וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוד פייס - קליניקת בוטיק מובילה בתחום היופי והטיפוח האישי

בשיתוך גוד פייס

9.2.2021 / 9:04

כבר 30 שנה קליניקת "גוד פייס" בנצרת מהווה כמקום המרכזי ומתקדם ביותר בתחום הטיפוח ויופי בישראל

טיפול בצלקות אקנה. גוד פייס,
טיפול בצלקות אקנה/גוד פייס

תחת הנהגתה של עומר פאתן, אחות ולבורנטית במקצועה, תוכלו לקבל בקליניקת "גוד פייס" את כל טיפולי היופי השונים תחת קורת גג אחת, לאורך כל ימות השבוע, כולל בימים שישי ושבת. מפיק חבר המערכת נסע לפגוש את פאתן עומארי, על מנת ללמוד על כל החידושים האחרונים בתחום בו היא נחשבת לאשת מקצוע מובילה.

פאתן עומארי, בת 55 היא אשת מקצוע יוצאת דופן במינה. את השכלתה בעולם הרפואי עשתה בלימודי אחיות בתל אביב, ובנוסף לימודי לבורנטיות. גם בימים אלו, היא עדיין מעניקה שירותי מעבדה בקופת חולים מאוחדת, אך במהלך השנים עשתה הסבה מקצועית, וזו באה לידי ביטוי בקליניקה לטיפוח ויופי בבעלותה, "גוד פייס".

מדובר בקליניקה מטופחת וחדשנית בעיר נצרת, ליד בית הידידות. הטיפולים שניתן למצוא בקלניקה הם: טיפול הסרת שיער, עיצוב גבות, איפור קבוע, טיפולי פנים, מניקור ופדיקור, טיפול באקנה, פילינג, אנטי אייג'ינג, טיפול בצלוליט, בוטוקס, טיפול בצלקות אקנה ועוד.

על פניו לא מדובר בטיפולים שונים מאשר במקומות אחרים ברחבי הארץ, אולם בזכות הידע הרפואי שלה, והרצון האישי ללמוד ולשפר כל הזמן את היכולת לעזור לאחרים, על שמה של פאתן עומארי רשומים כמה חידושים שעשו מהפכה בתחום.

על חלק מהם היא סיפרה לי: "הטיפול הראשון הוא פלזמה לנשירה של שערות מהראש. לאורך השנים למדתי כי חלק מהסיבות לנשירת שיער היא כתוצאה מחוסר במינרלים וויטמינים בגוף, אלו מובילים להתקרחות. לכן בחרתי לטפל בנשירה בשיטת טיפול בה אני לוקחת דם מהגוף של המטופל או מטופלת, הדם עובר תהליך צנטריפוגה בו אני מוסיפה לו ויטמינים שונים, 24 סוגי חומצת אמינו, ואז מזריקה את החומר אל תוך הקרקפת, כך שכבר לאחר מספר קטן של טיפולים, ניתן לראות שינוי משמעותי".

טיפול מתיחה במכשיר גלי אולטרסאונד. גוד פייס,
טיפול מתיחה במכשיר גלי אולטרסאונד/גוד פייס
טיפול בפיגמנטציה. גוד פייס,
טיפול בפיגמנטציה/גוד פייס

למדתי כי גם תהליך של הסרת קעקועים מהגוף, ניתן לעבור ב"גוד פייס", מדובר בתהליך שנעשה על ידי טיפול בלייזר. בדרך כלל רוב רובם של המטופלים שמחים כאשר הקעקוע מגיע למצב של טשטוש ממשי, אולם מי שחפצים בהסרה מלאה, צריכים לקחת בחשבון כי מדובר במספר גדול של טיפולים, אך הדבר נעשה ואפשרי.

מה בכל הנוגע להסרה של כתמים טבעיים מהעור? על טיפולי הפיגמנטציה במקום הסבירה לי פאתן: "עבור טיפולים מסוג זה אני מייבאת חומר מיוחד מספרד, זה מכיל בתוכו חומרים שהורכבו מתמציות של צמחים. מדובר בטיפול ללא כאבים, בו אני מורחת על הכתם את החומר למשך 10 שעות, וכבר לאחר הטיפול הראשון הכתם מתבהר. ישנו טיפול משלים נוסף, שניתן לעשות בבית באופן עצמאי בעזרת חומרים נוספים שרקחתי. מדובר בתהליך של כמה טיפולים אבל התוצאות נהדרות".

מילוי גבות בשערה. גוד פייס,
מילוי גבות בשערה/גוד פייס

אפשר להגיד כי הטיפול שמהווה את חוד החנית ב"גוד פייס", הוא הסרת שיער בלייזר, כולל הסרת שיער באזור הפנים. מכיוון שמדובר באזור רגיש מאוד, חלק גדול מהמטפלים בארץ חוששים לטפל בו מחשש לגרום לכוויות, אולם בזכות ניסיונה הרפואי, פאתן פיתחה שיטת עבודה בה אין צורך לגלח את הפנים בזמן הטיפול, אלא הכל נעשה בלייזר: "פיתחתי שיטה בה אני נעזרת במכשיר הלייזר, כאשר אני שורפת את השיער הפלומתי מבלי לגרום לכוויות. מדובר בשיטה עדינה שמצריכה ידע וניסיון, אולם האפקט הרבה יותר ממשי ומחזיק מעמד לטווח ארוך, לעומת השיטה שקיימת במקומות אחרים, שם קודם מגלחים את האזור, ורק אז עושים שימוש בלייזר", סיפרה פאתן עומארי.

לפרטים נוספים והזמנה של תורים, ניתן ליצור קשר בטלפון:

072-3266819
04-6562208

בשיתוך גוד פייס
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully