וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רימקס סלקטד - משרד התיווך הנבחר שלכם

בשיתוף רימקס סלקטד

10.2.2021 / 16:15

רכישת דירה היא הצעד הכלכלי המשמעותי הגדול ביותר שאדם עושה בחייו. על מנת ללמוד על חשיבותו של המתווך, הזמנו לאולפן את שניים מהמתווכים המובילים ביותר באזור חיפה והסביבה - ארתור ודניאל, הבעלים של משרד התיווך "רימקס סלקטד''

ארתור ודניאל, רימקס סלקטד/אולפן הנבחרים

ארתור ודניאל, שני מתווכים צעירים ושאפתניים למדו לא מעט על תיווך מהו, הם מכירים את השטח כמו את כף ידם. בראיון הבא ינסו לספר לנו חלק מסודות המקצוע.

מהם היתרונות בשכירת שירותיו של מתווך לביצוע עסקת נדל''ן?

"המתווך הוא למעשה מגשר בין המוכר לקונה, הוא כמו צד שלישי. לעיתים יש פערים גבוהים מדי בין הקונה לבין המוכר ואם אין מתווך ברקע לא ניתן יהיה לגשר על הפערים האלו, כי המתווך מתוקף תפקידו יודע כמה הדירה באמת שווה. המתווך מסתכל במבט ניטרלי על העסקה, אין לו רגש כפי שיש למוכר, לכן הוא בא ממקום יותר אובייקטיבי".

אוקיי, שכנעתם אותי. אז כיצד אוכל לבחור מתווך טוב ומקצועי?

"מתווך הוא למעשה איש מכירות, מודדים איש מכירות טוב לפי ההצלחות שלו. חייבים לעשות בדיקה מעמיקה לגבי כל מתווך שמציע את עצמו. לא פעם ישנם מתווכים שעובדים לא מעט, אך בשנים האחרונות לא עשו מספיק עסקאות בכדי שיהיה כדאי לנו לעבוד איתם. חשוב מאוד לבדוק שהמתווך עובד באזור הספציפי שאתם מוכרים בו את הדירה".

מהי הייחודיות שלכם בתחום?

" האני מאמין שלנו הוא לעשות שינוי במעמד המתווך. ליצור מחשבה אצל האנשים שמתווך הוא נחוץ ובעל ערך רב. כל צעד שאנחנו עושים הוא לטובת הלקוח. השירות שלנו ברמה גבוהה.

גם אתם השתכנעתם? סוכנות התיווך ''סלקטד'' תלווה אתכם כל הדרך עד לסגירת העסקה הטובה ביותר עבורכם.


ארתור: 054-4677049

דניאל: 054-5588442

פייסבוק

בשיתוף רימקס סלקטד
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully