וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם דני סונסינו תרוויחו כסף בשוק ההון

בשיתוף דני סונסינו

10.2.2021 / 13:06

מי מכם שיש ברשותו הון עצמי קטן ורוצה לייצר הכנסה נוספת כל חודש, כדאי לו להישאר איתנו לראיון מעניין עם דני סונסינו, יזם פיננסי וסוחר עצמאי שפתח סדנה ללימוד מסחר מתקדם בשוק ההון

דני סונסינו, יזם פיננסי וסוחר בשוק ההון/אולפן הנבחרים

הכירו את דני סונסינו, יזם פיננסי וסוחר עצמאי בעל ניסיון של 20 שנה בשוק ההון, מומחה באפיון ופיתוח אסטרטגיות למסחר אוטומטי במניות ובמדדים.

ספר לנו על הסדנה שיצרת?

"יצרתי סדנה ללימודי מסחר בשוק ההון שנקראת ALL IN: מסחר אוטומטי אלגוריתמי, מסחר חצי אוטומטי ומסחר עצמאי לחלוטין. בסיום הסדנה כל אחד בוחר את הדרך שמתאימה לו. סדנת ALL IN מורכבת משלושה שיעורים חיים באונליין ועוד עשרות שיעורים מוקלטים לצפייה בזמן שנוח להם. בסיום הסדנה אני מעניק ליווי מלא של חצי שנה".

מה בנוגע למסחר אלגוריתמי?

"אני מתמחה במסחר אלגוריתמי - היתרונות של המסחר האלגוריתמי מתמקדים בנטרול הרגש - לא מתיימרים לנסות לנחש את העתיד, מתנקים את הרגש ומאפשרים לסטטיסטיקה לנצח. בתחום הזה הפרקטיקה היא חשובה - מדובר בשוק משתנה שמצריך התאמות למציאות ולמצב השוק. אני שם דגש חשוב מאוד על פרקטיקה בקורס ושואף להעניק לתלמידים יכולת הסתגלות גבוהה ואז הם יוצאים לדרך עצמאית".

בוא תנפץ לנו מיתוס בנושא שוק ההון?

"המיתוס מדבר על כך שבהשקעות בשוק ההון הסיכון קטן יותר ממסחר בשוק ההון: אני טוען שזה בדיוק הפוך, במסחר אוטומטי ניתן לעצור את ההפסדים בזמן ואף לפני כן, בעוד שבהשקעה לטווח ארוך אתה מחויב להישאר ובכך מפסיד סכום גדול הרבה יותר".

אז לכל מי שהסתקרן ורוצה ללמוד מסחר בשוק ההון, כדאי ליצור קשר עם דני סונסינו, מומחה גדול בתחום.

אתר

פייסבוק

ערוץ היוטיוב

בשיתוף דני סונסינו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully