וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבי-סע, הכביסה מעולם לא הייתה נקייה יותר

בשיתוף כבי-סע

8.2.2021 / 12:01

הזמן הוא המשאב היקר ביותר עבור כולנו, ולכן חלקנו מעדיפים להיעזר בשירותי כביסה שמציעות המכבסות המקצועיות. חברת כבי - סע תאסוף מכם את הכביסה ותחזיר אותה עד לפתח ביתכם, כאשר בינתיים תוכלו ליהנות מניקוי ספות ושטיחים שהם מציעים

כבי-סע/אולפן הנבחרים

כמה זמן אנחנו מבזבזים על ההתעסקות הבלתי פוסקת עם הכביסה? קרוב לוודאי שיותר מדי זמן, שלרובינו אין בשפע. מי שבא לעזרתנו הוא טל ברי, בעלי חברת כבי-סע, עסק שלוקח מכם את הבגדים המלוכלכים ומחזיר אותם נקיים וריחניים עד לפתח הדלת.

שאלנו אל טל, איך התהליך מתנהל בפועל:

"הלקוחות יוצרים קשר בטלפון, בוואטס אפ או דרך האתר. אנחנו חוזרים אליהם כמה שיותר מהר כמובן. הכביסה חוזרת אליהם נקייה תוך יומיים מקסימום. ניקוי וילונות או שטיחים יכול לקחת שלושה עד ארבעה ימים".

מהי הייחודיות של החברה?

"מה שחשוב לי זה שהלקוחות יהיו מרוצים. השירות שלנו יעיל מהיר ואיכותי. הלקוחות מקבלים אחריות על העבודה, ורואים את זה בשטח - הלקוחות נשארים איתנו. מבחינת הניקוי ספות אנחנו דוגלים במקצועיות ושקיפות. מה שסוכם עם הלקוח מבחינת מחיר זה מה שהוא ישלם בסוף, אין הפתעות".

לא מוצאים את הזמן המתאים לדאוג לשינועי הכביסה? חברת כבי - סע תבצע עבורכם את כל סידורי הכביסה והגיהוץ במהירות האפשרית ותדאיג להחזירה עד לפתח ביתכם ללא כל מאמץ, וגם תוכלו ליהנות מניקוי מקצועי של הספה והשטיחים על הדרך.

בשיתוף כבי-סע
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully