וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Moodify Pet - סוף לריח הרע מארגז החול של החתול

בשיתוף Moodify Pet

11.2.2021 / 14:33

אם יש לכם חתול בבית ואתם סובלים מהריח הרע שמגיע מארגז החול שלו, בוודאי כבר ניסיתם כל פתרון אפשרי. עכשיו, תשמחו לגלות שיש אחד שגם עובד - MOODIFY PET, מוצר ייחודי שפיתחה חברת סטארט אפ ישראלית בשיתוף פעולה עם מכון ויצמן

MOODIFY PET/אולפן הנבחרים

הכירו את Moodify Pet: המוצר המהפכני שיעלים את הריח מארגז החול של החתול שלכם. מדובר בחברת סטארט אפ ישראלית שעוסקת בפיתוח טכנולוגיות ריח מתקדמות, ופיתחה מוצר ייחודי שמעלים את הריחות של החתולים. הצטרפו לראיון עם ה-COO של החברה טל לנדמן.

ספרי לנו מה זה MOODIFY PET?

"סטארט-אפ ישראלי המפתח טכנולוגיות ריח על בסיס פטנטים של מכון וייצמן. פיתחנו אלגוריתם מתקדם לתכנון ריח בצורה דיגיטלית. לחברה מספר פתרונות ריח אקטיביים: מודיפיי וייט- לנטרול מדעי של ריחות, מודיפיי בלו- להפחתת לחץ ומודיפיי גרין לעוררות. מודיפיי פט שייך לקטגוריית מודיפיי וייט: והינו פתרון טכנולוגי ייעודי לנטרול ריחות הצרכים בארגז החול, על ידי פיזור מולקולות ריח "משלימות" בחלל.

איך זה עובד?

מנטרל הריח שלנו מורכב מתליון חרס המצופה תמיסת ריח ייחודית המבוססת על טכנולוגיה של מעבדת הנוירוביולוגיה של מכון ויצמן (בהובלת פרופסור נועם סובל).

בדומה לטכנולוגיית המתקדמות של ביטול רעשים באזניות באמצעות רעש לבן, מולקולות הריח של Moodify Pet מבטלות את תחושת הריח הלא נעים, בכך שהמוח שלנו מייצר תמונה חדשה של "אין" ריח.

איך זה שונה ממוצרים אחרים?

אין היום פתרון יעיל לנטרול ריחות מסוג זה...ניתן לנקות את ארגז החול מספר פעמים היום אבל זה לא פרקטי. ישנם פתרונות "טבעיים" כמו סודה לשתיה ופחם שלא באמת עובדים, וכמובן ישנם מטהרי אויר. העניין הוא שמטהרי אויר מנסים "לכסות" על הריח הרע באמצעות בישום כבד ומחניק והתוצאה היא תערובת חמוצה של ריח רע עם בושם. הפתרון שלנו עובד על עקרון תפיסתי ומשתמש במעט מאד בישום ע"מ לנטרל את הריח הרע.

למי המוצר מתאים?

"לבעלי חתולים ומכרסמים בעיקר. לפני מספר חודשים השקנו את המוצר בישראל, וכיום יש מעל ל-2,000 לקוחות שנהנים מהמוצר".

מה הפידבק שמקבלים מלקוחות?

"זה החלק הכי כיף...לקוחות מתקשרים לספר שהם חזרו לארח בבית...לקוח אחד התקשר לספר שהוא כמעט נפרד מחברה שלו בגלל ארגז החול, ובזכות הפתרון של מודיפיי פט חייהם חזרו לשגרה. התחושה היא שפתרנו בעיה אמיתית שלא נפתרה עד היום, ושיש צורך אמיתי בשוק למוצר".

לפרטים נוספים:

0549250083

אתר

בשיתוף Moodify Pet
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully