וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחחות וצבע ההדרים - מוסך מוסא - המוסך המוביל באשדוד

בשיתוף פחחות וצבע ההדרים

11.2.2021 / 11:47

במסגרת כתבות מדור "הנבחרים", על העסקים ונותני השירות הוותיקים ביותר במדינה, החלטנו לתת במה גם למי שעוסקים בעולם הרכב

פחחות וצבע ההדרים. -,
פחחות וצבע ההדרים/-

אחד המקומות הראשונים שעלו לנו לראש, היה "פחחות וצבע ההדרים - מוסך מוסא", המוסך הכי מפורסם בכל אזור אשדוד והסביבה. מפיק חבר המערכת קפץ למוסך אשר ממוקם ברחוב עמל 13 בעיר הנמל הדרומית, שם הוא שוחח עם לקוחות המוסך ועם בעליו, כל הפרטים בכתבה הבאה.

פחחות וצבע ההדרים - מוסך מוסא, גאווה אשדודית

העיר אשדוד היא אחת הערים הכי מיוחדות בישראל, מיקרוקוסמוס חוצה תרבויות של צבעים וריחות, וכמה מקומות שכל אחד מכיר בעיניים עצומות. בתי הקפה הוותיקים ברחוב רוגוזין, מסעדות הדגים ליד הנמל, ובכל הנוגע לעולם הרכבים, הרי זהו "פחחות וצבע ההדרים - מוסך מוסא" שנחשב למוסך הפחחות הכי טוב בעיר.

הגעתי אל המוסך בבוקר יום שלישי באמצע השבוע, לא הופתעתי למצוא שם כמה לקוחות שהשכימו קום והגיעו לפניי, כולם היו רגועים ונינוחים, למרות שרכבם היה צריך לעבור מתיחת פנים.

פחחות וצבע ההדרים. -,
פחחות וצבע ההדרים/-

לקוחות מספרים

ניצלתי את ההזדמנות ושוחחתי עם כמה מהם, יפתח ב. בן 35 תושב אשדוד סיפר לי: "למה אני צריך להרגיש לחוץ? הגעתי לידיים הכי אמינות ומקצועיות בתחום. מישהי נכנסה בי בצד כי לא נעמדה בתמרור עצור, אבל זה רק פח והעיקר שלא קיבלתי מכה קשה יותר.

"אני מכיר את מוסך מוסא מאז שהייתי נער, גם אבא שלי לקוח קבוע שלו כשיש צורך, אחלה שירות, מחזירים את הרכב בצורה מושלמת, אני יודע שהם צובעים את האוטו בצבע מקורי והכל במחירים מאוד נוחים".

גם מיכל א. בת 25 החמיאה: "אתמול בערב נכנסתי עם הרכב שלי במישהו מאחור כשנעמד ברמזור. רגע אחד של חוסר תשומת לב, וכל החלק הקדמי שלי התעקם וגם לנהג השני עשיתי נזק. הייתי לחוצה ובכיתי המון, אבל טלפון מהיר לאבא שלי הרגיע אותי. הוא אמר לי להגיע ל"מוסא" על הבוקר, שיהיה מי שיחכה לי והכל יהיה בסדר, וכך היה.

"הגעתי מבוהלת, אבל מוסא קיבל אותי בזרועות פתוחות, הסתכל על הנזק ואמר שזו ממש לא תהיה בעיה רצינית, שתוך כמה שעות האוטו יהיה כמו חדש, אני מאמינה כי בקרוב הוא כבר יהיה מוכן לנסיעה. איזה כיף לקבל שירות אישי ואדיב, לגמרי לא מובן מאליו מבחינתי".

לאחר ששוחתי עם הלקוחות, עשיתי סיבוב במקום עצמו. אי אפשר היה שלא להתרשם מהמכשירים המתקדמים והחדישים ביותר, החל מהתנורים, מכשיר מתיחה מיוחד ושאר אמצעים, כולל שימוש בצבעים מקוריים בלבד.

נכנסים ויוצאים מהמוסך עם רכב תקין באותו היום

"הדבר שהחלטתי לשנות בתחום הזה, הוא לבוא כמה שיותר לקראת הלקוחות. אני יודע מצויין שבן אדם בלי הרכב הפרטי שלו הולך לאיבוד, בטח ובטח לאחר שעבר איזו תאונה, ויש צורך בטיפול של פחחות וצבע. לכן בנינו תוכנית עבודה שבזכותה כל לקוח שנכנס אל המוסך בבוקר, יקבל את רכבו בסיום היום, לאחר כל התיקונים. רק במקרה שבו יש צורך לטפל בעניינים מול חברת הביטוח, או חלקים שאין לנו במחסנים, זה ייקח עוד יום, לא מעבר", סיפר לי מוסא.

"פחחות וצבע ההדרים - מוסך מוסא" עובדים עם כל חברות הביטוח השונות, ועוזרים לכל הלקוחות במקרה הצורך בכל הנוגע להשתתפות עצמית, וגם דואגים לספק להם רכב חלופי.

פחחות וצבע ההדרים. -,
פחחות וצבע ההדרים/-

צריכים גרר? גם זה על חשבון בעל הבית

מוסא הפתיע אותי כאשר סיפר לי כי גם במקרה והלקוחות שלו נתקעים עם רכב בצידי הדרכים, הוא שולח גרר שיאסוף את הרכב למוסך ללא שום עלות של גרירה. אין ספק כי מדובר בשירות שלא מוצאים בכל יום ובכל מקום.

מבצע לקוראי וואלה

עשיתם תאונה וזקוקים לתיקון של פחחות וצבע? כל מי שיגיע לטיפול אצל "פחחות וצבע ההדרים - מוסך מוסא" דרך הכתבה הזו, יקבל הנחה של 5%.

לפרטים נוספים, צרו קשר עכשיו בטלפון: 053-7778501

בשיתוף פחחות וצבע ההדרים
  • עוד באותו נושא:
  • מוסכים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully