וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תימור שוורץ אדריכלים שדוגלים במצויינות

בשיתוף תימור שוורץ אדריכלים

10.2.2021 / 17:26

הכירו את תימור שוורץ אדריכלים, משרד לא שגרתי שמתמחה בעבודה מול בתי מלון והתחדשות עירונית. בעלי המשרד הם רוני תימור ואמיר שוורץ, והם כאן איתנו לספר על השינויים בעולם האדריכלות בתקפות הקורונה ומעבר לכך

תימור שוורץ אדריכלים/אולפן הנבחרים

"תימור שוורץ אדריכלים בע"מ" נוסדה בשנת 2011, ע"י אדריכל רוני תימור ואדריכל אמיר שוורץ. המשרד מומחה במיוחד בתחום המגורים, התחדשות עירונית ובתי מלון.

מהי השיטה שאתם דוגלים בה?

" אנחנו דוגלים בשיטה שנקראת - "עירוב שימושים". מהי גישת עירוב שימושים? שימושים הינה גישת תכנון עירונית שדוגלת בעירוב שימושי קרקע כגון מגורים, מסחר וחינוך. לדוגמה: במתחם אחד יש בתי מלון בשילוב של משרדים, בניין מגורים בשילוב מרכז מסחרי.
במסגרת עירוב שימושים ישנן שתי גישות עיקריות. איזו גישה מומלצת בעירוב שימושים? ההמלצה שלנו היא "עירוב שימושים אמיתי" - שילוב הפונקציות באותם מבנים על מנת ליצור עירוב שימושים נכון באותו הבניין ולייצר כל מה שצריך מבלי להתחיל לטייל בין הבניינים".

מהי הייחודיות שלכם בתחום?

"אנחנו חושבים מחוץ לקופסא. משתדלים להמציא עצמנו כל פעם מחדש. אנחנו דוגלים באיכות ומקצועיות ללא פשרות. זה מה שמזוהה איתנו".

עם משרד אדריכלות כזה, אתם יכולים להיות רגועים. תימור שוורץ, אדריכלים מקצוענים שימצאו פתרון לכל בעיה שתמצאו בתכנון הדירה.

03-7267809

אתר

בשיתוף תימור שוורץ אדריכלים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully