וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיינד אנד ביוטי - טיפול לא מהעולם הזה

בשיתוף ד"ר סבטלנה גרישין

9.2.2021 / 17:15

ד"ר סבטלנה גרישין, עוסקת בפסיכיאטריה למעלה מ-20 שנה. במסגרת עבודתה כפסיכיאטרית עם נשים הסובלות מדיכאון והתמכרויות מסוגים שונים, הבינה כי בעיות אלו נובעות בדרך כלל מתוך דימוי עצמי נמוך, דבר שהוביל אותה לעסוק גם ברפואה אסתטית, וזאת מתוך האמונה והרצון לסייע

ד"ר סבטלנה גרישין, רפואה אסתטית/אולפן הנבחרים

מרכז מיינד אנד ביוטי, מרפאת מומחים בתחום האסתטיקה משולבת מותאמת אישית בניהולה של ד''ר סבטלנה גרישין. ד"ר גרישין, היא מומחית לפסיכיאטריה למעלה מ-20 שנה. במסגרת עבודתה כפסיכיאטרית עם נשים הסובלות מדיכאון והתמכרויות מסוגים שונים, הבינה כי בעיות אלו נובעות בדרך כלל מתוך דימוי עצמי נמוך, דבר שהוביל אותה לעסוק גם ברפואה אסתטית, וזאת מתוך האמונה והרצון לסייע לנשים להרגיש טוב עם עצמן חיצונית ובכך להעלות ולהעצים את הביטחון העצמי שלהן.

אילו טיפולים את מעניקה במרפאה שלך?

"הטיפולים האסתטיים שאני מעניקה בקליניקה רבים ומגוונים: טיפולי החלקת והעלמת קמטים, בוטוקס, חומצה היאלרונית, פיסול פנים, הידוק הפנים, חוטים ועוד. אני דוגלת בגישה האינטגרטיבית - במסגרתה אני מתאימה אישית לכל אחד ואחת את הטיפול המושלם עבורו".

מה מייחד אותך בתחום זה?

"הקליניקה שהקמתי היא התגשמות החזון שלי לממש את החיבור בין שני העולמות, העולם הפנימי והעולם החיצוני, כדי ליצור את המרכיב המושלם לטיפולים. אני דוגלת בכנות, שקיפות מקצועיות וחדשנות. המאפיינים הללו הובילו את דרכי בתור פסיכיאטרית במשך 20 שנה והם אלו שמובילים אותי גם בעבודתי העיקרית כיום כמומחית בטיפולים אסתטיים. בנוסף אני מעניקה טיפים והמלצות נוספות לגבי שמירה על בריאות פיזית ונפשית שזה גם פקטור מאוד חשוב בעיני לשמירת מראה בריא ורענן".

לא כל יום נתקלים באשת מקצוע שמבינה את המטופלים שלה מכל הבחינות, לכן אם אתן מחפשות טיפול מפנק, גשו למיינד אנד ביוטי ותזכו לטיפול מעולם אחר.



0503028218

אתר

בשיתוף ד"ר סבטלנה גרישין
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully