וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק למיליונרים

בשיתוף לירן לוי

11.2.2021 / 10:22

לירן אלי, מתכנן פיננסי וסוכן ביטוח מורשה, הוא איש הכספים הצמוד שלכם. כך תפיקו את המקסימום מהכסף שלכם. הכירו את האיש שבזכותו תישנו בשקט בלילה

לירן אלי. ליאור מנצור,
לירן אלי/ליאור מנצור

מכירים את האנשים שיש להם תשוקה בוערת, שמרגישים שהם פה בשליחות, שבאמת אוהבים את מה שהם עושים? אז כזה הוא לירן אלי. הוא מתלהב כשהוא מדבר על כסף. מה שמניע אותו הוא לגרום לכם להפיק יותר מהתיק הפיננסי שלכם, יש בו להט לעזור לאנשים והוא נהנה מחישובים, מספרים וכסף ומה אפשר להפיק מהם.

לירן אלי סוכן ביטוח פנסיוני מורשה, B.A בחשבונאות, החזיק רישיון ניהול השקעות, עבד בחברה מובילה להשקעות. עם ההשכלה והניסיון הללו הוא מפיק את המקסימום ללקוחותיו: "תמיד אהבתי מספרים ופיננסים, בחרתי לא להמשיך כרו"ח, כי רציתי משהו יצירתי, וחיפשתי את הקשר האישי והמתמשך עם אנשים, להרגיש שאני תורם להם. זו תחושת סיפוק אדירה לתת ערך ולדעת שאתה שותף בדאגה של מישהו למשפחתו".

עובד בחברת עצמי

"אני מספק מענה כלכלי כולל. השקעות, פנסיה, קופות גמל, הכל. לא מטעם אף חברת ביטוח ולכן אובייקטיבי לחלוטין. ההתבוננות שלי רחבה על המשאבים שלכם, ומאפשר לתת חוות דעת שתמנף את כספכם. יש סוכנים שעובדים עם חברה אחת או שתיים ומכורח המציאות הראייה שלהם צרה. לא הגיוני בעיניי, שאדם ייתן את המפתחות לעתידו ולעתיד משפחתו, למישהו שמחויב לעוד מישהו חוץ מהלקוח עצמו".

לגעת בכסף

"אני לא רק סוכן ביטוח אלא מתכנן פיננסי, אני יודע כיצד לנהל כסף ולגרום לו לעבוד עבורכם. ניהלתי עשרות מיליוני שקלים. ויודע לתת מעטפת מקצועית למשפחה בנוגע לניהול הכספים הכולל שלה. מרכז את כל הביטוחים, משווה ריביות, מתעדכן כל הזמן בשינויים חוקתיים, הסטטוס המשפחתי של הלקוח, ובכלל, יש סיכוי גבוה שיהיה מה לשפר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
לירן אלי. ליאור מנצור,
לירן אלי/ליאור מנצור

איש אמון

"זו לא פגישה וגמרנו, אני נוכח לאורך זמן, מכיר את המשפחה וחושב אתכם בצמתים חשובים. מתאים את התיק לשינויים שעוברת משפחה ועלולים להשפיע עליה כלכלית. מתוך מה שחשוב ללקוח עבור משפחתו מתכננים את תיק הביטוחים ואת ההשקעות. הבסיס הוא קשר אישי, אני איש הכספים של המשפחה - איש אמונכם וסודכם. האינטרס היחיד שלי הוא זה של הלקוח צרכיו ואיך לתת לו ערך נוסף. אנשים לא בודקים את קרן הפנסיה שלהם לאורך השנים, נוטים לסמוך על המעסיק שיפקיד לקרן הכי טובה. לצערי, על פי רוב, זה לא מה שקורה בפועל וחבל".

חשוב שהניהול הכלכלי יהיה בידיים אמינות ואמונות עלינו, אומר לירן אלי: "הקורונה רק חיזקה את חוסר האמון של הציבור. המדינה מחפשת פתרונות, אבל באופן פרטני, יש פלח שלם של אוכלוסייה שנופל בין הכיסאות ולא זוכה לפיצוי הראוי. התקופה הזו הוכיחה שאפשר לסמוך בעיקר על עצמנו. מי שהתנהל פיננסית נכון ידע מאיפה הוא יכול לקבל כסף בזול גם במצבים של חוסר בטחון כזה.

"טכנית, את רוב הפעולות שמבצע סוכן הביטוח כל אחד עם חיבור לאינטרנט יכול לעשות בעצמו, אבל רוב הציבור לא יודע או מכיר את האופציות העומדות בפניו כיצד לנהל את כספו, לא מעורים בחידושים, ברגולציה ובעדכונים המשתנים באופן תדיר וכמובן העיסוק הזה גוזל זמן יקר. למשל, כמה מילידי 1948 ומטה יודעים שיש להם פטור ממס על חלק מהכספים שהם מנהלים? אף אחד לא יגיד לכם את זה. זו בדיוק הסיבה שכדאי שיהיה מישהו שדואג לאינטרסים שלכם ומבין בתחום".

תכנון לטווח ארוך

"החשיבה אסטרטגית. בוחנים את כל הנתונים ואז אני ממקסם את היכולות הפיננסיות שלהם. למי שיש כספים נזילים, היכן נכון להשקיע אותם. מה קופות הגמל הרווחיות עבורם. במקרה שרוצים לקחת הלוואה, לפני הבנק, אולי שווה לבדוק דרך משתלמת יותר? אני מציג ללקוח את ההתפלגות ואת הסיכונים, ובונים את ההרכב המתאים לצרכיו".

כדי לתכנן קדימה ולאורך זמן, לירן אלי מרכז עבור לקוחותיו את כל הגורמים: "אני מרכז את הפיננסים. הלקוח שלי מדבר איתי, אני מרכז עבורו את כל ההשקעות והקרנות שיש לו במגוון מקומות. כך יש פיקוח על כל מלאי הנכסים, ראייה רחבה של התמונה בכללותה והוא מקבל ממני תמונה אובייקטיבית ושקופה שמרכזת הכל. אין הפתעות".

עולם משתנה

"העולם דינאמי, ובפרט בתחום הפיננסי. אנחנו עוברים שינויים כל הזמן בעולם הפנסיוני והביטוח. חוקים חדשים, מוצרים חדשים שחברות ביטוח וחברות השקעה משיקות באופן תדיר, או תקנות שהממשלה מפיקה. כמה אנשים דואגים לפתוח מידי פעם את התיקים שלהם ולבחון האם כדאי לשנות?

"אני מכיר את הענף וגם אפשרויות נוספות להשקעה בתחום הלא סחיר. אם קרנות הפנסיה הגדולות בארץ משקיעות גם בנכסים לא סחירים מחוץ לבורסה, מדוע שהלקוחות שלי לא יעשו זאת? בודקים השקעות בפרויקטים בנדל"ן בחו"ל, קרנות לא סחירות לענפים כמו תשתיות, בריאות ואנרגיה ירוקה וכו'. אני בודק האם כדאי לפזר השקעות ואם כן איפה, המטרה להניב את המקסימום האפשרי מהכסף ללקוח וברמת הסיכון שהוא רוצה. אני מסביר את הסיכונים, ביחס לצרכי הלקוח וטווחי ההשקעה ומתאים לו את האסטרטגיה העונה עבורו. אנשים זקוקים לאיש צד אובייקטיבי ככל שניתן שיפקח עבורם. כשהמטרה שלי היא למקסם את הרווח בכפוף לצרכיו".

לירן אלי. ליאור מנצור,
לירן אלי/ליאור מנצור

חשיבה יצירתית וזמינות

"אני מלווה את הלקוח לאורך הדרך. הוא מדבר ישירות איתי, אני מכיר אישית את הלקוחות שלי, את בני המשפחה והסיפור של כל אחד מהם. זו לא שיחה מול נציג טלפוני. אני לא חברה, ולכן זמין תמיד. העובדה שאני מכיר טוב את הלקוח, לצד הכרות רחבה על כל העולם הפיננסי ומה שהוא מכיל, מאפשרת לי חשיבה יצירתית והצעות אלטרנטיבות. יש המון אפשרויות ופתרונות חלופיים, במיוחד כשיש ידע והכרות טובה של הלקוח וצרכיו אפשר לחשוב יצירתי כדי להפיק יותר מהכסף.

"ליווי פיננסי ופנסיוני מקצועי דורש חשיבה אסטרטגית, מבוסס על הצרכים, סדרי העדיפויות האישיים ואיזה סיכונים מוכנים לקחת לטובת תשואה גבוה יותר בעתיד. בעבר השירות ניתן רק לעתירי הון ומשפחות עם עשרות או מאות מיליונים, כיום השירות זמין לכל משפחה שרוצה שמישהו ידאג לאינטרס הכלכלי שלה" הוא מסכם.

למידע ובחינת אפשרויות מיצוי מצבכם הפיננסי, צרו קשר: לירן אלי, 054-720-2203 לאתר>> לפייסבוק>>

בשיתוף לירן לוי
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully