וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתיר חטיב, מאסטרית בעיצוב גבות

בשיתוף אתיר חטיב

14.2.2021 / 11:18

היא החלה דרכה כעובדת סוציאלית, אך לפני שנה וחצי התאהבה בתחום הביוטי. הכירו את אתיר חטיב, המתמחה בשיטת המיקרובליידינג לעיצוב גבות

אתיר חטיב, מיקרובליידינג/אולפן הנבחרים

הכירו את אתיר חטיב, עובדת סוציאלית במקצוע שלה. כיום היא עובדת בתחום המיקרובליידינג מזה שנה וחצי. תמיד התחברה לתחום הביוטי והקוסמטיקה, בייחוד הגבות ורצתה לעסוק בו, אבל ההורים שלה דחפו אותה ללמוד תואר כדי שיהיה לה מקצוע ביד. לאחר שסיימה את התואר החליטה לעשות את מה שהיא אוהבת והחלה לעסוק בעיצוב הגבות.

מהי שיטת המיקרובליידינג?

"מדובר בטכניקת עבודה ידנית לציור שערות דקיקות המדמות מראה של שערות בגבה. היתרון הגדול של שיטת המיקרובליידינג על פני שיטות אחרות: המראה שמתקבל בסוף הטיפול הוא מראה טבעי לחלוטין. בנוסף, בניגוד לאיפור קבוע ולשיטות המיושנות, הטיפול לא נשאר לנצח, הוא זמני בלבד ומאפשר שינוי מראה לאחר תקופה".

מה הייחודיות שלך בתחום?

"אני מקפידה להעניק יחס אישי לכל מטופלת שמגיעה אלי. משקיעה מאוד בעבודה עצמה ובקשר עם הלקוחה תוך כדי טיפול. מאוד חשוב לי שהלקוחה תצא מרוצה ושתהיה שלמה עם הגבות שהיא מעצבת עבורה, זה הרבה יותר חשוב מכסף. בנוסף אני, מספקת טיפים מקצועיים גם לאחר הטיפול, תמיד מייעצת וזמינה עבור המטופלות שלי לאורך כל הדרך".

מהן השאיפות לעתיד?

"יש לי שאיפות להתפתח בתחום: מתכננת להקים מרכז יופי גדול שיספק מעטפת טיפולים רחבה עבור נשות המגזר. בנוסף, אני עובדת כעת על פיתוח ליין מוצרים של מיקרובליידינג".

אז אם גם אתם רוצים ללכת בעקבות החלום ולעשות מה שאתם אוהבים, צרו קשר עם אתיר חטיב, מעצבת גבות בחסד עליון.


0509539852

אינסטגרם

בשיתוף אתיר חטיב
  • עוד באותו נושא:
  • גבות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully