וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי וארז נגרים: מטבח החלומות שלכם

בשיתוף עדי ואז נגרים

11.2.2021 / 9:50

אם אתם מסוג האנשים שמעריכים את הפרטים הקטנים, בוודאי תשמחו לקרוא על עדי חליפה, הבעלים של "עדי וארז נגרים", חברת עיצוב ותכנון המטבחים המוכרת שידועה בזכות תכנון מדויק, עיצוב בעל אופי, סגנון אישי והמון ערך מוסף המעניק לכל בית אווירה חמימה ואותנטית

עדי וארז נגרים. גלעד רדט,
עדי וארז נגרים/גלעד רדט

המטבח הוא החלל המרכזי בבית אשר מצריך מאיתנו הרבה מחשבה ברגע שרוצים לתכנן ולעצב מחדש. שאלות כמו איפה יותקן הכיור, מה יהיה מיקום המקרר או איך יישלפו מגירות הארון הן רק חלק מהדברים שחשוב לקחת בחשבון, כשבנתיים כל שאנחנו יודעים הוא רק מה צבע הארונות שנרצה. לכן, תכנון המטבח בהתאמה אישית יחד עם איש מקצוע מיומן היא הדרך הבטוחה ביותר לחסוך בזמן יקר על מנת ליצור את מטבח חלומותינו.

"עדי וארז נגרים" הינה נגריית בוטיק המתמחה בתכנון וייצור מטבחים ורהיטים בעלי פרטי נגרות ייחודיים, העשויים מעץ מלא ומחומרים טבעיים ואיכותיים. החברה רואה במלאכתה עבודת אומנות המתחילה כבר משלב תכנון הרהיט והתאמתו לחלל הבית, ועד לשלב ייצור הרהיט בעבודת יד. חברת "עדי וארז נגרים" פועלת למעלה מ-20 שנה ועובדת עם האדריכלים ומעצבי הפנים המובילים בתחום.

עדי וארז נגרים. גלעד רדט,
עדי וארז נגרים/גלעד רדט

תכנון מטבח בהתאמה אישית

עדי, מייסד החברה ודור שלישי למשפחת נגרים, הקים את הנגרייה במטרה להציע רהיטים בנראות מיוחדת שתעניק לבית אופי ואווירה חמימה. על מנת להגיע למראה טבעי ואותנטי, הרהיטים נצבעים ונמרחים בשמנים בעבודת יד, ומתוכננים בצורה קפדנית ומפורטת עד לפרטים הקטנים. הרהיטים בעלי מראה על-זמני בסגנון אירופאי קלאסי. "מכיוון שהמטבח הוא מקום קבע בבית ויכול להשפיע על האווירה והסגנון, אני אוהב להכניס לתוכו מעין סיפור ואמירה - בין אם היא אמירה שקטה או חזקה - שיבואו לידי ביטוי בכל תהליך התכנון והעיצוב", סיפר עדי.

"במהלך פגישות התכנון אני שואל את הלקוחות שאלות שיעזרו לי לתכנן את המטבח בצורה נכונה שתתאים לדרישות ולצרכים שלהם, כמו למשל כמה אנשים חיים בבית, האם יש פינת אוכל קרובה, מה גודל המקרר ועוד. בנוסף, בשלב זה אנחנו מקבלים החלטות עיצוביות על חומרי הגלם, צבע העץ, שילובים וגמרים, ובכך אנחנו יוצרים יחד רהיט עם אופי שמותאם אישית ללקוח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עדי וארז נגרים. גלעד רדט,
עדי וארז נגרים/גלעד רדט

הכר את המומחה

עדי גדל בירושלים, כך שנחשף לא מעט לסגנון אדריכלות ועיצוב אירופאי ולעבודת נגרות קלאסית מלאה בהיסטוריה ומורשת. "כבר בתור ילד הייתי מציע להורים שלי לעשות שינויים בעיצוב הבית כדי שיראה יפה יותר. בתיכון זה בלט בעיקר כי למדתי במבנה מיוחד של בנייה ערבית עם קשתות מיוחדות ופרזול ברזל, והייתי יושב ומדמיין איך אני הופך את החלל הזה לבית קפה או סוויטה בבית מלון".

עדי וארז נגרים. -,
עדי וארז נגרים/-

"בתחילת דרכי הנגרות הייתה התחביב העיקרי עבורי, אבל בת זוגתי היא זו שדחפה אותי ללמוד נגרות כי זיהתה את הכישרון שלי. דרך הלימודים האלה הרגשתי שאני נוגע בעולם התכנון והעיצוב כי אני לא רק הנגר המבצע, אלא נותן את חלקי דרך תכנון המוצר. במסגרת לימודי הנגרות התבקשתי לתכנן מוצרים שונים. כשהדרישה הייתה ללטש ולשפר את העץ, אני הייתי מיישן ופוצע אותו במטרה להחדיר לו אלמנט של זמן, לתת לו היסטוריה ותחושה שיש סיפור מאחורי המוצר".

שירות מעל הכל

רוב הלקוחות מגיעים אל "עדי וארז נגרים" לאחר שבחרו בסגנון העיצוב המוכר של עדי. השירות הוא חלק בלתי נפרד מהתהליך, ולכן הוא מקפיד לתת את היחס הטוב ביותר לאורך הדרך ושירות לכל החיים. "אני מעניק המון סבלנות והקשבה לצרכים של הלקוחות כי אני מבין שהם משקיעים בעיצוב של אחד האלמנטים המרכזיים בבית ובחייהם. לכן, אני לוקח בחשבון את כל הדרישות והמגבלות של הלקוח ובוחן את כל האופציות האפשריות להעמדת המוצרים בחלל. אני שואף תמיד לאיכות ומצוינות כבר בשלב התכנון, על מנת שנצליח להוציא מאותו חלל את המקסימום האפשרי בשילוב הנראות, העיצוב וההקפדה על האסתטיקה".

עדי וארז נגרים. אורית אלפסי,
עדי וארז נגרים/אורית אלפסי

יחד עם עדי והצוות המקצועי של "עדי וארז נגרים" תוכלו לתכנן ולייצר את מטבח חלומותיכם בסגנון קלאסי ועל-זמני בהרמוניה עם חלל הבית, כך שיתאים לצרכים שלכם וילווה אתכם בנאמנות במשך שנים ארוכות.

לתיאום פגישת ייעוץ: 08-9209945

כתובת: ישוב נילי, ד.נ. מודיעין 71930

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף עדי ואז נגרים
  • עוד באותו נושא:
  • מטבחים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully