וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם ותק של 40 שנה, חנות און ליין, ומחירים ללא פערי תיווך - "רהיטי עטרת" מנגישה ריהוט איכותי לכל דורש

בשיתוף רהיטי עטרת

10.2.2021 / 9:20

חברת "רהיטי עטרת" שביססה את מעמדה כשם דבר כבר ארבעה עשורים, משווקת את מוצריה באמצעות חנות און ליין, חוסכת פערי תיווך' והמרוויח הוא הלקוח

רהיטי עטרת. יח"צ,
רהיטי עטרת/יח"צ

כשישבנו בבית בתקופת הסגר, התחילו לעלות רעיונות על חידוש וריענון הבית. התחלנו בקוסמטיקה ובצבע הקירות, ומהר מאוד מצאנו את עצמנו מחפשים ריהוט באינטרנט. נתקלנו באתר של "רהיטי עטרת" שמיד משך לנו את העין והתחלנו לדפדף בין המוצרים השונים. האמת? התרשמנו. הרמנו טלפון לאורי, בעל החברה ותפסנו אותו לשיחה נעימה על עולם הריהוט והלבשת הבתים.

"רהיטי עטרת" היא חברה ותיקה ומוכרת. מדובר בעסק משפחתי שמנוהל על ידי אחד מוותיקי וחלוצי תחום ייבוא הרהיטים בארץ. כשנפתחה, לפני שנים רבות, החנות הייתה ברחוב הרצל בתל אביב, שהיה אז מרכז הרהיטים של המדינה, והיום החנות נמצאת באשדוד.

רהיטי עטרת. יח"צ,
רהיטי עטרת/יח"צ

כל סוגי הריהוט - מקלאסי-עתיק ועד לצעיר ומודרני

שוטטות קצרה באתר החברה ותגלו מוצרים לכל הבית ומכל סגנון. החברה היא יבואנית רשמית של מותגים מוכרים ומצליחים מאירופה ומסין, ובחנות ניתן למצוא את כל סוגי הרהיטים לבית: החל מסלונים, חדרי אוכל, חדרי שינה, חדרי ילדים, ועד לאקססוריז ו"הלבשה לבית" שכוללים מיטות מכונית לילדים, מראות, הדומים, ויטרינות, קמינים, שידות ועוד.

החברה מתמחה מיום הקמתה בייבוא של רהיטים מכל העולם, כשחלק גדול מהייבוא הוא רהיטי יוקרה מרשימים ואיכותיים בסגנון קלאסי מאירופה וסין, החל מריהוט לואי עתיק ויוקרתי, ועד לריהוט מודרני, צעיר ועכשווי, הפונה לקהל שאוהב דברים נקיים יותר.

במהלך השנים, אורי, בעל החברה, הבין שאם לא יתקדם עם הטכנולוגיה, הוא יתקע מאחור, ולכן החליט להקים חנות אונליין שנקראת "עטרת אונליין" ולתת מענה גם לאנשים שמעדיפים לבצע את הרכישה מהבית, מבלי להגיע פיזית לאולם התצוגה של החנות, לאלו הגרים בערים מרוחקות, ולכל מי שחושק בהוזלת מחיר המוצר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רהיטי עטרת. יח"צ,
רהיטי עטרת/יח"צ

אלפי מוצרים באספקה מיידית

החיפוש באינטרנט מקל על ההשוואה בין המתחרים ומהר מאוד אפשר לראות את היתרונות הבולטים של החברה.

היתרון הראשון הוא הייחודיות של החברה - מדובר בחברה שמציעה מבחר עצום וענק של אלפי מוצרים, גם בליין המודרני וגם בליין הקלאסי, וכשמדובר במבחר כה רחב, אין ספק שכל אחד ימצא את מבוקשו במקום.

יתרון נוסף שקיים בחברה, ולעיתים לוקה בחסר בחנויות אחרות בתחום הריהוט, הוא שרוב המוצרים שעומדים למכירה נמצאים כבר כעת במלאי ובמחסנים. המוצרים שמיובאים מחו"ל ברמות גימור גבוהות, נמצאים וזמינים לאספקה מיידית, ללא המתנה מיותרת וארוכה.

עוד יתרון הוא הגמישות. בחלק מהמוצרים אפשר לעשות התאמה אישית, דבר שלא מובן מאליו בכלל בתחום הייבוא. במוצרים של תוצרת מקומית, נפוץ מאוד לעשות התאמות אישיות, אבל במוצרים מיובאים זה כמעט בלתי אפשרי, אבל אורי עובד ונוקט בגישה שאצלו הכול אפשרי!

הנגשת ריהוט איכותי לכולם

הראייה הייחודית של "עטרת רהיטים" דוגלת בכך שלכל אדם צריכה להיות האפשרות לרכוש ריהוט איכותי במחירים הגיוניים, ללא פערי תיווך של החברות השונות. ומכאן נגזר עוד יתרון בולט שהחברה רשמה לזכותה - קנייה ישירה מהיבואן הרשמי. בזמן שרוב חנויות הריהוט בארץ מתווכים ליבואן, "עטרת רהיטים" היא ה"יד הראשונה" והקניה של הלקוח נעשית ישירות מהם.

החנות לא מוכרת מוצרים למוכרים, משווקים או סוכנים, מה שמעניק קו ישיר ללקוח, דבר המוביל אותנו ליתרון הבולט והעיקרי, חיסכון ענק ללקוח שמרוויח את המחיר הזול והאטרקטיבי ביותר.

רהיטי עטרת. יח"צ,
רהיטי עטרת/יח"צ

קפה באולם התצוגה או הזמנה מהספה בקליק

לא כולם מתחברים לקניות אונליין, ויש את אלו שירימו גבה ויגידו שהם צריכים לראות בעין את מה שהם קונים, אז לידיעתכם - אולם התצוגה הגדול והמרווח של "עטרת רהיטים" משתרע על גודל של 800 מ"ר, ובתקופה הקרובה מתוכנן לגדול פי שניים.

לדברי אורי, בימים אלה, של תקופה מאתגרת יותר לקניות, חנות האונליין שהקים תפסה תאוצה גדולה, ולקוחות רבים מבצעים את הרכישות בטלפון או דרך האתר.
ההיענות הגדולה של לקוחות האונליין לא מפתיעה אותו, שכן באתר ניתן לראות ולהתרשם ממוצרים רבים מכל רחבי העולם, לערוך השוואת מחירים ולבצע הזמנה עד הבית בקליק אחד.

ואם החלטתם להגיע פיזית לחנות, בעלי החנות תמיד ישמחו לקבל את פניכם באולם התצוגה, וכמו שאורי אומר ומסכם את השיחה: "תקפצו לביקור, מקסימום הרווחתם קפה על חשבוני".

אתר אינטרנט

עמוד פייסבוק

חדרי שינה

חדרי ילדים

בשיתוף רהיטי עטרת
  • עוד באותו נושא:
  • רהיטים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully