וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המארז שלי" - המתנה המושלמת בשבילכם

בשיתוף המארז שלי

8.2.2021 / 14:54

בין בידוד לריחוק חברתי, הדרך המושלמת להביע אהבה כלפי הקרובים שלנו היא משלוח של מארז מתנה מפנק. אחד העסקים הבולטים ברשת בתקופה האחרונה הוא "המארז שלי", בזכות אישה אחת ומיוחדת ששמה לה למטרה לשמח אנשים, ומצליחה לעשות זאת בגדול

המארז שלי. המארז שלי,
המארז שלי/המארז שלי

בתקופה האחרונה מצאנו את עצמנו רחוקים מהחברים והמשפחה הקרובים לנו ביותר. מארזי המתנות הפכו לפתרון שמצליח לרומם את רוחם של החוגגים, גם מרחוק. שלי זגורי לא נשארה אדישה למגמה, והחליטה לנצל את החל"ת לפתיחת העסק שתמיד רצתה. אתם, מרוויחים את המארזים הכי מפנקים באזור ירושלים והסביבה.

מגוון מארזי ההפתעה של "המארז שלי" מתאימים לכל אירוע, ויגיעו עד מפתן הדלת של מי שתרצו לפנק. בעוד העסק זוכה לשבחים בפייסבוק בקבוצות ההמלצות, שמה של שלי הולך לפניה לא רק בקרב המזמינים, שמעידים על שירות מקצועי ומלא תשומת לב אישית, אלא גם מהאנשים שקיבלו את המארזים שלה, ופשוט לא יכלו להישאר אדישים למוצר המיוחד.

המארזים של שלי הם הרבה יותר מקומץ בלונים שמייצרים אווירה חגיגית. בכישרון רב היא מתאימה את המארז באופן אישי לבן אדם שהולך לקבל ממנו ולסוג האירוע שלשמו המארז הוזמן. יולדת 30 או סבא בן 80, כל אחד יקבל מארז למידותיו ולטעמו.

העסק שלי זה לשמח אנשים

"אני מכינה מארזים לשמחות, החל מיום נישואין של זוג צעיר, ועד מתנת פרישה מהנכדים לסבא. הבן אדם שהולך לפתוח את הדלת ולקבל את ההפתעה, הוא מהות המתנה, כך שאני מתחברת אליו בלי להכיר אותו, ובכלל, לסיפור סביב המתנה שלו. בעזרת השאלות הנכונות, אני יכולה להבין מה הלקוח מחפש ומה יחמם את ליבו של מי שעומד לקבל את המארז, ואני מציעה מגוון אפשרויות בהתאם לתקציב של הלקוח. אני יודעת שדרך המארז, אנשים רוצים לגעת בלב האהובים שלהם ולפנק אותם, וזו בדיוק אני, נותנת מכל הלב".

המארז שלי. המארז שלי,
המארז שלי/המארז שלי

לפנק לפנק לפנק

שלי יודעת להוסיף את הטאץ' הקטן, שהופך מארז יום הולדת שגרתי, להפתעה מרוממת רוח שמחממת את הלב. "אם אני עושה משלוח מילדים לאימא שחוגגת 50 ואוהבת מאוד פרחים ירוקים, אז היא תקבל מארז ירוק, חי וחגיגי, שיגרום לה להרגיש באמצע שדה פורח. הייתה לי הזמנה מבחורה שחבר שלה מכור לשוקולד, ועשיתי לו מארז קינדר מטורף ורב קומות, מעבר לתקציב שהיא שילמה, פשוט כי הרגשתי שעם תוספת קטנה, המארז יהיה משהו שאף אחד עוד לא ראה. אני מנסה להתאים את עצמי בדיוק לדרישה של הלקוח, ועם זאת להתעלות מעבר לכל מה שהוא יכול לדמיין שהוא שולח ליקיריו. היו פעמים שהרגשתי שאני קצת מוגזמת, אבל היום אחרי הפידבקים מהלקוחות, שכל כך מתרגשים מהמארזים, אני יודעת שזאת הייחודיות שלי ואפילו המטרה שלי - להשאיר את מקבל המארז פעור פה".

המארז שלי. המארז שלי,
המארז שלי/המארז שלי

הטרנדים החמים

יש אנשים שרואים מארז שעשיתי באינסטגרם ואומרים לי "אני רוצה בדיוק כזה!" ויש אנשים שמתקשרים אליי ומתייעצים, נותנים יד חופשית, ואני קופצת על ההזדמנות להתפרע. המארזים הם האומנות שלי, תמיד היה לי חוש אסתטי ואהבתי ליצור בידיים, וב"מארז שלי" אני מממשת את התשוקה שלי, ומעצבת כל מארז כיצירה שונה, שמיועדת לבן אדם אחר. זה מתחיל בשילוב בלונים עם מתוקים מכל מיני סוגים, להם ניתן להוסיף יין או שמפניה, או להפתיע בחדר בלונים מעוצב ומושקע. אחד הדברים הכי טרנדיים בזמן האחרון, זו תמונה מודפסת על בלוק. זה מעניק אלמנט לאישי ומאוד מרגש. המוצר הכי נמכר הוא בלון פורח שמחובר בחוטים לקופסה ושוקולדים, זה מארז מעולה כי הוא גם מאוד מרשים, וגם משאיר המון מקום לשולח המתנה להתבטא, ולהכניס מתנה נוספת או אובייקט מעניין בתוך הקופסה".

מתנה מהאנשים הקרובים לנו עושה את כל ההבדל

שלי, אם לשניים, עבדה במשך 17 שנה במחלקת החינוך בעיריית ירושלים. לאחר שיצרה מארזים בשנה וחצי האחרונות, לצד משרה מלאה, היא החליטה שהיציאה לחל"ת היא ההזדמנות שלה ללכת בעקבות הלב. בתמיכת בעלה הטרי, היא פתחה את "המארז שלי".

"התחתנתי בפעם השנייה לפני ארבעה חודשים, בשיא הקורונה. החתונה בכלל וההתעקשות של בעלי בפרט, הובילו אותי למסקנה שאני רוצה להקדיש את כול כולי על מנת לשמח אנשים. בן זוגי האמין ביכולות שלי ונתן לי תמיכה שהפיגה כל חשש מפני המעבר לעצמאות, אחרי שנים ארוכות בהן עבדתי כשכירה. היום הוא שותף לפעילות ועוזר לי עם המשלוחים. אלוהים בירך אותי בגבר מדהים שגרם לי להאמין ביכולות שלי, לקנות את כל הציוד המתאים ולעבור את כל ההכשרות, כדי להיות הכי טובה בתחומי. אני יודעת כמה האנשים הקרובים לנו חשובים ומשפיעים על מצב הרוח שלנו, כך שמחווה מאדם קרוב או אפילו רחוק, בצורת מארז מרגש, יכולה לעשות את כל ההבדל בתחושה של בן אדם ביום החג שלו".

מארז מכל הלב

הקסם נמצא בפרטים הקטנים, והמארזים של שלי מלאים בתשומת לב במקומות הנכונים. הסידור המוקפד, המשפט הקטן שהיא מוסיפה, או הפרט שהיא שמעה מבין השורות והכניסה ללב המארז, הם שעושים את ההבדל. לא מדובר בעוד מארז שמיוצר בפס ייצור מסחרי, שאתם רוכשים באופן אקראי. אם אתם מחפשים מתנה מהלב, שבאמת תיגע ותפתיע את היקרים לכם מכול, "המארז שלי" היא הכתובת בשבילכם.

להזמנת מארז מתנה מפנק, חייגו 0535-133131 או בקרו באינסטגרם ובטיקטוק

בשיתוף המארז שלי
  • עוד באותו נושא:
  • מתנות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully