וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדיסון בית של תאורה וסטיילינג, שילוב של כל העולמות

בשיתוף אדיסון בית של תאורה וסטיילינג

10.2.2021 / 9:16

"אדיסון בית של תאורה וסטיילינג" נחשב כיום לאחד מהמקומות המרכזיים ביותר בדרום הארץ מצד אדריכלים, מעצבים וקהל לקוחות פרטי שרוצים לעצב ולהאיר את ביתם

על פי נתונים שפורסמו, מספר האנשים שהחלו ללמוד ולעבוד מהבית עלה בעשרות אחוזים בעקבות משבר הקורונה. לשינוי החברתי הזה ישנן השלכות רבות, מי שבין היתר חשים אותו לחיוב אלו הם בעלי אולמות התצוגה וחנויות לעיצוב הבית.

על מנת ללמוד מקרוב על התופעה הגוברת בה אלפי בתי אב ברחבי ישראל מבקשים לשפץ, לעצב ולהנגיש מחדש את בתיהם, בחרנו לשלוח את אחד מהמפיקים של מערכת "הנבחרים" אל אולם התצוגה המרהיב והמוביל בדרום בשנים האחרונות, "אדיסון בית של תאורה וסטיילינג", אלו הם הפרטים שהביא עימו בחזרה.

אדיסון. קרין רבנה,
אדיסון בית של תאורה וסטיילינג/קרין רבנה

"אדיסון בית של תאורה וסטיילינג" הוא מקום מרשים, 400 מטר בהם ניתן למצוא את כל מה שקשור להלבשת הבית מא' ועד ת', תאורה, ריהוט ואקססוריז. המקום עצמו פעיל בשטח כבר 3 שנים, כאשר מי שמנהל אותו הוא הבעלים, גיא לביא, בן 35, תושב קיבוץ ניר עם שבעוטף עזה שבעצמו בנה בית לפני כמה שנים ונתקל בפער ובחוסר ההיצע שקיים בדרום.

"לפני מספר שנים הייתי בעיצומו של תהליך של בניית בית. על מנת לרהט אותו ולהוסיף את כל המוצרים המשלימים, אם של תאורה ומוצרי עיצוב נלווים, לא היתה לי ברירה אלא בכל פעם לעשות את כל הדרך אל המרכז, על מנת למצוא את כל מה שאני צריך. אז ירד לי האסימון, כי בכל אזור הדרום אין מקום מרכזי שיכול לשרת את תושבי הסביבה. תנופת הבנייה הנרחבת באזור הדרום ובכלל חיזקה את ההרגשה שמשהו פה חסר. ולא טעינו, אדיסון בשלוש שנים הביאה ערך מוסף ענק לעולם העיצוב והתאורה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אדיסון. קרין רבנה,
אדיסון בית של תאורה וסטיילינג/קרין רבנה

שני היתרונות הכי גדולים ש"אדיסון בית של תאורה וסטיילינג" מעניקים, כאלו שלא מצאתי בשום מקום אחר בישראל הם: קודם כל חוויה משלימה לכל מעצב, אדריכל או לקוח קצה בזכות מגוון עצום וחסר תקדים של מוצרים שונים, כאשר אלו מסודרים בדימוי לבית אמיתי. מעניקים ללקוח את הtotal Look. למשל, אם מדובר בשנדליר, הוא יהיה ממוקם מעל לפינת אוכל, על מנת לתת מראה אמיתי כיצד אלו משתלבים יחדיו. הדבר השני הוא שאנשי המכירות באדיסון הם מעצבים ויועצי תאורה.

אדיסון. קרין רבנה,
אדיסון בית של תאורה וסטיילינג/קרין רבנה

ואיך אפשר בלי המלצות?

מיכל סמץ -מעצבת פנים

אדיסון זה בית ❣

זה מתחיל בצוות מדהים שבראשם עומד גיא, בחור צעיר מוכשר ונמרץ שהמילים "לא קיים" "בלתי אפשרי" לא קיימות אצלו בלקסיקון. רק תנו לו אתגר והוא על זה בכל הכח עם ים של תשוקה ואנרגיות. ממשיך במגוון הרחב בתצוגה (לא רק של תאורה) שתמיד מתחדש ומתרענן ומתאפיין במספר סגנונות. והכי חשוב - תודעת שרות וזמינות מעל ומעבר ולא רק בזמן המכירה אלא חשוב לא פחות ואף יותר!! בשלב האספקה וההתקנה.

כמעצבת דרומית כייף שיש לנו מקום כזה מואר ומזמין ♡ הלקוחות מתאהבים משלב הבחירות ועד הרגע שמדליקים את האור בסיום השיפוץ/בניה.

ליאת רפופורט- קיבוץ ברור חיל

קיבלתי המלצה על חנות תאורה וסטיילינג בקריית גת. זו היתה אהבה ממבט ראשון. קיבלו אותנו ( את המעצבת ואותי) גיא המנהל, וחן בסבלנות אין סופית, ומקצועיות עד הפרט האחרון. עכשיו בתום הפרוייקט, אני יכולה לומר בפה מלא, כי אדיסון היא חנות מהממת עם תאורה ייחודית, ועיצוב מוקפד. השרות שלהם מעולה, יש מענה לכל בקשה/שינוי/ צורך. הכל באדיבות, בחיוך ותודעת שירות גבוהה. פנינה של מקום❣️

אדיסון. קרין רבנה,
אדיסון בית של תאורה וסטיילינג/קרין רבנה

לפני סיום שאלתי את גיא האם לאור ההצלחה הגדולה והקונספט הייחודי של המקום, הוא מתכוון לפתוח סניפים נוספים של "אדיסון בית של תאורה וסטיילינג" ברחבי הארץ, גיא השיב ואמר שמוקדם להכריע בעיניין וקיימות לפניו אופציות רבות.

לסיכום הביקור, "אדיסון בית של תאורה וסטיילינג" הוא קסם של מקום, מרגישים זאת החל מהרגע הראשון.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 08-9398031

להיכנס לאתר החנות

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף אדיסון בית של תאורה וסטיילינג
  • עוד באותו נושא:
  • תאורה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully