וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודיו טולה - עיצוב פנים מעולם אחר

בשיתוף סטודיו טולה

9.2.2021 / 10:26

מחפשים עיצוב פנים ייחודי ולא שגרתי? הכירו את סטודיו טולה בבעלותן של ליאת חדד וטל גל, שיספרו לנו על הטרנדים האחרונים בתחום בראיון הבא

סטודיו טולה, עיצוב פנים/אולפן הנבחרים

סטודיו טולה, קיים ארבע וחצי שנים. הכל התחיל משיתוף פעולה של פרויקט דל תקציבים באמצעות השילוב בין ליאת חדד לטל גל הן הצליחו לייצר עיצוב מיוחד והבינו את הפוטנציאל שטמון בהן.

מהי הייחודיות של הסטודיו?

"הייחודיות של הסטודיו היא השילוב שלנו - טל מתמחה בבטון, עץ וחומרים וליאת מתמחה יותר בתחום ההדמיות. אנחנו מתמחות בעיצובים ייחודים ושונים המשלבים סגנונות באופן שמותאם לכל חלל באופן אישי. משלבות המון חומרים במסגרת העבודה על מנת ליצור עיצוב ייחודי. בנוסף אנחנו דוגלות במקוריות: לא חוזרות על עבודות שכבר עשינו ויוצרות עיצובים ייחודיים עבור כל לקוח בהתאם להעדפה שלו. תמיד מחפשות ליצור משהו חדש מהדבר המוכר באמצעות שילוב של שני חומרים שיוצרים תוצאה חדשה. הפרויקט מתבצע תוך תהליך נעים וחוויתי, ליווי אישי והתאמה לתקציב ואופי הלקוח".

מהו הסגנון העיצובי המזוהה איתכן?

"אנחנו עובדות לפי טרנדים עולמיים אבל עדיין מעניקות את הטאץ' האישי שלנו בכל עבודה שאנחנו מבצעות. העבודות נורא צבעוניות ומתאפיינות בצבעים עשירים. מעצבות על טהרת האומנות ובכל פרויקט שאנחנו לוקחות משלבות פן אומנותי באמצעות חפצים ופריטים מסוימים. אנחנו זורמות עם הדמיון של הלקוחות שלהן לכל אורך התהליך: למשל היה לקוח שאהב מאוד את הסרט 'הג'וקר' ואנחנו עיצבנו עבורו את החדר בהשראת הסרט ויצא עיצוב פשוט מדהים".

תנו לנו טיפ זהב לעיצוב נכון?

"תהיו אתם ואל תחששו ממה שאנשים אומרים, תביאו את עצמכם ואת האופי שלכם לתוך העיצוב של הבית שלכם או של המשרד שלכם ושאך ורק זה מה שינחה אתכם".

כפי שראיתם מדובר במקצועניות. אז אם אתם מחפשים מעצבות פנים, סטודיו טולה יספק לכם מענה נהדר.

בשיתוף סטודיו טולה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully