וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדינה וקובי - אוכל מרוקאי מסורתי עם טוויסט מודרני

בשיתוף עדינה וקובי אוחיון

14.2.2021 / 12:19

אוכל מרוקאי עם טוויסט מודרני. זהו הסיפור של הקייטרינג המצוין שמנהלים עדינה וקובי אוחיון. מוכנים לראיון שיעשה אתכם רעבים?

עדינה וקובי אוחיון, קיטיירינג מרוקאי/אולפן הנבחרים

הכירו את "עדינה וקובי - אוכל מבית לבית", בעלי קייטרינג ובית אוכל לתבשילים מרוקאים מסורתיים עם טוויסט עכשווי ואוכל ישראלי מודרני. קובי, עבד כשף במסעדות המובילות בארץ ובשיתוף פעולה עם השף יונתן רושפלד, לאחר שנים רבות בענף הוא מאס בעולם המסעדנות בשל הקושי הגדול במקצוע והחליט לצאת להפסקה. לאחר שאביו ביקש שיסייע בעסק המשפחתי הוא חבר עם אימו יחד לעסק של בישולים אותנטיים המשלבים מאכלים מודרניים.

קובי מביא את החדשנות ועדינה מביאה את האותנטיות וביחד הם יצרו שילוב מעניין של אותנטיות וחדשנות במאכלים שהם מכינים. במקום ניתן ליהנות ממיטב המאכלים המרוקאים המסורתיים: מגוון סוגי סלטים, תבשילים נהדרים, קוסקוס, קציצות ובשרים מבושלים. מנת הדגל שלהם היא הסנדביץ' המפורסם בשישי של חלה עם שניצל וחצילים.

קובי מעניק שירותי שף פרטי לאירועים שונים ביצירת תפריט המותאם לסוג האירוע (הוא השף הפרטי של משפחת שטראוס - אירועים פרטיים ואירועי חברה).

התגובות הנהדרות מהלקוחות והעובדה שהם גורמים לאנשים רבים להתענג מהאוכל שלהם מעניקים להם את המוטיבציה להמשיך.

בנוסף לטייק אווי ניתן להזמין את המאכלים בשירות משלוחים באזור גוש דן.

בפעם הבאה שמתחשק לכם להזמין אוכל הביתה או לאירוע מסוים, אתם כבר יודעים למי לפנות. קייטרינג מרוקאי של עדינה וקובי אוחיון ידאג שלא תשאירו פירור על הצלחת. בתיאבון

0528884157

אינסטגרם

בשיתוף עדינה וקובי אוחיון
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully