וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפול אינטימי: פז סבג - Paz cosmetics

בשיתוף פז סבג - Paz cosmetics

8.2.2021 / 12:27

פז סבג היא קוסמטיקאית מקצועית המתמחה בטיפולי אנטי אייג'ינג לפנים. הטיפול שתעניק לכן יהיה פרטי כראוי לאינטימיות שהתהליך דורש

פז סבג. פז סבג - Paz cosmetics,
פז סבג/פז סבג - Paz cosmetics

כולנו חשופים לפרסומות, מגזינים ורשתות חברתיות, בהן נשים מטופחות ויפות מורחות על עצמן תכשירים שונים ומחייכות לעבר המצלמות. הכל גלוי לכולם. אין מסך מגן, והפרטיות? נראה שהיא נעלמה מהעולם - ודווקא בתחום הקוסמטיקה הפרטיות חשובה ביותר. לשמחתנו - אנו, במערכת הנבחרים, הכרנו את פז סבג - קוסמטיקאית מקצועית, מסורה, אמינה, ובנוסף - אחת שמבינה שטיפולי קוסמטיקה צריכים להתבצע בדלתיים סגורות.

כשאהבה למקצוע ולימודים נפגשים

עוד כילדה בת 12 אהבה פז סבג את תחום הקוסמטיקה. כבר בימים אלו היא הייתה מסדרת גבות וצובעת גבות לחברות, כשהיא מחפשת ובוחנת את הגוונים המתאימים לכל חברה וחברה. כשבגרה, היא החלה ללמוד את התחום באופן מקצועי, היא למדה איפור, הסרת שיער בשעווה, שיטת השיערה ועוד שפע תחומים מעולם היופי, אך לאחר לימודים רבים ומגוונים במוסדות מובילים בארץ, ביניהם: בית הספר של חוה זינגבוים ו-K. B. Pure והשתלמויות באיכילוב מול רופאים ופלסטיקאים, היא הבינה שהתחום שהכי מושך אותה והכי מעניין אותה הוא קוסמטיקה קלינית.

פז סבג. פז סבג - Paz cosmetics,
פז סבג/פז סבג - Paz cosmetics

שלושת טיפולי הפנים בהם מתמחה פז סבג

לאחר שצברה ידע רב בתחום בתחום הקוסמטיקה, החליטה פז סבג לפתוח את הקליניקה שלה, אשר נמצאת בביתה, באשקלון. היום, מתמחה פז בשלושה טיפולי פנים: טיפולי אנטי אייג'ינג, טיפולי פיגמנטציה וטיפולי אקנה. העסק קיים כבר שנתיים וחצי והוא מצליח מאוד תודות לידע הרב שצברה פז, התחושה הנעימה שהיא נותנת ללקוחותיה האהובות עליה, האינטימיות והיחס האישי.

פז מקפידה לבצע אבחון יסודי לפני שהיא מטפלת בלקוחה, כדי לעשות זאת, מתבקשת בין היתר כל לקוחה למלא שאלון הכולל 35 שאלות. השאלות נוגעות במגוון אספקטים בחייה - מרמת החשיפה שלה לשמש, נטילת גלולות ומצבה ההורמונלי, שגרת חייה, איכות השינה שלה, כמות המים שהיא שותה, המזון שהיא אוכלת, האם היא מבצעת או לא מבצעת פעילות גופנית, שגרת הטיפוח שלה, התרופות שהיא צורכת ושאלות נוספות.

עכשיו, בתקופת הקורונה, פז ממשיכה לסייע ללקוחות ולאבחן את עור הפנים שלהן באמצעות המצלמה והשאלון. על ידי תשאול הלקוחות, הכוונה והבנת מצבן היא יכולה להמליץ להן על מוצרים או על ביצוע שינויים בחייהן. לדברי פז: "צריך להבין מאיפה הדברים מגיעים, ישנם כל כך הרבה גורמים שיכולים להשפיע על עור הפנים, לכן, אני מקפידה להבין בדיוק מהו מצבה של האישה לפני שאני מטפלת בה. אני לא נותנת מוצר וסוגרת עניין, אין אצלי כאלו דברים. יש חומרים שיכולים להזיק למשל לנשים בהריון. כשמדובר על חומרים שחודרים לעור יש לנקוט בזהירות רבה".

תכשירים שניתן לרכוש מהקליניקה

"אני עובדת עם חברות שעובדות רק עם קוסמטיקאיות, החברות הללו הן: K. B. Pure, חוה זינגבוים ודרמלוסופי, יש להן מוצרים שמטפלים באנטי אייג'ינג, פיגמנטציה ואקנה. המוצרים מכילים חומצות בריכוזים הכי גבוהים שניתן להשיג היום בארץ באישור משרד הבריאות. התכשירים מאוד איכותיים והם מעניקים את התוצאות הרצויות. חשוב להבין שלכל אישה יש צרכים אחרים ושתכשירים שנקנים ברשתות המובילות ועוברים מסעות פרסום נושאי דגל לא תמיד טובים או מתאימים. מעבר לכך, נשים רוכשות מוצרים של חברות אירופאיות בהן האקלים קר מאוד, המוצרים האלו אינם מתאימים לאקלים שלנו", אומרת פז.

הקליניקה של פז סבג. פז סבג - Paz cosmetics,
הקליניקה של פז סבג/פז סבג - Paz cosmetics

מיהן הלקוחות שמגיעות אל הקליניקה?

הלקוחות שמגיעות לקליניקה של פז הן צעירות בגילאים: 25-45 שסובלות מפיגמנטציה, צעירות בנות 15-16 שסובלות מאקנה, נשים מבוגרות ואפילו ילדות. במקרים בהם אימהות לילדות פונות אל פז, כשהן דואגות לילדות שלהן, הסובלות מגירויים או פצעים בעור, מנסה פז להימנע משימוש בתכשירים.

פעמים רבות היא מנסה למצוא פתרונות טבעיים, כמו למשל: לשנות את התזונה של הילדה, להעלות את כמות המים שהיא שותה או להציע לה למרוח קרם הרגעה. פז מאמינה שיש לשמור על הילדות ילדות ולא להתחיל למלא את שגרת היום שלהן במריחת קרמים, ואנו ממש מסכימים איתה, למה למהר?

הייחוד של פז

פז לא רק מומחית בתחומה, היא גם אמינה וכנה מאוד. היא לא מתחילה טיפול בלי לערוך תיאום ציפיות והיא לא משאירה קצוות פתוחים, היא אפילו מחתימה לקוחות על סדרות טיפולים. לדבריה: "אם אני יודעת שלקוחה צריכה 3 טיפולים כדי להשיג את המראה המבוקש, היא תדע זאת מראש. יש שינויים שלא ניתן לבצע בטיפול אחד. אני רוצה לפתור בעיות ולגרום ללקוחות להיות מרוצות, אם לקוחה לא יכולה לבצע את כל הטיפולים בסדרה אני לא אתחיל לטפל בה, אין לי שום רצון לבזבז לה זמן וכסף".

כדי לדעת בדיוק מהו מצב העור של הלקוחה, מקפידה פז לבצע אבחון יסודי ומדויק. המטרה שלה היא לגרום לעור להיות בריא וזוהר ולשמור על הבריאות. "אני אתן טיפים ואקדיש זמן בחינם. אני מבינה את הפחדים של הלקוחות ולעולם לא אדחוף מוצרים.", אומרת פז.

אחד הדברים החשובים ביותר לפז נוגע לשמירה על פרטיות. הטיפולים אצלה מתבצעים אחת על אחת בקליניקה הנעימה שלה בבית, שאגב, עוברת שיפוצים ממש בימים אלו כדי שיהיה אפילו יותר נעים ונוח להימצא בה.

הלקוחות של פז מרגישות בטוחות איתה ולא פעם הן מספרות לה על חייהן. פז כמובן שומרת על פרטיותן באדיקות. "אני לא מבינה איך אפשר לבצע כאלו טיפולים אינטימיים כשיש עוד נשים בחדר או אפילו עוד אישה אחת בחדר. מטופלת צריכה להרגיש שהיא במקום בטוח, שכל מה שהיא אומרת נשמר בינינו, אף אחת לא רוצה זבובים על הקירות. אצלי הטיפולים נעשים באווירה אינטימית. ממני הלקוחה ממשיכה מייד לרכב שלה - אין כזה דבר לעבור טיפול ולצאת אל רחוב תעשייתי כשכל הפנים שלה אדומות. בנוסף, אני מקפידה להעניק יחס אישי גם לא במהלך הטיפולים. אני אוהבת את הלקוחות שלי, זמינה אליהן, מצלצלת בימי הולדת ונותנת אחוזי הנחה ומתנות בחגים לאלו מהן שמלוות אותי מתחילת דרכי המקצועית", אומרת פז.

פז מזמינה אתכן - נשים בכל הגילאים, לפנות אליה ולעבור אבחון בזום, בתקווה שממש בקרוב תוכלו להגיע אל הקליניקה שלה ולקבל ממנה טיפול מקצועי ומהנה.

המלצות:

"פז אהובה שלי חייבת להגיד לך תודהה הגעתי אלייך אחרי התפרצות גדולה של אקנה וחוסר ביטחון בפנים שלי, אחרי שניסיתי כל יום לטשטש כל פצע וצלקת שהיו על הפנים, ובזכותך, עם טיפול מסור ואוהב וליווי צמוד למדתי איך לשמור על הפנים נקיות ולטפל נכון בפצעים. היום אני מרגישה הכי בטוחה בפנים שלי וזה הכל בזכותך, רציתי להגיד לך תודה על הכל".

"פז אהובה אני חייבת להגיד לך תודה ענקית מהלב! מי כמוך יודעת כמה טיפולים הפנים שלי עברו, אצל כמה 'קוסמטיקאיות' הייתי שאין להן מושג מה נכון ומה פשוט אסור לעשות!!
ראית באיזה מצב הגעתי אלייך, ואני פשוט מאושרת! אני לא מאמינה שהטיפולים שלנו והתכשירים הפנים הגיעו למצב כזה! שאני מרגישה כל כך בנוח ולא מתביישת שיסתכלו עליי ויראו פצע או כתם. מגיע לך את כל התודה שבעולם! את פשוט מלכה!"

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף פז סבג - Paz cosmetics
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully