וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטרל: מרכז השעונים והתכשיטים הגדול במדינה

בשיתוף אסטרל

14.2.2021 / 14:22

אין ספק ששעונים ותכשיטים נתפסים כמתנה הקלאסית ביותר שתוכלו לרכוש לאדם אהוב או אפילו לעצמכם. כדי למצוא את השעון המדויק ביותר עבורכם (תרתי-משמע), מומלץ לבקר במרכז החנויות המיוחד של אסטרל שעונים

אסטרל. -,
אסטרל/-

מאז ומתמיד היו שעונים ותכשיטים סמל סטטוס המשלים את המראה המטופח של גברים ונשים, כך שקניית שעון או תכשיט היא סימן לטעם טוב ומתנה שכל אחד ישמח לקבל או להעניק לעצמו. אז בין אם אתם מחפשים מתנה ליום הולדת, יום נישואים, חתונה או סתם כדי להתחדש בפריט אופנתי ויוקרתי, הכתבה הבאה היא בשבילכם.

בשנים האחרונות נהנה שוק השעונים מפריחה מחודשת עם דגמים מרהיבים ועדכניים שיוצאים בכל עת. אחת מהחברות המובילות בשוק שמציעה את מגוון השעונים הרחב ביותר של מותגים מובילים היא אסטרל שעונים, מרכז השעונים והתכשיטים הגדול בישראל. עם ותק וניסיון של 40 שנה, במרכז תוכלו למצוא מבחר עצום של שעונים בסגנונות שונים ובטווח מחירים שיתאימו לכל כיס.

שעונים לכולם

החברה מתמחה בייבוא, שיווק, מכירה ותיקון של כל סוגי השעונים, החל משעוני אופנה במחירים נגישים ועד שעונים שוויצריים יוקרתיים לאספנים ואוהבי המותגים. המרכז ממוקם במדרחוב קראוזה שבנתניה ומחולק ל-8 חנויות בוטיק שכל אחת מהן מתמחה בסוג אחר - שעוני אופנה, שעונים שוויצריים, תכשיטים, זהב ויהלומים וחנות לשעוני יד שנייה. בנוסף, קיימות גם חנויות בוטיק של מותגים מובילים כמו ראדו (RADO), אומגה, ברייטלינג (Breitling) והובלוט (Hublot). למי שלא מכיר, מדובר בשעונים המצטיינים ברמת דיוק גבוהה במיוחד, עמידות רבת שנים, ועיצובים יפהפיים המתכתבים עם מגמות האופנה האחרונות.

אסטרל. -,
אסטרל/-

למעשה, אסטרל מעניקה לכם את המעטפת המלאה בקניית שעונים ותכשיטים ומאפשרת לכם לבחור את הפריט המתאים לכם. כך שאם חשקה נפשכם בשעון חדש, תוכלו למצוא את כל מבוקשכם תחת קורת גג אחת, החל מעיצובים מיוחדים ועד מנגנונים שונים המשפיעים על מראה, מחיר ואופי השימוש בשעון.

שירות מעל הכל

אסטרל מתמחה כבר שנים רבות בתחום השעונים ומבינה היטב מהו שירות איכותי. מעבר למבחר העצום, החברה ידועה בזכות שירות נעים, חם ומשפחתי שעבר מפה לאוזן לאורך השנים וגרם לאנשים רבים מרחבי הארץ להפוך ללקוחות נאמנים. מחלקת השירות של החברה נותנת מענה לכל בקשה, דרישה או העדפה של הלקוח, והכל כדי שתהיה לכם חווית קנייה נעימה ומשמחת.

בנוסף, תוכלו להיעזר בצוות המקצועי והמנוסה של החנויות, שישמח להסביר לכם בצורה מפורטת על הנתונים הטכניים של כל מותג או שעון ויסייע לכם לבחור את האחד שיענה על כל הצרכים שלכם. תוכלו לבצע שינויים במקום ולבחור מתוך שלל אפשרויות של צבעים, רצועות, גדלים ועוד.

אסטרל. -,
אסטרל/-

מעבדת תיקונים

באסטרל תוכלו למצוא מעבדת תיקונים מקצועית ברמה אירופאית עם מאסטר שעונים מדופלם שנותן פתרונות לכל מותגי השעונים ולכל תקלה. החברה לא מתבססת רק על אחריות היצרן, אלא מפעילה מעבדה עצמאית עם מכונות וכלים חדישים שיאפשרו לתקן כל בעיה בשעונים בזמן קצר מהרגיל. בנוסף, קיים דלפק עזרה ראשונה שנותן מענה לפתרון תקלות קטנות על המקום כמו החלפת סוללה, הקטנת רצועה, החלפת זכוכיות ועוד.

תכשיטים לכל חלום

לתכשיטים יש ערך סנטימנטלי רב, בעיקר אם מדובר בכאלו שעוצבו באופן אישי לפי הפנטזיות הפרועות שלנו. אסטרל מייבאת תכשיטים של מותגים שונים ומייצרת תכשיטי זהב ויהלומים לפי דרישות הלקוח. בחנות ניתן למצוא את כל סוגי התכשיטים, החל מטבעות נישואין ואירוסין ועד צמידי טניס. בנוסף, קיימת אפשרות להחלפה של תכשיט ישן והרכבה של תכשיט חדש בזיכוי.

אסטרל. -,
אסטרל/-

מבצעים מטורפים

במטרה לשמור על מחירים נגישים לכל כיס, אסטרל מקפידה לצאת בכל חודש עם מבצעים מטורפים, כאשר בחודש פברואר הקרוב (בין התאריכים 14-19.2.21) תוכלו למצוא ריכוז עודפים של כל מותגי השעונים היוקרתיים בהנחות ענק של עד 70% הנחה. בנוסף, כל הלקוחות שרכשו בחנות לאורך השנים מוזמנים במהלך חודש מאי לבצע עסקת טרייד אין - להזמין שעון חדש ולמסור את הישן.

אתם עדיין כאן? היכנסו כבר עכשיו לאתר ותוכלו לבחור לכם שעון או תכשיט מכל סוג, סגנון או מחיר העולה עם רוחכם.

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף אסטרל
  • עוד באותו נושא:
  • שעונים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully