וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחזק את עצמך מן החוץ אל הפנים - עם ד"ר אורלי פוזאילוב

בשיתוף ד"ר אורלי פוזאילוב

9.2.2021 / 15:44

לא פעם, הליכים אסתטיים נובעים לא בהכרח מהרצון לעמוד בסטנדרט היופי, אלא כדי לעבור תהליך פנימי של חיבור לעצמי, העלאת הביטחון והדימוי ופשוט לאהוב את מה שרואים במראה. הכירו את ד''ר אורלי פוזאילוב - רופאת שיניים העוסקת בתחום האסתטיקה הרפואית, עם תוצאות נהדרות

ד"ר אורלי פוזאילוב/אולפן הנבחרים

מקשיבה ללב של המטופלים

ד"ר פוזאילוב, היא רופאת שיניים בהכשרתה אשר עבדה כקצינה ורופאת שיניים במשך 8 שנים בשירות קבע. במהלך השירות, נחשפה לחברה שעסקה בתחום האסתטיקה וסיפרה לאורלי עליו. עם שחרורה מהצבא, בחרה אורלי להעמיק בתחום. "התחלתי לחקור ולקרוא על התחום, והחלטתי שאני הולכת על זה", מספרת ד"ר אורלי, "למדתי אצל ד"ר קרופניק, ומשם לא הפסקתי ללמוד עוד ולהעמיק בעולם היופי". מקצועיותה של ד"ר אורלי הייתה ללא דופי, היא טסה לחו"ל לטובת השתלמויות ייחודיות ללימודי אנטומיה, ואף החלה ללמד בקורסים נבחרים עבור רופאים. לאחר שלמדה שיטה ייחודית לפיסול שפתיים בעזרת חומצה היאלורונית במוסקבה, החלה ליישם שיטה זו על מטופליה. ד"ר אורלי מבצעת קבלת קהל באשקלון ויפו ומקבלת מטופלות שמגיעות במיוחד אליה מכל רחבי הארץ. עבורה, הטיפול האסתטי תורם לטיפוח עולמו הפנימי של המטופל - להעלות כבוד, קבלה ובטחון עצמי, כך שאמנם היא מתעסקת בהיבט חיצוני של המטופל, אך מרגישה ויודעת שהיא גם תומכת ברווחתם הנפשית והרגשית של המטופלים שלה. "בתחילת דרכי חשבתי להיות פסיכיאטרית" משתפת אורלי. "בסופו של דבר בחרתי בנתיב אחר, אבל אני שואבת סיפוק גדול מהעבודה הפנימית עם המטופלים שלי. יוצרים שינוי שמחלחל מן החוץ אל הפנים".

יד יציבה לפיסול פנים מתקדם ומותאם אישית

שירותי האסתטיקה אותם ד"ר אורלי מספקת כוללים פיסול פנים מתקדם, אשר חולש על עצמות הלחיים, שפתיים, קו לסת, סנטר, ולצד זאת טיפולים המתמקדים ביצירת מרקם עור זוהר וטבעי דרך מילוי וטשטוש קמטים, מזורתפיה וסקין בוסטר. בזכות עברה של ד"ר אורלי כרופאת שיניים, היא בקיאה במיוחד בכל מה שקשור לאנטומית הפנים, צוואר, שרירי הבעה, עצבוב ואספקת דם. יתרון נוסף אותו מעניק הרקע הרפואי שלה כרופאת שיניים, נעוץ בהחזקת המזרק ביד יציבה ומדויקת.
השיטה המיוחדת בה משתמשת ד"ר אורלי בתחום פיסול הפנים, מבוססת על שיטת הקודים של ד"ר מאוריציו דה מאיו, הפלסטיקאי הברזילאי. על-פי שיטה זו, כל אזור בפנים מקודד ומחולק, כאשר חלק מהאזורים מוזרקים לטובת הרמה, וחלק לשחזור נפחים. "השיטה מאד אישית ומותאמת לפי הצורך לפיסול הפנים באופן ספציפי", היא אומרת, "כאשר כל אזור מקבל בדיוק את היחס לו הוא ראוי. אני מוכרת בעיקר בשל העבודות שאני עושה בתחום השפתיים, בעיקר בהיבט של תיחום והדגשה במראה הטבעי. אני מאד אוהבת את המראה הטבעי, הקו המנחה אותי הוא להשאיר את היופי כמו שהוא, רק יותר רענן - הן עבור נשים והן עבור גברים".

"אני לא מבטיחה דברים - מעדיפה שתהיה הפתעה חיובית מאשר אכזבה"

מעבר לשירותי האסתטיקה שד"ר אורלי מציעה, היחס הרגיש והעבודה בגובה העיניים מול המטופל, הם רק חלק קטן מהיתרונות הבולטים שלה. היא יוצרת יחד עם המטופל תוכנית טיפול מותאמת אישית, כשהיא דואגת לשים את הקלפים על השולחן ולבצע תיאום ציפיות מלא. "המטרה של הטיפול היא לגרום לך לאהוב את עצמך", היא מסבירה, "אני לא מכתיבה למטופלים מה לעשות, אין לי שבלונות. כשבאה אלי מטופלת ומראה לי שהיא רוצה להראות כמו דוגמנית מסוימת - אני מסבירה שזה בלתי אפשרי, כי היא לא נראית כמוה מלכתחילה, אבל אנחנו נדגיש את תווי הפנים המיוחדים לכל אדם באשר הוא". בראש סולם העדיפויות של ד"ר אורלי, נמצאת שביעות הרצון של מטופליה, ואכן היא דואגת שכל מי שנכנס אל כותלי הקליניקה שלה, יצא עם חיוך מאוזן לאוזן, ולא רק בגלל ההומור המשובח שלה והגישה הנעימה, הבלתי אמצעית והאמפטית במיוחד.

מהקליניקה תצאי זוהרת ליום אחד או לתמיד - לבחירתך

ד"ר אורלי ממליצה להגיע אל אחת הקליניקות שלה - ביפו או באשקלון, עבור ייעוץ ואבחון ללא עלות, והיא מקבלת מטופלות גם מגילאים צעירים, החל מגיל 18, לטובת טיפול מניעתי. הטיפולים יכולים להתבצע באופן חד פעמי, כמו "טיפול סינדרלה" - למראה זוהר וצעיר ליום אחד (לפני אירוע חשוב), או לאורך סדרה של טיפולים ותחזוקה של הזרקות קבועות - למראה רענן ויפה באופן קבוע. "בארץ יש לנו מבחר גדול של חומרים ורופאים, אני ממליצה להגיע ולהתרשם באופן אישי מהרופא בייעוץ פרונטלי, או מהמלצות וניסיון אישי של אדם קרוב", אומרת ד"ר אורלי, "אני עושה הכל אצלי בקליניקה, את קביעת התורים, הייעוץ וכמובן גם את הטיפול עצמו. מטופלים רבים שואלים אותי למה אני לא שוכרת שירותי מזכירות, אבל עבורי, הכי חשוב לתת את השירות האישי, המקצועי והמוצלח עבור המטופלות שלי".

בשיתוף ד"ר אורלי פוזאילוב
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully