וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם דגנית כרמי מילר לכולם יש יכולות

בשיתוף דגנית כרמי מילר

10.2.2021 / 15:25

השגרה במשפחה לא כפי שהייתה? חווים קשיים במהלך הזוגיות? הכירו את דגנית כרמי מילר, מתמחה בטיפול זוגי ומשפחתי, ובעלת קליניקת יכולות לחיים טובים יותר

דגנית כרמי מילר, טיפול זוגי ומשפחתי/אולפן הנבחרים

דגנית כרמי מילר, היא פסיכולוגית חברתית מעל ל-12 שנים ומתמחה בטיפול משפחתי וזוגי. בתוקף תפקידה היא גם מגשרת ומגשרת במשפחה.

שאלנו את דגנית, מהן השיטות הטיפוליות בהן היא מתמחה:

"השיטה הראשונה היא המערכתית-נרטיבית: השיטה רואה את היחיד שבא ממצוקה כל שהיא כחלק ממערכת מסוימת. בשיטה זו נסתכל על המכלול, נוכל לעזור גם למטופל וגם למשפחה שלו. השיטה השנייה היא שיטת הטיפול הזוגי של ג'ון וג'ולי רוטמן, שיטה מבוססת מחקר שמאוד הצליחה. השיטה השלישית, עוסקת בפוביות וטראומות, היא משתמשת במרחב הדמיון הפתוח. השיטה הרביעית היא פסיכותרפיה, אותה אני עדיין לומדת.

מה הייחודיות שלך בתחום?

"האחד אישיותי והשני הוא הידע המקצועי שלי. בפן האישיותי אני מאוד אוהבת אנשים ואוהבת מאוד לעזור להם. בפן השני, השיטות שאני עובדת איתן הן חדשניות, מבוססות על ההווה, ולא כאלה שיטות ישנות המעלות 'אבק'".

תני לנו בבקשה טיפים לזוגיות בריאה?

"ההורים צריכים לעבוד בשיתוף פעולה מול הילדים, עם תקשורת נכונה ובריאה. כמה שיותר הרמוניה כך יותר טוב. הטיפ השני הוא להרעיף אהבה, אין זמן יותר טוב מאשר ההווה כדי להגיד לבן הזוג כמה אתם אוהבים אותו. הטיפ השלישי הוא פשוט וכיפי - פשוט תעשו סקס, אתם המון בבית בימי הקורונה, זה בריא לעור הפנים, זה מוריד קלוריות, זה מעניק חום ואהבה. קיום יחסי מין צריך להיעשות כמובן רק בהסכמה של בן או בת הזוג ובתיאום איתו או איתה לגבי התדירות ועיתוי הסקס. הטיפ הרביעי הוא להסתקרן מבן או בת הזוג, תשאלו איך עבר עליו היום, איך הוא מרגיש , זה כבר יעשה את העבודה.

אז מי מכם שצריך עזרה וטיפול זוגי או משפחתי, מוזמן ליצור קשר עם דגנית כרמי מילר, שתהפוך את חייכם לטובים יותר.


0505664452

אתר

בשיתוף דגנית כרמי מילר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully