וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוק המנצח לקנייה או מכירה של דירה

בשיתוף דניאלה לוק

11.2.2021 / 10:10

מכירה או קנית דירה היא תהליך אמוציונאלי מאד שכרוך במאמץ רב, אבל עם סוכנת הנדל''ן, דניאלה לוק, הדאגה הזאת תהפוך לחוויה חיובית עד מאד

דניאלה לוק. ענבל ורסנו,
דניאלה לוק/ענבל ורסנו

אזור המרכז, בעיקר זה הכולל את פתח תקווה, הפך בשנים האחרונות למוקד משיכה עבור משקיעי נדל"ן ואזרחים רבים אשר רוצים לשדרג את איכות החיים שלהם. אפשר למצוא באזור זה לא מעט דירות למכירה, חלקן במסגרת פרויקטים בבנייה, התחדשות עירונית ועד דירות יד שנייה. אין ספק כי למרות משבר הקורונה, שוק הנדל"ן כמרקחה. אמנם המשבר לא פסח עליו, אבל אם תהיו עקביים תגלו שהוא טומן בחובו הזדמנויות חדשות ורצון מצד סוכני נדל''ן להעניק את הערך המוסף עבור כל אחד שמחפש את היעד הבא שלו.

לאור העובדה כי מכירה או קנית בית היא תהליך אמוציונאלי מאד שכרוך במאמץ רב, זמן וידע, רובנו יוצאים אליו לבד ובלי לדעת מהם הדגשים הנכונים ומה יכול לייצר לנו כמה שיותר לקוחות רלוונטיים, שבסופו של דבר יביאו אותנו לעסקה המושלמת. מה עושים? הכירו את דניאלה לוק, סוכנת נדל''ן אשר מתמחה בכל הקשור לתחום בפתח תקווה וקרית אונו, כך שאם אתם מנסים כבר תקופה למכור את הבית ומחפשים עזרה - אפשר להירגע, הגעתם לכתובת הנכונה.

דניאלה לוק. ענבל ורסנו,
דניאלה לוק/ענבל ורסנו

צוות הנבחרים שלנו בחן לאחרונה מגוון רחב של סוכני נדל''ן והגיע למסקנה שאת התוצאות הטובות ביותר תשיגו עם דניאלה לוק. בשיחה שערכנו עימה מצאנו כי מדובר בבחורה שאפתנית עם תפיסת עולם שונה ועם אג'נדה ייחודית, העוסקת בייעוץ נדל"ן ושיווק. המוטו שלה בא לידי ביטוי בכך שעסקאות טובות היא מייצרת בשטח.

דניאלה לוק נכנסה לעולם הנדל''ן בגיל מוקדם יחסית, כאשר הייתה בת 20 בלבד. כיום היא סוכנת נדל''ן מטעם רימקס שעובדת באזור פתח תקווה והסביבה. אחד היתרונות המובהקים שלה לעומת הסוכנים האחרים שסקרנו אותנו הוא האופן שבו היא מביאה את מכירת הדירה לפן הדיגיטלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דניאלה לוק. ענבל ורסנו,
דניאלה לוק/ענבל ורסנו

"תקופת הקורונה הביאה אותנו למצבים שאנחנו צריכים להציג דירות דרך המחשב, הרגש הראשון נוצר עם התמונות בדיגיטל, אלה דברים שלא היו לפני כן". אמרה לנו דניאלה. היא עורכת סיורים דיגיטליים בנכסים עם לקוחותיה, ומתאימה את תהליך המכירה למצב הנוכחי. איך זה עובד? צלם מקצועי מגיע לנכס ומצלם אותו באופן המחמיא ביותר, הן בתמונות סטילס והן בוידאו איכותי, כך מתאפשר לערוך סיור וירטואלי עם הלקוחות המעוניינים בנכס. מה שמחבר אותם לבית בצורה הרבה יותר חיובית, עוד לפני שביקרו שם.

בנוסף, דניאלה משווקת את הנכסים באופן המתאים לכולם ויגיע לכלל שכבות האוכלוסייה. היא מפיצה את הנכס בכל ברשתות החברתיות, כך היא גורמת לקהל הצעיר ליותר מעורבות ולתחום הנדל''ן להפוך ליותר דיגיטלי. עם זאת, בנוסף לדיגיטל, שלפעמים לא נגיש לכולם, דניאלה משווקת את הנכס גם בשטח. פליירים, שיחות מפה לאוזן, גלויות וכדומה. כך בעצם היא מגיעה לכל הלקוחות שיכולים להיות רלבנטיים לקניית הדירה. ''העבודה של מתווך בחיים לא מסתיימת בשלט, אני כאן כדי למקסם את תהליך המכירה" הוסיפה דניאלה.

בבדיקה שערכנו התרשמנו כי דניאלה לוק מעניקה יחס ראוי ללקוח, במיוחד בתקופה כזאת. היא לא 'משחררת' עד שהיא יודעת שהלקוח שלה מרוצה באופן סופי - מדובר בליווי אישי מההתחלה ועד הסוף. ''יש סיפורים מורכבים מאד מאחורי מכירת דירה. אני שואפת לעזור לאנשים להנות מהתהליך ולסיים אותו בצורה הכי נחמדה שאפשר''.

''אני רואה בלקוח את הבן אדם ולא את העסקה. מדובר באנשים וחשוב לי ליצור מערכת יחסים כנה. המטרה שלי היא שהלקוחות ייהנו מתהליך המכירה, בלי בזבוז זמן, עצבים ואנרגיה. אני נותנת ודאות ללקוח, זה משהו שחסר בתקופה הזאת. חשוב לי לעדכן בכל שבוע מה קרה, מה עשיתי, איך קידמתי אותו לעבר העסקה שהוא רוצה. האינטרס שלי הוא שהלקוח ימכור את הבית מהר בסכום המקסימלי וגם ליהנות מהתהליך. אני נותנת מעצמי את כל החיים שלי עבור התחום הזה, עוסקת בו מהבוקר ועד הלילה''.

דניאלה לוק. ענבל ורסנו,
דניאלה לוק/ענבל ורסנו

בשיחות שערכנו עם כמה לקוחות, הם סיפרו כי השירות היה מדהים, הם הרגישו בטוחים לעשות את העסקה עם דניאלה. אז אם אתם עדיין מתלבטים, אנו יכולים לסכם את פני הדברים בכך שכדאי לעבוד עם מתווך נדל"ן. הוא יכול לעשות הרבה יותר עבור הנכס שלכם - עם דניאלה לוק הדרך למכירת או קניית הדירה הופכת לפשוטה יותר.

טלפון: 0506686522

כתובת: אפעל 22 פתח תקווה

שעות פעילות: א-ה

אינסטגרם

פייסבוק

מייל: loukdaniela@gmail.com

בשיתוף דניאלה לוק
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"I
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully