וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכשיט שהוא יצירת אומנות - הכירו את Sharlin Jewelry

בשיתוף Sharlin Jewelry

10.2.2021 / 9:25

מחפשים דרך להכניס קצת יופי ומקוריות לחיים? שירי גנץ-ז'יטניצקי, מעצבת תכשיטים ובעלת המותג Sharlin Jewelry פותחת צוהר לעולם אופנת התכשיטים, מספרת איך מתאימים תכשיט ללקוחות בגילאים שונים ותקציב ושונה, ומתארת את הסיפוק שהיא שואבת מלקוחות מרוצים

Sharlin Jewelry. Ben yagbes,
Sharlin Jewelry/Ben yagbes

תכשיטים הם אחד הסמלים המובהקים ביותר ליופי במובנו הרחב, ובכוחם לשמח, לעודד ולהביע אמירה אישית וייחודית. שירי גנץ-ז'יטניצקי, דור שלישי ליהלומנים, בחרה לספר לנו קצת על הערכים המשפחתיים המתבטאים בסטודיו התכשיטים Sharlin Jewelry, שאותו הקימה ביחד עם אחותה בתצי (בת ציון), על חשיבותו של העיצוב האישי ובכלל, על הגשמת חלומות דרך תכשיטים מוקפדים ומעוצבים.

עובר בגנים

שירי, דור שלישי למשפחת יהלומנים, בכלל לא חשבה בהתחלה כי תתחיל לעסוק בתחום, אבל דבר הוביל לדבר: "למדתי עיצוב טקסטיל בשנקר ולא חשבתי שאמצע את עצמי בתחום היהלומים או התכשיטים, למרות שתמיד הם הדהדו לי ברקע. בסיום הלימודים, התחלתי לעבוד אצל מעצבת תכשיטים, איילה בר, שעוסקת בתכשיטים טקסטיליים. כך, התגלגלתי לתחום בחזרה" מספרת שירי.

"אחרי שעבדתי אצל המעצבת וממש התאהבתי בכל תהליך היצירה הזה, החלטתי לפתוח סטודיו בבורסה שיהווה מעין המשך של העיסוק המשפחתי. לאט לאט העמדתי קולקציה משלי, ואיתה הגיעו הלקוחות שרצו שאעצב להם תכשיט אישי. התהליך הזה ממש עזר לי לפתח את הסגנון המובהק שלי, שמתבטא כיום בקולקציה. הקמתי את הסטודיו עם אחותי. מאוד חשוב לנו לשמור על האופי המשפחתי, שמתבטא ביחס ללקוחות שלנו, באיכות המוצר והיהלומים בפרט" היא מפרטת.

הכל במקום אחד

שירי ואחותה בחרו להקים את הסטודיו בלב משרדי העסק המשפחתי, לא רק בגלל החשיבות הסמלית של הדבר. הודות לקרבה הפיזית למאגר היהלומים, האבנים ועוד, הן יכולות ממש לשלוף, תרתי משמע, את האבן הרצויה עבור לקוחות מהחדר הסמוך. "אני לא צריכה ללכת לחפש ברחבי הבורסה, יש לנו את הכל מהכל, גם מהמשרדים בחו"ל אם צריך. זה מאפשר לנו ממש "לתפור את כל הקצוות" בכל הנוגע לעיצובים שלנו, ולהנגיש מחיר תחרותי ללא פערי תיווך", מספרת שירי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
Sharlin Jewelry. Ben yagbes,
Sharlin Jewelry/Ben yagbes

קלאסי, עם אמירה אופנתית

לדברי שירי, הדגש בעיצוב שלה הוא על הסגנון הקלאסי המזוהה כ"כ עם עולם היהלומים, אך עם תוספת מקורית, כמו צורות שונות, חומרים מגוונים ואמירה ייחודית: "אפשר למצוא אצלי גם טבעות אירוסין וצמידי טניס, אך גם תכשיטים יותר נועזים, למשל עם שימוש בזהב אדום שהפך טרנדי במיוחד לאחרונה, ובאופן אישי אני מאוד אוהבת. בכלל, אני אוהבת שמאחורי כל תכשיט יש סיפור, הרבה פעמים זה חלום של מישהי שהגיעה אלי והתכשיט שעיצבתי לה היה כ"כ יפה, שהייתי חייבת להכניס אותו לקולקציה. פעמים אחרות, מדובר במיזוג של עיצוב שלי, עם רעיון של מישהי אחרת".

טבעת מדויקת לכל אחת ואחת

לדברי שירי, קיים קשר ישיר בין הרצון האישי של כל לקוחה ולמעשה, לחלום שלה, לבין התכשיט המתאים לה. היא מספרת, כי לה ולאחותה מאוד חשוב להעניק יחס אישי לכל לקוחה ולקוחה, על ידי הגדלת מגוון העיצובים, מתן האפשרות להתאמה אישית, ומתן מענה מהיר ככל הניתן לכל בקשה: "הרבה אנשים מחפשים מתנה מקורית, למשל לחגים, לימי הולדת, לשמח בני משפחה או בנות זוג בתקופת הסגר" מסבירה שירי. "לכן בעצם הקמנו את האתר. בתקופת הסגר הראשון, אנשים לא הפסיקו להתקשר. גם לאחר שהקמנו את האתר, מאוד חשוב לנו שהלקוחות יהיו מרוצים, אנחנו תמיד אומרות - אנחנו בית לכל דבר, וחשוב לנו שהתכשיט יגיע בעיצוב מוקפד, באיכות גבוהה, ואפשר אגב גם להחליף. בנוסף, אנחנו ממש משתדלות לתת שירות לכל חלקי הארץ, ממש מהיום למחר בהרבה מקרים".

Sharlin Jewelry. Ben yagbes,
Sharlin Jewelry/Ben yagbes

מחיר מצוין לתכשיט מקורי ואיכותי

"אחת מהסיבות שגורמות לנו להתעכב כ"כ על נושא האיכות ולא להתפשר עליו, הוא העובדה שלקוח בסופו של דבר משלם לא מעט כסף על המוצר שלנו" שירי משתפת. "מעבר לכך - תכשיט אהוב, הוא משהו שמלווה אותך כל החיים. חשוב לציין שאנחנו ממש מקפידות על מחירים נגישים באתר. בנוסף, למרות שיש לא מעט לקוחות שממתינים לסוף הסגר עבור העיצוב האישי, הכנסנו לאתר גם מוצרים שניתן לבנות לפי התקציב. מאוד חשוב לנו שבשורה התחתונה, הלקוחות ישמחו בתכשיטים שקיבלו, ואנחנו עושות הכל כדי להבטיח שזה יקרה".

Sharlin Jewelry

כתובת: תובל 21, רמת גן , בניין יהלום

טלפון: 03-5751639

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף Sharlin Jewelry
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully