וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנות בראש שקט

בשיתוף איתי גיל הנדסה

10.2.2021 / 15:57

איתי גיל הנדסה: הכירו את חברת הבנייה המשפחתית שמומחית בבניית בתים ובניינים בסטנדרט יוקרתי ואיכותי

איתי גיל הנדסה. -,
איתי גיל הנדסה/-

אנשי המערכת שלנו סקרו לאחרונה את תחום הבנייה וההנדסה שלצידה. במהלך הבדיקות שערכנו נתקלנו במספר שגיאות בסיסיות שעולות בהרבה פרויקטים של מבני מגורים. הטעויות הללו, קלות מאוד להימנעות במידה ושמים אליהן לב כבר בשלב הראשון של התכנון האדריכלי. יש לציין כי במידה ומפספסים משהו בשלב התכנון הראשוני, עדיין ניתן לתקן בהמשך, אך במחיר של זמן עבודה יקר הן של האדריכל, הן של המתכננים וכמובן שלכם.

מהר מאד הבנו כי הצלחה בפרויקט בנייה באה לידי ביטוי באספקת התוצר או המוצר, כאשר החשיבות של בחירת חברת בנייה בעלת ניסיון היא קריטית עבור כך. חברה אשר פועלת בהתאם לחוק ולתקנות הבנייה, חייבת להיות מנוסה, מקצועית ומרשימה, כך הדבר יעניק לכם הצלחה בפרויקט והגעה למטרה.

איתי גיל הנדסה. -,
איתי גיל הנדסה/-

הכירו את ''איתי גיל הנדסה בע"מ'', חברת הבנייה שמקפידה על סטנדרטים גבוהים ואיכותיים, רמת גימור ודיוק גבוה, עמידה בלוחות זמנים ואמינות. החברה משלבת את כל התחומים תחת קורת גג אחת: מהשלב של הכנת השטח והתשתיות, תכנון תקציבי לפרויקט, תחילת וביצוע העבודה של כל הגורמים הרלוונטיים, גמר העבודה, מסירת מפתח וקבלת טופס 4. כאמור, החברה מבצעת פרויקטים מתחילתם ועד סופם ומעניקה שירות ואחריות לאורך שנים.

בעלי החברה הוא איתי גיל, ולצידו אחיו אסף ואלי. במהלך פעילותם (משנת 2006), הם פיתחו מומחיות ומקצוענות ברמות הגבוהות ביותר בבניית בתי יוקרה פרטיים, ובנייני תמ"א באיכויות מהגבוהות בארץ. בבדיקה שערכנו מצאנו כי הניסיון, בשילוב יכולות תפעוליות גבוהות, אפשרו לחברת ''איתי גיל הנדסה'' לנהל מספר פרויקטים במקביל תוך מתן שירות בזמינות מלאה וברמת איכות מוקפדת.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
איתי גיל הנדסה. -,
איתי גיל הנדסה/-

החברה מתמחה בניהול וביצוע פרויקטים, תוך מענה מלא לכל היבט ניהולי בשטח. עבודה מול אדריכלים ומנהלי פרויקטים. משלב תכנון הפרויקט, אישור תוכניות לביצוע בנייה ועד ניהול הביצוע של הפרויקט - בתיאום מלא עם כל בעלי המקצוע המעורבים בפרויקט, וניהול לוחות הזמנים בהתאם ליעדים בתוכנית הביצוע.

בניית בית החלומות צריכה להיות חוויה מהנה וייחודית ובאיתי גיל הנדסה מעניקים יחס אישי, מיוחד, הגון ואכפתי שבא לתת את כל השירות במקום אחד ולא דורש מהלקוח התעסקות עם קבלנים ונותני שירות (במידת הצורך) עד להשלמת תהליך הבניה, זאת מאחר והחברה מספקת שירותי קבלן ראשי בהתאם לצרכי הלקוחות שלה.

אחד היתרונות המובהקים של איתי גיל הנדסה מתבטא בכך שהחברה מרכזת את כל הפעילות, כך שהיא יכולה לתת מענה לכל פרויקט, בכל סדר גודל ובכך להבטיח לכם שקט נפשי ואיכות שמתחילה בתכנון וניהול פרויקט נכון ובביצוע מקצועי. יתרון נוסף הוא הניסיון המקצועי שיש לאנשי הצוות שלה בתחום הבטון החשוף (אדריכלי) וכן, בביצוע עבודות גמר ברמה מוקפדת. חלק מהבתים שהחברה בונה, הם מבטון חשוף מבחוץ. בבדיקה שלנו מצאנו כי מעט מאד קבלנים יודעים לבצע עבודות בטון מהסוג הזה בווילות פרטיות. דרוש ידע מאד גדול כיצד לשלב את כל הגורמים בו, כמו חלונות, אינסטלציה ומיזוג לתוך התהליך.

החברה מבצעת את עבודותיה בעיקר בוילות יוקרה או דירות בבניינים יוקרתיים, שם איתי גיל הנדסה מבצעת את בניית הפנים ברמה מאד גבוהה. לחברה פרויקטים באזור המרכז: תל אביב, רמת השרון, כפר שמריהו, סביון ואף פרויקטים מיוחדים ביישובי גדרות שמדרום ובקיסריה, זיכרון יעקב וכפר ביאליק מצפון.

איתי גיל הנדסה. -,
איתי גיל הנדסה/-

משרדי החברה נמצאים ברחוב הברזל 24 בתל אביב ואתם מוזמנים להגיע לפגישה ולהתרשם מהנתונים. כמו כן אפשר לקבל כמובן גם ייעוץ טלפוני במספר: 074-7020066

מייל: liat@gil-eng.co.il

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף איתי גיל הנדסה
  • עוד באותו נושא:
  • בנייה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully