וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לב גרגיר אדריכלות - מגשימים לכם חלומות בעיצוב הבית

בשיתוף לב גרגיר אדריכלות

9.2.2021 / 13:56

הסגרים בעקבות הקורונה והשעות הארוכות בבית גרמו לרבים מאיתנו להרגיש שהגיע הזמן לשינוי ושדרוג. עיצוב מחדש של הדירה, רצון לבית עם מרפסת או בית פרטי עם גינה. אם גם אתם רוצים להגשים את החלום הבא שלכם, כדאי שתכירו את אילן גרגיר, מבעלי משרד האדריכלות "לב גרגיר"

לב גרגיר אדריכלות/אולפן הנבחרים

מחפשים לעשות שיפוץ או שינוי עיצובי בבית? הכירו את "לב גרגיר משרד אדריכלות". בראש המשרד עומדים לילך לב ואילן גרגיר, אדריכלים, בוגרי הפקולטה לאדריכלות ותכנון ערים בטכניון חיפה.

אילו שירותים אתם מעניקים?

"הסטודיו עוסק במגוון רחב מאוד של פרויקטים, החל מדירות איכותיות ובתים פרטיים, עיצוב פנים של מגדלי מגורים, משרדים, מבנים מסחריים, חנויות, מרפאות ובתי עסק. ההתמחות העיקרית של הסטודיו היא בנייה יוקרתית באזור סביון, רמת השרון, תל אביב וכו'. לאחרונה התחלנו לעסוק במבנים לשימור כגון בתי מלון שונים. מתוך תפיסת תכנון טוטאלית (TOTAL DESIGN) אשר רואה חשיבות שווה לעיצוב החלל ועד אחרון הפרטים, המשרד מעניק מעטפת שלמה של שירותים לפרויקטים: ברמה של עיצוב פנים וגם בעיצוב מוצר (תכנון מפורט של ריהוט, תאורה וכו')".

מה מייחד אתכם?

"בראש ובראשונה, מקוריות בפרויקטים: כל פרויקט הוא עולם ומלואו ונתפר באופן אישי לכל לקוח ולקוח. הצוות המתכנן שלנו כולל אדריכלים ומעצבי פנים, ומצטיין בשרות אישי, סבלני ומקצועי.
בנוסף לטרנדים החולפים בעולם העיצוב, אנחנו דוגלים בניקיון צורני - העדר מניירות, קשר מאוד הדוק בין פנים לחוץ. משתמש במגוון רחב של חומרים: גם חומרים טבעיים, גם מוצרים טכנולוגיים. בנוסף אנחנו מאמינים שתהליך התכנון האדריכלי והבנייה שבעקבותיו, יכולים להיות חוויה חיובית. אנחנו מעודדים מעורבות גבוהה של הלקוח ועם זאת חוסכים ללקוח הרבה טרחה על ידי מתן שרות זמין, נגיש, מקצועי ומקיף שאינו מתפשר על איכות".

ניתן לסיכום לומר כי - 'לב גרגיר אדריכלות', שמים לב לכל הפרטים הקטנים כדי שאתם תתחדשו בבית לתפארת.

03-642-0523

אתר

בשיתוף לב גרגיר אדריכלות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully