וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגשימה את חלומות היופי שלך

בשיתוף קרן כהן

8.2.2021 / 13:34

הכירו את קרן כהן הבעלים של Keren Cohen - Nail Art Academy, מאסטרית ציפורניים ויופי יחידה במינה

עבודה של קרן כהן. מרינה מוסקוביץ,
עבודה של קרן כהן/מרינה מוסקוביץ

עם השנים, הביקוש לאנשי מקצוע מקצועיים, איכותיים ומיוחדים בעולם הטיפוח והיופי, רק ממשיך לטפס ולעלות. מערכת "הנבחרים" יצאה לחפש אחר אומנית בתחום, שתיתן לנו סיבה טובה לנסוע גם לצד השני של המדינה עבור תור לציפורניים, ומצאה את קרן כהן. הכירו את המאסטרית בתחום הציפורניים והיופי, עם סטייל ייחודי וסל עצום של ידע וניסיון, שהספיקה לכבוש את הרשתות החברתיות, ולמשוך אליה תלמידות ולקוחות מכל הארץ, שהתאהבו בציפורניים שלהן.

מצטיינת בעולם היופי והאומנות

מאז ומתמיד, קרן זוכרת שהיא חלמה להתעסק בעולם היופי. לאחר שהתחתנה, למדה איפור מקצועי ב"איל מקיאג'", ובמשך 20 שנה קרן עסקה כמאפרת במקביל להיותה זמרת מקצועית שהשתתפה בתוכניות ותחרויות ואף זכתה באחת מהן. אחרי חופשת לידה ארוכה ובגלל רעיון שהציע בעלה, קרן התמלאה השראה והחליטה לנצל את הכישרון הטבעי שלה לציור ולעולם היופי ונרשמה ללימודי אומנות הציפורניים. קרן סיימה את לימודיה בנייל סטודיו בהצטיינות, העמיקה את הידע עם לימודי בנייה בתבניות ג'ל בבית הספר המוביל E.mi school, נרשמה להשתלמויות רבות לשיפור בנייה, ציורים על ציפורניים, פדיקור מניקור ועוד, כדי לטפס אל הפסגה ולהיות הטובה ביותר בתחום - וכך היה. כמו כן, קרן מציעה מגוון של טיפולי יופי משלימים כמו עיצוב גבות, שיטת מיקרובליידינג פדיקור קוסמטי ועוד, וכך, החלה לצבור תאוצה עם קהל לקוחות שהגיע אליה מכל קצוות הארץ, בשל עבודותיה הייחודיות והמקצועיות, שאין שני להן בארץ, לרבות הכוכבת הבינלאומית נטע ברזילי, שהגיעה אליה דרך האינסטגרם, ועוד אושיות רשת מוכרות כגון סתיו מונסקי ונוי בנימיני.

עבודה של קרן כהן. קרן כהן nail art  academy,
עבודה של קרן כהן/קרן כהן nail art academy

מעבירה את הידע באומנות הציפורניים

לאחר חצי שנה בתחום, הצלחתה המשגשגת של קרן והידע העשיר שצברה, הביאו נשים רבות מכל הארץ לבקש ממנה ללמד את רזי המקצוע והיא החלה ללמד בעצמה ולהוציא השתלמויות בניצוחה. בשיעורים שקרן מעבירה, היא מלמדת את הטכניקה הייחודית והנכונה שפיתחה, מסבירה את המשמעות של שימוש בחומרים איכותיים ואת החשיבות שבלימוד ידע מקצועי. "חומרים איכותיים שומרים על הציפורניים הטבעיות", מסבירה קרן, "אני הפסקתי עם לק ג'ל כי הוא הורס ציפורניים, עברתי למבנה אנטומי בג'ל, וחשוב לי להעביר את הידע הזה לתלמידות שלי, כדי שלכל הנשים בארץ יהיו ציפורניים מושלמות. רוב הלקוחות שלי הן כוססות לשעבר שהצלחתי לשקם, בזכות שיטת עבודה נכונה ואיכותית שיצרתי, ועד היום הן עם ציפורניים ארוכות - הגשמתי להן חלום".

עבודה של קרן כהן. קרן כהן nail art  academy,
עבודה של קרן כהן/קרן כהן nail art academy

אומנית בנשמה, מגשימת חלומות

הקו המנחה את קרן בעבודתה הוא קודם כל שימוש בחומרים איכותיים בלבד. כל החומרים שקרן עושה בהם שימוש, עוברים סינון מוקפד וכל מה שנכנס לסל הציוד שלה, נבחר בפינצטה. בראש ובראשונה, היא שמה את שביעות הרצון של הלקוחה ומאמינה כי חומרים איכותיים מעידים על הדאגה ללקוחה והיא לא מתפשרת על הטוב ביותר עבור לקוחותיה. השירות החם של קרן, ההקפדה על הטוב ביותר והקו הייחודי שלה, מביאים נשים מכל הארץ למלא את יומנה ולקוות שיזכו לקבל את שירותה. קרן מתאפיינת ביצירת ציפורניים עם עיטורים וציורים מיוחדים, סופר מדויקים ויפיפיים, עבודת ידיה, שאותם לא ניתן למצוא אצל אחרות. "אנשים מחו"ל עוקבים אחריי, הטכניקות שלי מפורסמות אצל אומניות ציפורניים באינסטגרם ובפינטרסט", משתפת קרן, "לקוחות באות אליי עם דוגמאות מהרשת ורעיונות מטורפים, לפעמים הן לא מאמינות שזה יצליח ואז אומרות לי - 'הגשמת לי חלום, יצא יותר מושלם ממה שציפיתי'". קרן מוכנה לכל אתגר, וניכר כי אין ציור שהיא לא מצליחה לייצר באופן מעורר התפעלות. מעבר לציפורניים יפות ומיוחדות, הציפוי שקרן עושה בו שימוש, שומר על הציפורן חזקה לטווח ארוך מאוד, מגן עליה מפני שברים ומונע כסיסה. השילוב של החומר החזק יחד עם ידיה האומנותיות של קרן, מקנה ללקוחותיה ציפורניים מקצועיות, איכותיות שלא מפסיקות לגרוף מחמאות.

עבודה של קרן כהן. קרן כהן nail art  academy,
עבודה של קרן כהן/קרן כהן nail art academy

חלום להגשים לעצמה - ליין משלה

קרן כאישה שאפתנית, חולמת לפתוח בית ספר משלה ולייצר ליין של חומרים ייעודיים ואיכותיים לאומנות הציפורניים. ניסיונה עם לקוחותיה ושביעות הרצון הגבוהה שלהן, מהיופי וההקפדה האומנותית של הציפורניים, מוכיח כי הביקוש לליין שלה לא יאחר לבוא. "כל הלקוחות אומרות לי שאני חייבת לפתוח ליין משלי, כי באמת יצרתי צבעים מיוחדים והן כל כך מרוצות מהתוצאה שמתקבלת", אומרת קרן, "התקווה שלי היא שבסופו של דבר, מי שעוסק או מחליט לעסוק בתחום, ילמד באופן מקצועי. אם לא בבית ספר מקצועי, לפחות אצל מאסטריות מהתחום. שידעו לשמור על הציפורניים של הלקוחה, יעשו שימוש בחומרים איכותיים בלבד ובעיקר - שישמחו את הלקוחות וירצו אותן, רק ככה מצליחים".

קרן כהן - nail art academy

טלפון: 0522614485

כתובת: אלעזר פרידמן, פתח תקווה

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף קרן כהן
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully