לפנות לסגנון שהוא יותר מתחבר אליו, ולבחור מה נכון לו. בין המוצרים המיוחדים שתוכלו למצוא ישנו מגוון עשיר של מעשנות מסוגים שונים - מעשנות ארון, קמאדו, פלט, חללית ועוד. "אנחנו מנסים לחבר את המעשנה הנכונה לכל לקוח, בהתאם לצורך והיכולות. לכל מעשנה יש את היתרונות והייחוד שלה, מעשנות קמאדו למשל, מתאפיינות בשמירת חום מיטבית וורסטיליות גבוהה, כך שהיא יכולה לשמש גם כמעשנה, כגריל וכטאבון . דוגמה נוספת, מעשנות פלט שניתן לחבר לאפליקציה בסמארטפון, עובדות עם טמפרטורה קבועה, ולכן זהו פתרון אידאלי למי שמחפש מינימום התעסקות". בנוסף, עלא מוכר בחנות גרילי גז ופחמים מהמותגים המובילים, בגדלים שונים ומיוחדים, בהתאם לצרכי הלקוחות שלו. בחנות ישנם גם טאבונים איטלקיים, שמוסיפים גם חן לגינה וגם טעמים מגוונים למטבח - פיצות, פוקאצ'ות, לחמים, ואף בשרים, כל מה שעולה על הדעת.

פואגו גרילים ומעשנות. Noor azam,
פואגו גרילים ומעשנות/Noor azam

לבנות את מטבח החוץ המיוחד שלך

מעבר לאבזור איכותי, "פואגו גרילים ומעשנות" מציעה פתרונות למטבחי חוץ, בעיקר מודולריים. היתרון במטבח כזה, הוא ההרכבה שלו לפי הרצון והצורך הספציפי של הלקוח, כך ניתן להרכיב יחידות שונות בצורה מסוימת ולהוסיף אבזור ומקום כאוות נפשכם - גריל, כיור, יחידת קירור, יחידת מגירות ואחסון ועוד. המטבחים שעלא מספק, מיוצרים ברמה הגבוהה ביותר מנירוסטה 304, ומיועדים במיוחד לשהייה בחוץ. הנוחות, הנגישות והיופי, הם רק חלק מהיתרונות שבבניית מטבח חוץ.

פואגו גרילים ומעשנות. Noor azam,
פואגו גרילים ומעשנות/Noor azam

שירות על מגש של כסף

למרות שעלא שוהה רוב הזמן בחנות, הוא מחזיק צוות של עובדים מסורים, מקצועיים ואדיבים. הצוות מסייע ללקוחות לבחור את הציוד הנכון להם בהתאם לתדירות השימוש, כמות האנשים וגודל הגינה. "כל מי שנמצא באזור ומעניין אותו התחום - מגיע אלי", אומר עלא, "הצוות מעביר ללקוח ידע מקצועי. רוב האנשים שנכנסים לחנות, לא יודעים מה הם רוצים במדויק, אז אני נכנס לתמונה כשהמטרה שלי היא לא למכור כמה שיותר, אלא למכור את המוצר הנכון לכל אדם". הקו המנחה את הצוות כשעלא בראשם, הוא לתת לכל לקוח יחס אישי וליווי אדיב, החל משלב הרכישה ועד לשימוש עצמו - ניתן להתייעץ עם הצוות ולהתקשר בכל עת, כדי להבטיח שהלקוח ייהנה מהמוצר עד תום. השירות האישי והשמירה על הקשר עם כל הלקוחות, הופכת את חוויית הקנייה וההתעסקות בעולם העישון, למהנה ומספקת בזכות צוות "פואגו גרילים ומעשנות".

פואגו גרילים ומעשנות. Noor azam,
פואגו גרילים ומעשנות/Noor azam

מברך את כל מי שנכנס לעולם הגריל והעישון

בחנות קיימים בנוסף, כל המוצרים הנלווים לעולם הגריל והעישון - סכינים, תבלינים, עצי עישון, פחמים ועוד. "פואגו גרילים ומעשנות", מספקת כניסה חלקה לכל מי שמעוניין להתחיל להתעסק בתחום, הן עבור חובבים והן עבור מקצועיים. לעת עתה, תוכלו להנות ממגוון המוצרים של החנות בפייסבוק ובאינטרנט, ובקרוב מאוד תעלה חנות אינטרנטית שתפתח עמה אפשרות למשלוחים. "בהמשך הייתי מאוד רוצה להרחיב את החנות ולהעשיר אותה", מסכם עלא, "חשוב לי שבאמת כל מי שנכנס לפה - יימצא כל מה שהוא רוצה וצריך, כפי שאני נכנסתי לעולם הזה והתאהבתי, אני שמח להפיץ את הידע וההנאה שבהתעסקות בגריל ועישון, לכולם".

פואגו גרילים ומעשנות

כתובת: כפר מגר, הכביש הראשי מול בנק הפועלים

טלפון: 050-240017

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף פואגו גרילים ומעשנות
  • עוד באותו נושא:
  • גריל
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully