וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי שני - מאמן אישי בעל ניסיון חיים עשיר לשירותכם

בשיתוף מוטי שני

11.2.2021 / 10:40

כמה פעמים הצבתם לעצמכם מטרה בחיים, אך זו נשארה בגדר שאיפה בלבד היות ולא ידעתם כיצד להגיע אליה ו"לגעת" בה באופן ממשי?

מוטי שני. באדיבות המצולמים
מוטי שני/באדיבות המצולמים

מוטי שני, בן 70, בעל ניסיון חיים עשיר, הוא מאמן אישי וזו בדיוק המומחיות שלו בחיים, לדעת כיצד לתרגם שאיפה של אחרים, ולתת להם מספיק כלים על מנת שיעשו את הצעדים הראשונים בדרך להצלחה במשימה האישית שלהם.

מפיק מדור "הנבחרים", פגש את שני לשיחה על החיים, הוא התרשם מאיש חכם, משכיל, בעל רקורד מרשים של עשייה ותרומה חברתית מרשימה, למען בני נוער ומבוגרים כאחד.

מוטי שני - נתינה ללא הפסקה

לכל מטרה שאנו מציבים בחיים, ישנן מספר דרכים שיכולות להוביל אותנו אליה, אך כדי להגיע לשם בדרך הסלולה, תוך כדי התפתחות אישית, אם בנוגע לפן הזוגי, העסקי או במישור האישי הפנימי, כדאי לתת יד לאיש מקצוע, מאמן אישי, כדי לחסוך מעצמנו מסע תלאות מיותר שמקשה על החיים.

מוטי שני, מקיבוץ נען, הוא דמות מיוחדת במינה שכל כולה נתינה אחת גדולה. הוא מאמן אישי, יועץ ארגוני, מנחה קבוצות לשינוי העצמה ואסרטיביות ופעיל גם כמדריך שיקום למתמודדי נפש.

לאורך השנים היה מנחה בקבוצות של ויצ"ו, שם העביר סדנאות לשינוי והעצמה לנשים, בימים אלו הוא פעיל באגודת "ידיד נפש", ועובד במקביל לעובדים סוציאלים העוזרים בתהליך השיקום, בכל הנוגע להקניית מיומנויות חיים שונות, ומעביר אימונים אישיים, בעיקר לבני נוער מתבגרים. אם זה לא מספיק, הוא גם מתנדב ואחראי על הנוער במגן דוד ברחובות.

מי ומדוע בכלל צריכים להגיע לאימון אישי?

"כל מתאמן או מתאמנת שמגיעים אליי, מגיעים עקב סיבה או קושי. זה יכול להיות בנושא של זוגיות, קושי ביצירת חברויות, קשיים במקום העבודה, ולא מעט בעיות מול ההורים, כאשר בשורה התחתונה ישנה מטרה שהם מבקשים להגיע אליה, הם לא תמיד יודעים לבטא זאת במילים ברורות. ביכולתי לחבר את הקשיים יחדיו ולהצביע על יעד סופי, לשם הם מבקשים להגיע, וזו העבודה שלי, להוביל אותם למטרה. אני עושה זאת בעזרת כלים אימוניים נכונים, בעזרתם הם לומדים כיצד להשתמש בהם למען התועלת האישית שלהם", הסביר לי מוטי שני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

האם יש בעיה שכיחה שנוגעת לרוב רובם של המתאמנים שלך?

"כן, הדימוי העצמי של רבים מהמתאמנים נמוך יחסית", סיפר שני והוסיף: "לכן הביטחון העצמי שלהם זקוק לחיזוקים, היות וברגע שאדם מרים עצמו מהקרשים, משם כבר לא מעט הזדמנויות צצות להן".

הקונפליקטים בין בני הנוער לבין הוריהם

מאמן אישי אינו הדמות הראשונה שמחלקת לנו עצות בחיים, הרי בראש ובראשונה אלה הם הקרובים לנו שסובבים אותנו, שמנסים לייעץ. הבעיה היא שהם עושים זאת על פי תפיסת עולם צרה, לעומת זאת למאמן אישי ישנה ראייה מרחבית, והודות לה ביכולתו להתאים כלים לפי צורך מדוייק לכל אחד ואחד בנפרד.

על כך ועוד מוטי שני פירט עבורי: "שמתי לב, כי רוב רובם של הקשיים או משקעים של המתאמנים שלי, הגיעו כתוצאה מקונפליקטים שקרו בינם לבין ההורים שלהם. אני שמח לעבוד בעיקר עם בני נוער כאן ועכשיו, כאשר ניתן לחסוך בבעיות שיגיעו לאחר מכן, כשהם מבוגרים יותר. מאחר ומדובר בחבר'ה צעירים, האימון שלי מולם תמיד יהיה לצד ההורים שלהם, כאשר אני מקפיד לשמוע ולהקשיב לשני הצדדים. בדרך כלל הפתרון מול בני הנוער הוא פתרון קצר טווח, מסלול הדרכה של 4-6 מפגשים בלבד, שלאחריהם שני הצדדים מבינים הרבה יותר טוב האחד את השני".

על בעיות נוספות, גדולות יותר מוטי שני סיפר: "במידה ואני מזהה כי מדובר בדבר אקוטי, כרוני מתמשך, לא התנהגותי, אלא דפוס אישיותי שמצריך טיפול עמוק שמקורו בעבר, אני ממליץ להעביר את המשכיות הטיפול אל הפסיכולוג. אין בכוונתי להחליף איש מקצוע אחר שמומחה יותר בתחום. אני מאמן, התפקיד שלי הוא להעלות את רמת הדימוי העצמי של מי שמגיע אליי, כמי שמשקף עבור המתאמנים את המציאות ומראה להם את היעד בסופו של דבר".

השוני בין מתאמנים בכל גיל העשרה לבין מתאמנים בוגרים

"אין יותר מדי שוני בין מתאמן צעיר לבוגר, ההבדל הגדול הוא בניסיון החיים שיש למבוגרים יותר. כן יש הבדל כאשר בן או בת הזוג נכנסים לתמונה, היות ולהם ישנה השפעה עצומה, איך לשתף ומתי לשתף את בן הזוג בקשיים האישיים, לעומת זאת עם צעירים, העניין הוא שהם רוצים לכבוש את העולם, אבל אינם מספיק ממוקדים, או אינם מאמינים ביכולת שלהם לעשות זאת", סיפר שני.

תוכניות לעתיד

הקריירה הראשונה של מוטי שני היתה בתחום אחר לגמרי. בהכשרתו הוא הנדסאי מכונות ובמשך שנים ניהל ארגונים גדולים. בין היתר היה מנהל מרכז לוגיסטי של חברה גדולה ביבנה, ניהל 40 איש, ועשרה קווי הובלה בכל הארץ.

בנוסף, היה בתפקיד רכז ארצי בתנועת הצופים, בתחום שנת השירות לבוגרי התנועה, בין לבין למד במכללת כישורים, שלוחה מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים, שם החל להתמקצע בתחום הנחיית הקבוצות והאימון האישי.

על האתגר הבא שהציב לעצמו, הוא סיפר: "הגיל השלישי הוא גיל שעדיין לא יצא לי לעבוד מולו, והוא מאוד מסקרן אותי. למדתי על אודותיו הרבה מאוד, ואני מרבה לכתוב בהקשר שלהם, וזהו יעד שאני מציב לעצמי, להיות נגיש גם אליהם בעבודתי כמאמן".

אם אתם מרגישים תקועים בחיים, מבקשים לקבל כלי עבודה לארגז הכלים האישי שלכם, שבעזרתו תוכלו להגשים את עצמכם באופן מלא, או אם אתם הורים לבני נוער אשר מתקשים לממש את הפוטנציאל העצמי הגלום בהם, מוטי שני, איש רב עשייה, עם ניסיון חיים עשיר ויכולות אימון רחבות ומתקדמות, מושיט לכם ולהם יד, ומציע להצטרף אליו למסע של אימונים, שלאחריהם החיים יראו אחרת לחלוטין.

לפרטים נוספים, צרו קשר עכשיו: 052-5792122

מייל: motishani2062@gmail.com

פייסבוק

בשיתוף מוטי שני
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully