וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו בדיוק "זמן גליל מערבי"

בשיתוף זמן גליל מערבי

14.2.2021 / 13:30

הכירו את "טעם הגליל" חנות האונליין של "זמן גליל מערבי עמותה לקידום התיירות" המנגישה את השפע של האזור לכל רחבי הארץ. מיכל שילוח גל-נור, מנכ"לית החברה, מספרת לנו איך כל זה קורה בפועל

זמן גליל מערבי, טעם הגליל/אולפן הנבחרים

בעקבות הקורונה התיירות נפסקה כמעט לחלוטין, ומתוך מחשבה לעזור לאנשים שעוסקים בתיירות בצפון הקימה מיכל שילוח גל נור, חנות אונליין למארזים של יצרנים ישראלים מהגליל. כשהבינה את הפוטנציאל ואת העובדה שניתן להסתמך על כך פיתחה ושדרגו את החנות וכיום הם משווקים מוצרים של יצרנים גליליים לכל רחבי הארץ.

זמן גליל מערבי, עמותה לקידום התיירות, הוקמה במטרה לקדם יחדיו את העושר התרבותי, ההיסטורי והגיאוגרפי של האזור ושמה לה למטרה לקדם את תרבות היין, האוכל, התוצרת המקומית ומלאכת יד מסורתית בשילוב תרבות הטיול באזור, על נופיו המרהיבים המחברים בין ההר לים.

מהם המוצרים שניתן לרכוש בחנות?

"המוצרים שניתן לרכוש בחנות הם מוצרי בוטיק של יצרנים איכותיים מהגליל, כגון שוקולדים משוקולטיירית מקצועית, מוצרי מעדנייה, מאפים ומתוקים, אלכוהול ויין, מוצרי קוסמטיקה.
לכל אחד מהמשווקים בעמותה יש סיפור מאחוריו, כדי להיות חברים בעמותה צריכים לעמוד בסטנדרטים שאנחנו הצבנו. בנוסף אנחנו מתאימים מתנות מיוחדות לוועדי עובדים ומארזים מתאימים לעובדים שנמצאים בבידוד".

אם ברצונכם לקנות מוצרי בוטיק של יצרניים איכותיים מהגליל, הכנסו לאתר של "זמן גליל מערבי" ותתחילו להנות.

0502920800

אתר

בשיתוף זמן גליל מערבי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully