וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפקות מרשימות עם ניחוח של חו"ל - הכירו את "Laco Films"

בשיתוף Laco Films

14.2.2021 / 10:36

מיכאל קטריך ואלכסיי אוסמולובסקי מספקים שירותי הפקה איכותיים שרואים שבאו מאהבה. הם אפילו הצליחו להתגבר על תקופת הקורונה על ידי חשיבה מחוץ לקופסא

Laco Films. -,
Laco Films/-

אחד הדברים שהופכים אנשי מקצוע טובים לאנשי מקצוע מעולים, זו התשוקה לעבודה. כאשר קיים ידע, ניסיון, רצון אמיתי לספק ללקוח את התוצר הטוב ביותר ובעיקר אהבה אמיתית לעשייה, נולדים הדברים המופלאים ביותר. את המשפט הזה מוכיחים ביתר שאת בחברת ההפקות "Laco Films" , חברה המפיקה סרטים, סדרות ופרסומות, שתגיש לכם על מגש של כסף פתרונות יצירתיים להפקה גדולה מהחיים, בתקציב ריאלי, מבלי להתפשר לרגע על האיכות.

פאשן פור אקשן

מיכאל קטריך ואלכסיי אוסמולובסקי, השותפים והמקימים של "Laco Films", מגיעים עם תשוקה רבה, ניסיון רב וידע מקצועי ועשיר בעולם ההפקות. מיכאל הגיע מעולם העסקים והניהול, ואלכסיי הוא במאי במקצועו שגדל על הסט מאז ילדותו, בזכות אביו, אחד הפעלולנים המובילים בתחום. בזכות השעות המרובות על הסט, למד אלכסיי את רזי הבימוי, האקשן והקולנוע, לרבות היפוך במכוניות, שריפות, מכות וכל מה שהופך הפקה למרהיבה ומלאה באקשן. בזכות הידע העשיר שצבר בתחום, יחד עם ניסיון הניהול של מיכאל, השניים מציעים שירותי הפקות מקוריות, מלאות תשוקה, יעילות בתקציב ומאתגרות מאוד. "הכלים שרכש מתחום הפעלולנות עוזר לאלכסיי להיות במאי אקשן טוב יותר, וליצור הפקות מטורפות", מספר מיכאל, "אחד היתרונות שלנו כחברה, הוא לצלוח את האקשן המסובך. אם בשביל חברה אחרת פעלולים זה החלק הכי מורכב ומנסים להתרחק ממנו, אצלנו האקשן והפעלולים הם מה שגורם לנו לקום בבוקר עם חיוך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
Laco Films. -,
Laco Films/-

מינימום תקציב, מקסימום תוצר קולנועי

מיכאל ואלכסיי הקימו את החברה כשהקו המנחה אותם זה לא להתבייש להביא את הקולנוע גם לתוך עולם הפרסומות. הרעיון הזה הוליד עבורם אתגר לא פשוט, והם חיפשו דרכים בהם יוכלו מצד אחד לתת ללקוח תוצר קולנועי, סרט ברמה הגבוהה ביותר, ומצד שני, לעמוד במסגרת תקציב מאתגרת. מיכאל ואלכסיי יצאו לדרך חדורי מטרה לחפש שיטות חסכוניות, והבינו שהפתרון טמון בהפקות במזרח אירופה - לוקיישנים אירופאים, ליהוק שעונה לטייפ קאסט בינלאומי, עבור לקוחות שמפרסמים בעולם, והכל בניצול מקסימלי ובתמורה המרבית של התקציב. השניים החלו לעבוד בחו"ל וכיום, החברה בעלת שלושה סניפים עיקריים - בקייב שבאוקראינה, באקו שבאזרבייג'ן, ובישראל. "לצד הפרסומות, אנחנו מבצעים הפקות גדולות בדמות כל צילומי החו"ל של סדרות מקור ישראליות", מספר מיכאל, "סדרות כמו 'המדרשה', 'ג'ודה', 'הנספח', 'מתיר עגונות', 'נחמה' ועוד. הפקות עלית של סדרות וסרטים ישראליים, עבורם אנו מפיקים את כל החלק שמצולם בחו"ל, וגם הפקות מקור אירופאיות שאינן מיועדות לקהל הישראלי".

Laco Films. -,
Laco Films/-

ה-DNA של החברה

חברת "Laco Films" נוגעת בעולם הסרוויס והפרסומות, ובעיקר בפיתוח תוכן של סדרות וסרטים לשוק האירופאי. במסגרת זו, הם מייצרים את ההפקה בפועל, מגייסים תסריטאים, עוסקים בהעלאת תוכן ומוכרים אותו לערוצי הטלוויזיה המקומיים עבור שליטה בלעדית. הכלים שיש למיכאל ואלכסיי להציע לחברת הפקה או תוכן, הם משמעותיים ועונים על כל הצרכים להם הלקוח זקוק - מלוקיישנים מטריפים, דרך ליהוק מגוון ועד פתרונות טכניים שקיימים רק בחו"ל. הם מציעים ערך מוסף ללקוח, יעדים אירופאיים שבהם הכסף הישראלי יכול לקנות יותר ולשדרג יותר את התוצר הסופי. "אנחנו מבצעים בנייה של סטים מורכבים גם בארץ וגם בחו"ל" משתף מיכאל, "אבל בחו"ל יש לנו את היכולת לבנות ממש כל סט, גם אם הוא מאד מורכב או גדול מאוד כמו קניון, בעלות זולה משמעותית מבנייה דומה בארץ".

Laco Films. -,
Laco Films/-

מעז יצא מתוק - צילומים בשלט רחוק

לאור שנת הקורונה, חברת "Laco Films" חוותה פגיעה קשה מאוד, עד לכדי מחשבות על סגירת החברה. היות שכל הטיסות נסגרו, לא התאפשר למיכאל ואלכסיי להטיס שחקנים וצוותים ממדינה למדינה. השניים, שכבר ידועים בנחישותם וביכולת שלהם למצוא פתרון לכל בעיה, נאלצו לחשוב מחוץ לקופסה ובחודשים האחרונים הם יצרו תשתית טכנולוגית מהירה, מדויקת ויעילה של צילומים בשלט רחוק - הלקוח והבמאי נמצאים בארץ, הצוות נמצא בחו"ל, והעבודה נעשית כולה באונליין, כאשר המצלמה מזרימה אונליין ישירות אל מחשבו של הבמאי בארץ. "אנחנו לא יודעים מתי כל זה יגמר, ורצינו לתת פתרון ולפתוח אופקים לחברות, שלא יצמצמו את הגבולות שלהן", אומר מיכאל, "שיבינו שעבודה עם חו"ל היא אפשרית ונוחה מאוד. הכל עובד מצוין, במיוחד שאצלנו העובדים בחו"ל גם דוברי עברית".

למרות שהדרך להוציא את הרעיון המדהים לפועל הייתה מפרכת ומורכבת, מיכאל ואלכסיי לא וויתרו וכיום, הצילומים בשלט רחוק תפסו תאוצה ומוכיחים את הצלחתם. "לאחר ששמענו מהרבה אנשי מקצוע ומשרדי פרסום 'אין סיכוי שהדבר הזה יעבוד', נוכחנו לראות שזה קורה" משתף מיכאל, "ואנחנו מזמינים את כולם להתנסות ולגלות את הנוחות והיעילות הגלומים בשיטה". יתרה מכך, העלויות של ההפקה הפכו למוזלות יותר וחסכוניות יותר, עד כדי כך ש-"Laco Films" החליטו לאמץ את השיטה לחלק מן ההפקות אפילו לימים שאחרי הקורונה, אחרי הכל - סוס מנצח לא מחליפים, ובוודאי כשמדובר בקולנוע משובח.

Laco films

טלפון: +972-77-5215334

כתובת: אליפלט 26 תל אביב

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף Laco Films
  • עוד באותו נושא:
  • הפקות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully