וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Shitrit studio - מנפלאות משבר הקורונה

בשיתוף Shitrit studio

10.2.2021 / 14:18

השנה שעברה תיזכר לעד כשנה שטלטלה את העולם, ובמהלכה שמענו לא מעט סיפורים כואבים על אנשים שאיבדו את מקום עבודתם, עסקים שקרסו ועוד. בישיבת המערכת, החלטנו לחפש ולמצוא גם את הסיפורים שעושים לכולנו טוב על הלב, סיפורי ההצלחה שקרמו עור וגידים דווקא בתקופה המבלבלת

Shitrit studio. Shitrit studio,
Shitrit studio/Shitrit studio

חיפשנו ומצאנו, ""Shitrit studio בניהולו של דביר שטרית, אמן צעיר עולה בשמי עולם עיצוב הרהיטים בישראל. מפיק חבר המערכת עשה את כל הדרך אל מושב גורן בגליל המערבי, שם נמצא הסטודיו של דביר, הוא למד מקרוב על פועלו המרשים.

דביר שטרית בן 26 הוא אמן צעיר שמתמחה ביצירת רהיטי עץ ייחודיים, בהתאמה אישית ועיצוב אינדיבידואלי. את אלו ניתן להתאים לחללי עבודה מעוצבים ולבתים פרטיים.

למרבה ההפתעה, את כישרונו יוצא הדופן, דביר גילה דווקא בימי הקורונה, כאשר חיפש אחר תעסוקה שתעזור לו להעביר את תקופת הסגר הראשונה של המשבר, על כך הוא סיפר לי בהתרגשות: "לאחר שהשתחררתי מהצבא הסתובבתי בלא מעט מקומות ברחבי העולם, מכל מקום שאבתי המון, אך לרגע אחד לא חשבתי כי אוכל לעשות בזה שימוש מעשי. רצה הגורל והקורונה נכנסה לחיינו, כמו רבים אחרים בני גילי, גם אני חזרתי הביתה, אל המושב בו גדלתי, אבן מנחם. בלי לשים לב מצאתי את עצמי מחטט במחסן הכלים של אבא שלי והתחלתי לבנות ספה מעץ.

"אתה מכיר את ההרגשה הזו שפתאום בבת אחת אתה מקבל סוג של הארה? כך הרגשתי בזמן העבודה, שם נדלק לי ניצוץ ולאחריו פשוט התאהבתי, בהתעסקות הזו עם עץ ואומנות. קשה להסביר במילים את הסיפוק האדיר שמקבלים כאשר רואים את התוצאה הסופית מול העיניים, תוצאה של מחשבה, תכנון ועבודה קשה, דבר שקודם לכן רק יכולת לדמיין, והנה הוא פה עומד, מול העיניים".

לאחר ההארה שקיבל, דביר החל לחקור ולהתעניין יותר ויותר בחומרים בהם יוכל לעשות שימוש ליצירה אישית. אחד החומרים שעשו עליו רושם עז הוא האפוקסי, מדובר בחומר נזיל שלאחר ערבוב עם זרז כלשהו, הוא מתקשה ולוכד בתוכו וסביבו הכל. מדובר במוצר בעל קשיחות גבוהה במיוחד, כאשר הוא עמיד אל מול שחיקה ועמיד בטמפרטורה גבוהה, תכונות מצוינות עבור כל רהיט. "ברגע שאתה מוסיף לאפוקסי צבעים, הדבר כבר הופך לאומנות לכל דבר. כאשר הבנתי זאת, מבחינתי לא היה עוד מקום לחפש חומרים אחרים", סיפר דביר והוסיף על היצירה הראשונה שעשה בעזרת האפוקסי: "מצאתי באיזושהי פינה בחצר, פרוסת עץ אקליפטוס ששכבה שם יותר מעשר שנים. לאחר שחקרתי קצת והתנסתי בו, בניתי מהאקליפטוס שולחן עם אפוקסי באמצע. השתמשתי רק בכלים שמצאתי במחסן של אבא שלי, רובם היו מאוד ישנים. לאחר השולחן הקטן שבניתי, למדתי על מספר טכניקות עבודה נוספות, כלים שונים, סוגי עצים ועוד.

"מעבר לזה שמצאתי סיפוק אישי אדיר, פתאום כל הטיולים שלי ברחבי העולם וכל מה שלמדתי בדרך, כולל אומנות שאהבתי עוד מגיל צעיר, הכל התנקז אל תוך היצירה שאני לא יכול לשבוע ממנה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
Shitrit studio. Shitrit studio,
Shitrit studio/Shitrit studio

את הגושפנקא כי הוא לא רק עושה אמנות סתם, אלא כזו מוצאת חן בעיני הקהל הרחב, דביר קיבל לאחר שניסה למכור את הרהיטים שבנה בסביבתו הקרובה. היצירה שלו נחטפה כאילו היה מדובר בלחמניות חמות וטריות בשעת בוקר מוקדמת.

הרהיטים שדביר "מביא לחיים", משלבים בתוכם עיצוב מעורר השראה עם פרקטיות ונוחות מקסימלית. בין היתר, הייחודיות בעבודה שלו באה לידי ביטוי כך שהוא לא עושה אף רהיט פעמיים. גם אם עושה שימוש באותו החומר או צבעים, התוצאה הסופית תמיד תהיה שונה האחת מהשנייה, מדובר בערך מוסף שלא מקבלים ברשתות הרהיטים הגדולות.

"מעבר לרהיטים שהם פרי דמיוני, אני נהנה לשתף פעולה עם לקוחות שמבקשים לעשות איתי סיעור מוחות, על מנת שאוכל להתאים להם בדיוק את הרהיט שהם מבקשים. לא פעם אני שואב מידע ולומד גם מהלקוחות הללו, שפותחים את ליבם בפניי. זה עוזר לי לאחר מכן, כאשר חושב על יצירה של רהיט חדש שיהיה פונקציונאלי ומתאים לכל מיני פינות וחללים", סיפר דביר.

שטרית סטודיו ממוקם בפינה שקטה בגליל המערבי, אזור שמחבר בין האדמה והטבע, מאלו דביר סופג לתוכו לא מעט השראה. בשילוב שהוא עושה עם חומרי גלם איכותיים, דביר מקפיד על רמת בנייה וגימור בסטנדרט הגבוה ביותר.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 050-9807117

אתר הבית

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף Shitrit studio
  • עוד באותו נושא:
  • רהיטים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully