וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MM Design - כל מה שעסק צריך במקום אחד, המקום שיצמח איתך למעלה

בשיתוף MM Design

14.2.2021 / 10:54

עם מעל ל-16 שנות ניסיון בתחום מספקת מיטל, הבעלים של MM design שירותי מיתוג ושיווק מקיפים ללקוחותיה - מעיצוב הלוגו ועד כתיבת תוכן קידומו

עיצובים של מיטל דיזיין. יח"צ,
עיצובים של מיטל דיזיין/יח"צ

עסקים רבים צורכים שירותי עיצוב גרפי, מיתוג ושיווק במטרה ליצור לעצמם הכנסות ולפתוח את שירותיהם לקהל רחב יותר. לרוב, ההתלבטות של אותם בעלי עסקי היא באיזו דרך לבחור- האם לפנות אל משרד גדול ומוכר עם וותק או לחפש איש מקצוע פרטי שעוסק בתחום ומעניק יחס אישי. אז זהו, נגמרו ההתלבטויות, מצאנו את אשת המקצוע הנכונה בשבילכם, זו שתיקח אתכם יד ביד אל עבר ההצלחה

הכירו - MM Design"". עסק מקצועי לתחומי העיצוב הגרפי, המיתוג והשיווק העסקי. בעלת העסק מיטל עוסקת בתחום העיצוב הגרפי כבר מעל 16 שנה. פגשנו אותה לאחרונה וביקשנו ממנה לספר לנו על היום יום שלה, ועל הדרך שעברה לפני שהקימה את העסק: "למעשה העסק הפרטי שלי קיים שנתיים אבל אני בתחום העיצוב הגרפי המון שנים. עבדתי בעבר בבתי דפוס ועסקתי בעולמות השיווק וקידום העסקים.

לפני כמה שנים הרגשתי שאני צריכה לעשות שינוי. זה קרה במהלך ההיריון השני שלי כשיום אחד הרגשתי בשלה ומוכנה להקים עסק משלי. וכך היה. עסקתי במיתוג עסקים ויצרתי עבודות בתחום העיצוב הגרפי. לאחרונה אני גם עוסקת בקידום ושיווק עסקים".

כיום, מנהלת מיטל את הסטודיו מביתה ומלווה עסקים רבים בתחומים שונים החל ממסעדות ועסקים קטנים אל מועצות מקומיות ועיריות ומשרדי עורכי דין. סל המוצרים של מיטל בנוי למעשה מחבילות מיתוג הכוללות את כלל פרטי המיתוג הנדרשים לעסק כמו-לוגו, כרטיס ביקור, מחירון מעוצב ועוד. בתחום השיווק היא עוסקת בכתיבת פוסטים ותוכן שיווקי וכמובן נותנת מענה בתחום הקידום האורגני והשיווק הממומן. כמו כן, החלה מיטל במיתוג קירות לבתי עסק ומסעדות אשר משדרגים את המרחב ברגע ומוסיפים לו המון סטייל. "זה פרויקט חדש שלי ואני מאוד מתרגשת לקדם אותו".

MM Design. -,
MM Design/-

ביקשנו ממיטל לשתף אותנו בתהליך העבודה שלה ולספר לנו קצת על הדברים שמהם היא מקבלת סיפוק במהלך יום העבודה שלה: "אני מאוד נהנית למתג ולהכין עיצובי לוגו לעסקים חדשים. כל עסק הוא למעשה סיפור חדש שאני מתחילה עם לקוח וזה אומר להיכנס אל תוך העולם שלו ולהכיר אדם חדש. זה מרתק ומהנה. אני תמיד מנסה ליצור עיצובים שיתאימו בצורה הטובה ביותר לאדם שמולי ולמה שהוא מייצג. עיצוב שישרת אותו ויענה לצרכים שלו ולמעשה ישדר בעבורו את המסר שלו לקהל הלקוחות שלו".

בתחום השיווק מיטל מספרת לנו על הדרך המרגשת שהיא עוברת יחד עם בעלי העסקים שהיא מלווה: "ברגע שאני מפרסמת לקוחות ואני רואה שזה עובד, כלומר בעלי העסקים מצליחים להגיע אל לקוחות חדשים ולהתקדם, זה גורם לי המון ריגוש. לפגוש את בעל העסק ולראות את החיוך שלו כשהוא רואה שהעסק פתאום צומח למעלה בזכות השירות שלי- זה ממש מרגש וגורם לי להבין למה אני עושה את מה שאני עושה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
MM Design. ג'ני קשת,
מיטל - MM Design/ג'ני קשת

אל המקצוע שלה, מיטל הגיעה לגמרי במקרה. לאחר שעבדה כמה שנים בחברת תיירות כאשת מכירות, נדרשה מיטל לבצע כמה תיקונים באתר החברה שהתמקדו בהעלאת תכנים ובעיצוב. מאותו רגע הבינה מיטל שזהו הדבר שהיא רוצה לעסוק בו: "זה מסוג הדברים שקשה להסביר אותם. כאילו ברגע אחד נופל האסימון ואתה מבין מה אתה אוהב לעשות בחיים ומה המקצוע שלך לעתיד. המשכתי משם ללימודים בג'ון ברייס וביצעתי כמה תפקידים בבתי דפוס. אחרי כמה שנים הבנתי שאני צריכה לחזק עוד צדדים בידע שלי וניגשתי ללמוד עוד קורסים בנושא שיווק ,דיגיטל ועיצוב אתרים".

את תהליך העבודה שלה מול הלקוחות מיטל מתארת כמסע חוויתי. היא משתפת אותנו על קצה המזלג איך המסע נראה: "תהליך העבודה שלי מול הלקוח מתחיל בפגישה ושיחה אישית. בשיחה הזו חשוב לי להכיר באופן מעמיק את הלקוח שעומד מולי, מי הוא, מי הם הלקוחות שלו ולהבין קצת את העולם שלו ובמיוחד לאן הוא רוצה להגיע. משם, אני מנסה להבין מה חשוב לו מכל ההיבטים הקיימים- בין אם זה נושא הצבעוניות, קווים, ועוד. תוך כדי אני כבר לומדת להכיר את סוג הבן אדם שמולי, את התחום שבו הוא עוסק ומה חשוב לו לשדר. משם- יוצאים לדרך".

MM Design. ג'ני קשת,
מיטל - MM Design/ג'ני קשת

לאחר ההיכרות המעמיקה עם הלקוח, מיטל יוצאת לדרך ומתחילה לעבוד על בסיס אותם הנתונים שאספה. בשלב הראשון היא לומדת את העסק ואת התחום שבו הוא נמצא וגם חוקרת את המתחרים בזירה. "אני למעשה בודקת את כל הדברים שרלוונטי לתחום העסק ומתחילה ליצור סקיצות שונות מאוד בכדי לדעת מה הכיוון. על בסיס הבחירה של הלקוח אני יודעת לאיזה כיוון להמשיך, עד שמגיעים לתוצאה הסופית". כחלק מהתהליך מיטל משקיעה שעות רבות בפיצוח הבידול של העסק ובמהלך השיחות שלה איתם מסייעת לאותם עסקים להבין מהו הדבר המיוחד בעסק שלהם, במטרה להדגיש אותו בתהליך המיתוג.

ביקשנו ממיטל לנסות להצביע על הדבר המיוחד והשונה שהיא עושה ומקפידה עליו בעשייה שלה בעסק, הדבר שמייחד אותה בנוף העסקי: "אני מאוד אוהבת אנשים ומאוד טובה בליצור מערכות יחסים עם הלקוחות שלי. ממש אחרי המפגש הראשוני נוצר כבר קליק ביני ובין הלקוח והוא מרגיש בנוח לפנות אליי לכל דבר. מעבר לזה, חשוב לי להיות קשובה ללקוח ולצרכים שלו ומצד השני גם להיות מקצועית ולדרוש מהלקוח את שיתוף הפעולה שלו על מנת שהתהליך הכולל יצליח. אני חושבת שהמפתח להצלחה בתחום שבו אני עוסקת הוא מתן היחס האישי. לראות את הלקוח ולרצות שהוא יצליח באמת, כי רק אז אני יודעת שאני הצלחתי".

במהלך המסע המשותף, מיטל נתקלת לא פעם בלקוחות אשר חוששים מכך שהתוצאות אינן מגיעות במהירות לה הם ציפו ודואגת לתת להם את המענה המתאים: "הנושא המנטלי בתחום השיווק הוא עיסוק לא קטן. אני מוצאת את עצמי הרבה פעמים משוחחת עם לקוחות ומחזקת אותם להמשיך ולהשקיע בתהליך כי ההצלחה תגיע. מהניסיון שצברתי ראיתי המון בעלי עסקים שבוחרים להיכנע ולהאשים את כל העולם מאשר להבין שהאחריות היא עליהם. אני מאמינה שבעל עסק צריך להתמקד בעצמו ולהחליט שהוא פשוט הולך להצליח ולא משנה מה יקרה".

כשביקשנו ממיטל לספר לנו על הפידבקים שהיא מקבלת, היא קצת היססה בהתחלה אבל בסוף שיתפה אותנו בחיוך: "האמת היא שבכל פעם מחדש אני מתרגשת שאומרים לי- "ואוו מיטל, קלעת בול. הצלחת להסביר דרך העיצוב שלך את מה שלא הצלחתי להביע במילים". גם היום אחרי שליוויתי המון לקוחות זה מרגש מחדש. מעבר לזה אני שמחה לשמוע על כך שהלקוחות מפרגנים על הסבלנות וההקשבה שלי. על זה שהייתי שם בשבילים וראיתי אותם באמת".

מבחינתה של מיטל, הנוסחא הנכונה להצלחה של עסק בתחום השיווק מבוססת על שלושה דברים עיקריים- להט, התמדה ונחישות. היא מסבירה: "לכל בעל עסק שרוצה להצליח חשוב שיהיה את הלהט, את הבעירה הפנימית הזו שמניעה אותו לקום בבוקר ולרצות לכבוש את העולם. התמדה- זו המסוגלת של בעל העסק להמשיך בעשייה גם אם המצב נראה מורכב או קשה- חשוב להמשיך להקפיד בצורה עקבית ונכונה. נחישות-זו למעשה תכונה חשובה שבבסיסה בעל העסק מאמין בעצמו וביכולת שלו להצליח. יחד, בשיתוף פעולה ועם הרבה אופטימיות זה יקרה, אין לי ספק!"

מספר טלפון : 050-745-7722

כתובת : אורן 8, חריש

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף MM Design
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully