וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשון - התמורה המלאה לכסף שלכם בחופשה הבאה

בשיתוף חופשון

8.2.2021 / 13:51

משבר הקורונה פגע בענף התיירות בארץ ובעולם בצורה הכי קיצונית אי פעם, מאחר והמציאות הכתיבה עצירה כמעט מוחלטת של הטיסות כולן. למרות הכל, מצאנו סוכנות נסיעות מקומית אחת שהצליחה לפרוח גם בתקופה המסובכת הזו, "חופשון" שמה

האי פרסלין איי סיישל. Shutterstock, ShutterStock
איי סיישל/ShutterStock, Shutterstock

מפיק חבר המערכת שוחח עם מי שעומד מאחורי הסוכנות, על מנת ללמוד את מה שאחרים לא ידעו לעשות, הפרטים המלאים בכתבה שלפניכם. אודי שמרת הוא אחד השמות העולים בתעשיית התיירות בישראל. בן 39 שאת הקריירה המקצועית שלו עשה כדי.ג'יי מצליח, אך בעשור האחרון החל להתפרס לכמה כיוונים נוספים.

בתחילה התמחה בשיווק ברשתות החברתיות, בהמשך, בזכות הידע המקצועי הזה שצבר, נכנס גם אל עולם סוכני הנסיעות העצמאיים בו הוא עושה חיל גם בימים אלו. תוך זמן קצר בנה לעצמו קהל לקוחות מרוצים וכיום הוא מנהל צוות של 150 סוכני נסיעות עצמאיים נוספים, אותם הוא מדריך לפי תוכנית העבודה שבנה לעצמו.

"אני טיפוס שלעולם לא נח לרגע", אמר לי אודי והוסיף," לאחר שהחלטתי לפרוש מעולם האירועים וחגיגות, במשך עשור שלם התמחתי בעולם השיווק מהרשת. בשלב מסויים חשבתי כיצד אני אוכל להביא את הידע המקצועי שלמדתי ולהרוויח מאפיק אינטרנטי נוסף. הגעתי לפלטפורמה לסוכני נסיעות מהבית, למדתי את המקצוע באקדמיה לתיירות שנמצאת בתוך הפלטפורמה הזו ומאז אני חי ונושם את התחום 24/7".

מרינה בדובאי איחוד האמירויות הערביות. Shutterstock, ShutterStock
דובאי/ShutterStock, Shutterstock

אם חשבתם כי עולם סוכני הנסיעות הוא עולם הולך ונעלם, בגלל שבשנים האחרונות כל אחד יכול להזמין לעצמו חופשה בהקלקה על העכבר, טעות בידכם, על כך אודי סיפר: "משום מה יש נטייה לחשוב כי אם עושים הזמנה באופן עצמאי מאתר כזה או אחר באינטרנט, מקבלים את המחירים הטובים ביותר, אך זה פשוט לא נכון. לכל סוכן נסיעות יהיו יותר אפשרויות להוזלה, אם במחירי טיסות, הזמנת בתי מלון, השכרת רכבים וחופשות. הדבר הזה התעצם עוד יותר בתקופת הקורונה, מאחר ולנו יש את הידע כיצד ניתן להתנהל בנסיעות בעולם בתקופת הקורונה, למשל מבחינת אישורים ופרוצדורות, כאשר כל מדינה מעמידה תנאים אחרים משלה. את כאב הראש הזה אנחנו מונעים מהלקוחות שלנו".

למדתי כי יתרון נוסף בהתנהלות מול "חופשון" לעומת אתרי הזמנות באינטרנט, בא לידי ביטוי בשירות לקוחות שנגיש ללקוחות החל מ 09:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה. "העובדה שאני סוכן עצמאי מעניקה לי גמישות רחבה יותר להעניק שירות VIP לכל לקוח. מדובר בשירות אישי אחר לגמרי לעומת משרד רגיל שנועל את דלתותיו בשעות הערב המוקדמות, או אתר אינטרנט שהנציגים בו לא מדברים עברית", הסביר אודי.

לאחרונה "חופשון" התחדשה גם באפליקציה נוחה לשימוש, דרכה ניתן למצוא את המחירים אטרקטיביים ביותר לחופשות בארץ ובחו"ל, בשקיפות מלאה. מדובר באפליקציה פרקטית מאחר והמחיר הסופי אותו מקבלים הוא באמת המחיר הסופי, בלי עוד תוספות של מסים וכד' שפתאום צצים להם לאחר אישור, כפי שקורה במקומות אחרים.

בכל זאת, כיצד דווקא בימי הקורונה ביצעת קפיצת מדרגה משמעותית, שאלתי את אודי כאשר ניסיתי לדלות ממנו את כל המידע הדרוש, הוא השיב: "מאחר ויש לנו את ההסכמים הכי טובים עבור הלקוחות עם בתי מלון השונים בארץ, בתחילת הקורונה כאשר אנשים הבינו כי לא יוכלו לצאת לחופשות בחו"ל, רבים מהם פנו אליי על מנת שאמצא להם מלון מקומי, כך שהייתי בין הראשונים שמילא עד אפס מקום חדרים בטבריה, ים המלח ואילת. לאחר מכן, כאשר נפתחו מדינות ירוקות בעולם, יכולתי לשווק גם את חבילות הנופש לשם".

נכון להיום שני היעדים החזקים ביותר מבחינת התייר הישראלי הם סיישל וכמובן, דובאי.

גם במדינות הללו ל "חופשון" יש מחירי חופשות אטרקטיביים במיוחד, ביקשתי מאודי לפרט לי על חלק מהאפשרויות והרי הן לפניכם:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

סיישל

*מלון וטיסה ישירה עם חברת אל על.
*מלון סבוי חמישה כוכבים.
*חדר מול הים.
*על בסיס לינה וארוחת בוקר.
*חמישה לילות במחיר של 4,870 שקל לאדם כולל הכל.

דובאי

*טיסה ישירה.
*מלון מרכזי חמישה כוכבים.
*חדר מול הים.
* על בסיס לינה וארוחת בוקר.
* ארבעה לילות במחיר של 1,900 שקל לאדם כולל הכל.
* שבעה לילות ושמונה ימים מלאים, 2,100 שקל לאדם.

"חופשון", התמורה הטובה ביותר לחופשה שלכם.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 052-5738846

פייסבוק

אתר

בשיתוף חופשון
  • עוד באותו נושא:
  • תיירות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully