וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ETJ - חנות קטנה ומטריפה

בשיתוף ETJ תכשיטים

11.2.2021 / 11:26

אליה טסה מתמחה ביצירת תכשיטים בעיצוב אישי וייחודי לכל לקוח, כל אחד לפי הפנטזיה שלו. את היצירות המקסימות שהוא עיצב תוכלו לראות בחנות ETJ - חנות דיגיטלית יפה ומטריפה

ETJ תכשיטים/אולפן הנבחרים

בגילו הצעיר (23) אליה טסה יודע בדיוק להתאים טבעת אירוסין לאישה. מבט אחד בתמונה והוא כבר יעצב לכם את טבעת החלומות של האישה שלכם לעתיד. "לי רק נותר לשמוע שהיא אמרה כן!", אומר אליה.

מבית המלאכה בבורסה לתכשיטים אליה מביא לעולם יצירות אמנות יפהפיות בעיצוב אישי וייחודי לכל לקוח, כל אחד לפי הפנטזיה הפרטית שלו, אם זה שרשרת זהב, עגילים עם יהלומים, צמידי כסף וכל מה שעולה בראשו של הלקוח.

חנות און ליין לתכשיטים

את התכשיטים אליה מציג בחנות און ליין בשם ETJ שם תוכלו למצוא מגוון תכשיטים ייחודים, תכשיטים עם משמעות אישית, תכשיטי חריטה, תכשיטים יומיומיים לנשים ולגברים, תכשיטי כסף, תכשיטי ציפוי זהב, תכשיטי זהב טהור ויהלומים, כאשר בכולם בולט הטאץ' האישי של אליה. המומחיות שלו היא לעצב תכשיט בהתאמה אישית, אולם השראה תמיד אפשר לקבל ממאות התכשיטים היפהפיים המוצגים בחנות. אז אתם מוזמנים להיכנס לחנות ETJ ולהתרשם מהיופי, המבחר והיצירתיות.

אליה תמיד אהב לעסוק בעיצוב ובאופנה ולענוד תכשיטים ייחודיים, אולם הוא זיהה שקיים מחסור בחנויות שמייצרות תכשיטים בעיצוב אישי וייחודי לכל לקוח, ולכן החליט להקים חנות תכשיטים שמעניקה ללקוחות אפשרות לעצב במיוחד עבורם את התכשיט האהוב עליהם. "הפריע לי שאין תמיד את האופציה שיהיה תכשיט אישי שלי שאני אבחר, שאני אקבע איך הוא ייראה, או מה יהיה חרוט עליו, ומתוך הדחף הזה החלטתי להיכנס לעולם הצורפות והתכשיטנות. למדתי, ואני עדיין לומד, מאנשים גדולים בתעשיית הצורפות, והנה, עכשיו החלום שלי מתגשם!"

חומרים איכותיים בלבד

חומרי הגלם מהם מיוצרים תכשיטי ETJ הם מהאיכות הגבוהה ביותר, מה שמקנה להם עמידות לאורך שנים רבות. כל התכשיטים נעשים בעבודת יד, תוך הקפדה על שימוש בחומרים איכותיים בלבד, ביניהם: כסף טהור 925, ציפוי זהב K14 , זהב צהובK14 , זהב לבן K14 וכו'. בנוסף, הלקוחות נהנים ממחירים נמוכים בעשרות אחוזים מחנויות אחרות בתחום, שכן נחסכים פערי התיווך בין היצרן למעצב.

האם יש אחריות על המוצרים?

"אנחנו מעניקים אחריות מלאה על המוצרים ומטפלים בכל בעיה על הצד הטוב ביותר. אנחנו מבינים שלאנשים יש חשש להזמין מהאינטרנט ולכן אנחנו דוגלים בשקיפות וביושרה".

מילה לסיום?

"מה שנותר לי הוא להזמין אתכם להתרשם ממבחר התכשיטים שלנו, וגם אם לא מצאתם משהו מסוים, אך עדיין יש תכשיט שהייתם רוצים שיהיה לכם, אתם תמיד מוזמנים לפנות אלינו ואנו נוכל לעצב לכם את מה שתרצו"!


0537150805

אתר הבית של ETJ

בשיתוף ETJ תכשיטים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully