וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכב שתמיד חלמתם עליו

בשיתוף אקס מוטורס

11.2.2021 / 13:26

רוכשים רכב חדש? אתם כבר לא חייבים לעבור דרך הסוכנות הרשמית. שוק היבוא המקביל ממשיך לצבור תאוצה, וזה הזמן להבין במה מדובר. הכירו את חברתX-MOTORS המתמחה ביבוא מותגים של רכבי יוקרה כמו מרצדס, לנד רובר, ב.מ.וו ופורש, עם כל היתרונות של יבואן רשמי

‏ אקס מוטורס. ‏ אקס מוטורס,
‏ אקס מוטורס/‏ אקס מוטורס

חברת X-MOTORS עוסקת ביבוא אישי וביבוא מקביל של רכבי יוקרה ייחודיים הן משומשים והן חדשים בהתאמה אישית ממפעלי היצרנים. בנוסף, מציעה החברה אפשרויות לטרייד-אין, ליסינג מימוני ואבזור הרכב. החברה היא חלק מקבוצת חלווה העוסקת בתחום הרכב למעלה מ-45 שנים וחותרת באופן מתמיד להעניק ללקוחותיה את המוצר הטוב ביותר וברמת השירות הגבוהה ביותר. בנוסף, X-MOTORS מתחייבת להעביר לכם את הידע העדכני ביותר בתחום יבוא הרכבים.

סות של חברת X-MOTORS לכנס רופאי השיניים הארצי בנצרת. ‏ אקס מוטורס,
סות של חברת X-MOTORS לכנס רופאי השיניים הארצי בנצרת/‏ אקס מוטורס

יתרונות היבוא המקביל

בסוף שנת 2016 נחקק חוק חדש בענף הרכב שמטרתו הייתה לעודד את התחרות בשוק הרכב, מהלך שהיטיב עם הצרכנים. אז למעשה נפתח הערוץ של יבוא מקביל, שכולל אחריות יצרן מלאה זהה לחלוטין לאחריות היבואן הרשמי. היתרון הגדול ביבוא מקביל הוא מחיר זול יותר, מגוון רחב יותר של דגמים שלא ניתן להשיג בחברות היבואן הרשמי ומבחר גדול יותר של אפשרויות אבזור הרכב. "חוק היבוא המקביל איפשר לנו לנצל את הקשרים הרחבים שלנו בשוק הרכב הבינלאומי ולרכוש עבור הלקוחות שלנו מגוון רחב של רכבים, ללא הצורך לעבוד תחת מגבלות היצרן. למעשה, יש לנו אפשרות להביא ארצה את כל הדגמים הקיימים אצל היבואן הרשמי במחירים זולים משמעותית. בנוסף לכך, תוכלו למצוא אצלנו את הדגמים של מותגי רכבי היוקרה עם תוספות ואבזור שאותם היבואן הרשמי לא מציע", סיפר ליחי, מנהל בחברת X-MOTORS.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

רכב בהתאמה אישית

בזכות האפשרות ליבוא מקביל, לקוחות רבים מבקשים לבנות את הרכב בהתאם לדרישות ולהעדפות האישיות שלהם. בשונה מסוכנויות רכב בארץ, בחברת X-MOTORS מבצעים את בניית הרכב והאבזור באופן אישי מול הלקוח, ומלווים אותו לאורך כל התהליך באופן שהכי מדויק לו.

"כשלקוח מגיע לפגישה ומעוניין לרכוש רכב בהתאמה אישית, אנחנו בודקים מה כדאי לו יותר. כלומר, לוקחים בחשבון מה הצרכים שלו מהרכב, ולא רק מה הרצונות שלו. אחרי בדיקה מקיפה מול מותגי הרכב, אנחנו נותנים את התשובות המלאות והבדוקות ללקוח ומתחילים בבניית הרכב בהתאמה אישית לפי כל פונקציה, למשל סוג המושבים, איכות וסוג הריפוד, מתלי אוויר, צבע הרכב, צבע התפר בריפודים, מערכת סאונד, מצלמות ועוד", הסביר ליחי.

סות של חברת X-MOTORS לכנס רופאי השיניים הארצי בנצרת. ‏ אקס מוטורס,
סות של חברת X-MOTORS לכנס רופאי השיניים הארצי בנצרת/‏ אקס מוטורס

אמינות ושירות מעל הכל

חברת X-MOTORS, הדוגלת באמינות ושקיפות, נוקטת באמצעים מיוחדים בתהליך מול כל לקוח על מנת להוכיח שמדובר בעסקה בטוחה - בין אם זה במתן פתרונות לביטוח הכסף דרך עורך-דין נאמן או עסקה במימון מלא, ובין אם זה בביטוח הרכב מהרגע שיצא מהמפעל ועד שהגיע ללקוח. "אנחנו פועלים בשיתוף ושקיפות מלאה מול לקוחותינו. לאורך כל התהליך הדברים נמצאים על השולחן כדי למנוע הפתעות לאורך הדרך, מתוך ההבנה כי תהליך רכישת רכב מבוסס על אמון, ולכן עובדים באופן אישי וצמוד עם כל לקוח ולקוח", סיפר ליחי. בנוסף, X-MOTORS מעניקה את רמת השירות הגבוהה ביותר, עם שירות VIP מיוחד שבו צוות החברה דואג לשמור על קשר עם כל לקוח גם לאחר קבלת הרכב.

עצות זהב ליבוא נכון

ראשית יש לבדוק את ותק ומשך עיסוקו של היבואן או המתווך עימו אתה עומד להתקשר ולברר על אמינותו, הרקע וההיסטוריה שלו. בקש לקבל פרטי מספר לקוחות אשר ביצעו עסקאות באמצעות היבואן או המתווך ופנה אליהם על מנת לברר את מידת שביעות רצונם מהעסקה אשר ביצעו. שנית, כדאי להיזהר מעסקאות מפתות הנחזות להיות "מציאות". לבסוף, עמוד בקשר רציף עם היבואן או המתווך ועקוב אחר התקדמות העסקה שבצעת לכל אורך התהליך, החל מיום ביצוע ההזמנה ועד קבלת מפתחות הרכב.

כתובת: דרך בר יהודה 52 (בניין בית עופר), נשר

טלפון: 04-8215777 | 0537-387777

מייל: office@x-motors.co.il

אתר

פייסבוק

בשיתוף אקס מוטורס
  • עוד באותו נושא:
  • יבוא רכב
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully