וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאון דירקטוביץ': השיטה הייחודית שתסייע לכם להרוויח כסף מהאינטרנט

בשיתוף לאון דירקטוביץ'

9.2.2021 / 15:27

בעולם שבו ניתן לייצר הכנסה נוספת או עיקרית באמצעות האינטרנט והרשתות החברתיות, מן הסתם יהיו יותר שאלות מתשובות. כדי לעשות לכם סדר בבלאגן להבין מאיפה מתחילים להרוויח כסף ומה השיטה הטובה ביותר, שוחחנו עם לאון דירקטוביץ', יזם ומומחה בסחר אלקטרוני ודרופשיפינג

לאון דירקטוביץ', דרופשיפינג/אולפן הנבחרים

בעידן שאנו חיים בו כיום קיימות לא מעט הזדמנויות מעולות להרוויח כסף מהאינטרנט. הרי מי לא היה רוצה להישאר לעבוד מהבית בשעות שנוחות לו וליצור רמת חיים טובה יותר? השאלה הגדולה היא מאיפה מתחילים. אחת מהשיטות הנגישות והפשוטות ביותר לייצר הכנסה נוספת מהאינטרנט היא דרופשיפינג. אנחנו בטוחים ששמעתם לא פעם את המילה הזו, אבל מה זה בעצם אומר?

הכירו את לאון דירקטוביץ', יזם ובעלים של עשרות נכסים אינטרנטיים שיוצרים חופש כלכלי לו ולמשפחתו. לאון עוסק במכירות, שיווק ופרסום באינטרנט כבר יותר מ-8 שנים, מרצה בכנסים ומכללות בארץ ובעולם בנושא מסחר אלקטרוני ומלווה עסקים וחברות לבניית תשתיות מכירה באינטרנט. בזכות כך שהצליח להרוויח כסף רב מהאינטרנט, הוא מעביר את הידע שלו הלאה על ידי תכנית ליווי מקצועית, מעמיקה ובטוחה שתלמד אתכם כיצד לייצר הכנסה נוספת על ידי מכירות באינטרנט.

לאון דירקטוביץ. באדיבות המצולמים
לאון דירקטוביץ/באדיבות המצולמים

מהו דרופשיפינג?

דרופשיפינג היא שיטת מסחר פופולרית לניהול שרשרת האספקה שבה המוכר (או הדרופשיפר) אינו שומר סחורות במלאי, אלא מעביר את הזמנות הלקוח והפרטים למשלוח אל היצרן (חנות אחרת או סיטונאי), ששולח לאחר מכן את הסחורה ישירות ללקוח. כמו ברוב העסקים הקמעונאיים, גם במקרה הזה קיימת אפשרות לייצר רווחים על סמך ההבדל בין המחיר הסיטונאי למחיר הקמעונאי. אחד מהיתרונות המובילים של שיטה זו היא שלא מדובר בהשקעה כספית גדולה לעומת הזדמנויות אחרות.

למעשה, רוב הספקים לא מבינים בשיווק ומכירות, לכן אתם תצטרכו לפרסם את המוצרים של הספקים שתעבדו איתם בחנויות אינטרנטיות, ביניהן איביי (eBay). דרופשיפינג באיביי הוא המועדף בתחום, מכיוון שמדובר בזירת מסחר פשוטה וקלה ללימוד. בנוסף, יש בה כבר קונים אז אין צורך לשלם כסף על פרסום החנות, והיא תמיד ממשיכה לגדול. "בכל שנה נוספים יותר קונים, יותר עסקאות ויותר מכירות ואנחנו רוכבים על ההצלחה שלה. כך שהיא מתאימה ונוחה למתחילים, גם מבחינת הפשטות והקלות וגם מבחינת הפוטנציאל", מסביר לאון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

אז איך הופכים להיות דרופשיפרים?

ברחבי הרשת ניתן למצוא עשרות אפשרויות לקורסים וסדנאות שיבטיחו להפוך אתכם למומחים בתחום ולהרוויח כסף במהירות ובקלות. הבעיה היא שעולם לימודי המסחר האלקטרוני והמכירות באינטרנט הוא עולם פרוץ ולא מפוקח, ונוצרה תדמית שלילית וחוסר אמון סביב הנושא. אנשים רבים שעשו קורסים שונים טוענים כי לא הצליחו לייצר הכנסה באמצעות דרופשיפינג, אבל העניין הוא שלא מדובר בקסם. כמו בכל תחום אחר, מי שמצליח להרוויח כסף הוא זה שיהיה הכי מקצוען, מומחה ומנוסה במסחר אלקטרוני.

"מסחר אלקטרוני ודרופשיפינג זה מקצוע לכל דבר. היום יש הרבה אנשים שלומדים את המקצוע דרך מדריכים חינמיים, סרטונים ביוטיוב או קורסים זולים ולא מרוויחים כסף, בצדק. חשוב להבין שזה לא עובד ככה. אני מאמין שכמו שמשקיעים בלימודי מקצוע או תואר, כך צריך להשקיע גם במקצוע הזה. כדי להצליח למכור בזירות מסחר כמו איביי יש הרבה מאוד מה ללמוד ולהתמקצע. מדובר בתהליך מסוים שאדם חייב לעבור כדי לצבור ניסיון ולהפוך למומחה. לכן, אם מחליטים ללמוד את המקצוע כמו שצריך, מומלץ לעשות זאת מבעל מקצוע המתמחה בתחום על מנת שתוכלו לצבור את כל הסודות, העצות והטריקים שחשוב לדעת כדי להרוויח כסף".

התכנית המקיפה ללימודי דרופשיפינג

לאון מציע לכם תכנית בשם "eBay Expert", תכנית שתעניק לכם את המעטפת המלאה של כל מה שתצטרכו כדי להצליח בדרופ-שיפינג ולייצר לעצמכם הכנסה נוספת. התכנית היוקרתית, שמבוססת על שיטות שפותחו על ידי לאון, מציעה לכם לימודי סחר אלקטרוני בקורס דיגיטלי מעשי שמתעדכן באופן תכוף, כך שתוכלו ללמוד בזמן שלכם ומאיפה שנוח לכם ללא הגבלה. הקורס נבנה בתור פורמולה מסודרת ומוכחת שיצרה המון סיפורי הצלחה.

לאון דירקטוביץ. טרס זוזוליה,
לאון דירקטוביץ/טרס זוזוליה

"בזכות הניסיון שלי בניתי נוסחה שבה אני לוקח בן אדם ומעביר אותו בצורה מעשית את כל השלבים כל הדרך אל ההצלחה. הקורס שלי מתרכז בעיקר בפרקטיקה מההתחלה ועד הסוף. אני מלווה את האנשים ומראה להם על מה ללחוץ, איפה, כמה ולמה. בנוסף, פעם בשבוע עושה לייב בזום ומתרגל עם התלמידים, פורס את העסק שלי בפניהם והם יכולים לראות איך אני מחפש ספקים, איך אני מקדם את המוצרים באיביי לעמודים הראשונים ועוד. למעשה, אני חושף את כל הסודות שלי בצורה שקופה ופתוחה".

בשונה מקורסים אחרים שמציעים בארץ, בקורס של לאון תוכלו ללמוד לא רק איך להרוויח כסף מדרופשיפינג על ידי הקמת חנות באיביי, אלא גם איך לנהל עסק לכל דבר. כדי למקסם את הפוטנציאל לרווח, תלמדו בקורס כיצד לנהל את כל מה שנדרש מכם מסביב כמו איך ליצור שיתופי פעולה עם ספקים, איך לעבוד עם מחסנים, איך לבנות מועדון לקוחות חוזרים, חשיבה מסחרית, יזמות, התנהלות עסקית ופיננסית בעסק. בנוסף, תקבלו ליווי, עזרה והכוונה מסביב לשעון, כך שבכל פעם שתתקלו בשאלה או בעיה תוכלו לקבל מענה מיידי ללא הגבלת זמן, כל הדרך אל עבר ההצלחה שלכם.

לאון דירקטוביץ. לאון דירקטוביץ,
לאון דירקטוביץ/לאון דירקטוביץ

הכר את המומחה

לאון היה מהראשונים שהחליטו לעסוק בדרופשיפינג כהכנסה פסיבית מהאינטרנט. "כשאני נכנסתי לתחום הוא היה די חדש ולא הרבה שמעו על זה. זה עדיין היה בחיתולים ואני הייתי צריך לבד לגלות, לנסות ולהיכשל בדרך. גיליתי בדרך הקשה כל מה שלא עובד, והמזל שלי הוא שלא התייאשתי והמשכתי לנסות עוד ועוד. בסוף מצאתי את הדרכים שעובדות, הקמתי רשת חנויות, הפכתי את זה לעיסוק המרכזי שלי כמשרה מלאה והיום אני מלמד אחרים איך להפוך להיות כמוני".

לאחר שנים שבהם צבר ניסיון וידע רב, לאון החליט להעביר ממשנתו לקהל הרחב. "בהתחלה הייתי מלמד ועוזר לסביבה הקרובה בחינם, וראיתי שלפי כל מה שלימדתי אותם הם הצליחו להרוויח כסף. באיזשהו שלב אמרתי לעצמי למה לא לבנות תכנית מסודרת ומקצועית שדרכה כמעט כל אחד שהוא רציני ויש לו ראש יוכל לבוא וללמוד את המקצוע הזה ברצינות ולייצר לעצמו הכנסה נוספת. היום אני יוכל לומר שיש לא מעט בוגרים של הקורס שהפכו לסיפורי הצלחה ומרוויחים הרבה כסף".

לאון דירקטוביץ. באדיבות המצולמים
לאון דירקטוביץ/באדיבות המצולמים

במסגרת הקורס התלמידים יכולים לקחת חלק בשיתופי פעולה לדוגמא מועדון הסוחרים, שבמסגרתו מביאים מוצרים בזול מכל מיני מפעלים, מאחסנים את המוצרים במחסנים לוגיסטיים ומוכרים באיביי ברווחים גבוהים - סוג של קבוצת משקיעים שבה התלמידים יכולים לקחת חלק (כמו בנדל"ן). "את התלמידים המצטיינים אני לוקח לשיתופי פעולה בעסק שלי במוצרים, סחורות, חנויות. בנוסף, יש אפשרות לעבוד בתחום לאחר סיום הלימודים. אחד המקצועות הכי מבוקשים הם מנהלי חנות אינטרנטית, זה מקצוע מאוד חם עם משכורות גבוהות, כך שזה מתאים גם למי שרוצה לעבוד כשכיר בניהול חנות אינטרנטית בארגונים גדולים".

אז אם אתם רוצים להיכנס לעולם מרתק של מכירות באינטרנט אחרי ששמעתם על אנשים שעושים הרבה כסף באיביי אבל לא בטוחים מאיפה להתחיל, או שאולי אתם כבר מוכרים ואפילו עשיתם קורס או שיעור פרטי ועדיין לא מצליחים לייצר תוצאות כמו שבאמת רציתם - זה הזמן לפנות אל לאון דירקטוביץ' שיסייע לכם להתחיל לייצר הכנסה נוספת בצורה בטוחה ומקצועית.

מייל: leon@leondirectovich.co.il

אתר

פייסבוק

בשיתוף לאון דירקטוביץ'
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully