וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתי ונדרמולן - מעצבת הפנים שמגיעה למרחקים

בשיתוף TNG בנייה ועיצוב

8.2.2021 / 14:08

בשנות ה-80, הכדורגלן גרי ונדרמולן תפס את הכותרות בישראל, כאשר כבש שערים לטובת קבוצתו דאז בית"ר ירושלים. אך לאחר שתלה את הנעליים, היתה זו אשתו, אתי ונדרמולן שהחלה לעשות לעצמה שם, והיום היא נחשבת לאחת ממעצבות הפנים המוכשרות והנחשקות ביותר

עיצוב של אתי ונדרמולן. אתי ונדרמולן,
עיצוב של אתי ונדרמולן/אתי ונדרמולן

מפיקת מדור "הנבחרים" שוחחה עם אתי ונדרמולן ושמעה על כל הטרנדים האחרונים, וכיצד שנת הקורונה השפיעה על עולם עיצוב הפנים.

אתי ונדרמולן היא אישה מרשימה ומצליחה, ובדיוק כמו בעלה, כדורגלן העבר גרי ונדרמולן, גם היא החליפה לעצמה קריירה לפני 16 שנה. בתחילה, ונדרמולן עבדה בחברות הייטק, אך מאחר והתשוקה שלה היתה נתונה לעולם האומנות והעיצוב, תוך כדי עבודתה כהייטקיסטית, היא יצאה ללימודי עיצוב פנים ואדריכלות במכללת אורט ובהשתלמויות במכללה למנהל.

כיום, ביחד עם בעלה, הם מנהלים חברה משפחתית בשם "TNG בנייה ועיצוב", כאשר זו מעניקה מעטפת אחת שלמה של תכנון, עיצוב וביצוע העבודה, עד הרגע שבו מעניקים את המפתח ללקוחות.

על תחילת דרכם המשותפת בתחום, אתי ונדרמולן סיפרה לי: "ברגע שגרי סיים לשחק, עברנו להתגורר באנגליה למשך מספר שנים. מאחר והמשפחה שלו עסקה בנדל"ן, כאשר חזרנו ארצה, הוא החל לעבוד בתחילה כקבלן שיפוצים. ברגע שסיימתי את לימודי העיצוב ואדריכלות שלי, החלטנו לשלב כוחות גם בכל הנוגע לחיים המקצועיים ומאז הכל היסטוריה".

משפחת וונדרמולן - קבוצה מנצחת

לאורך השנים החברה המשפחתית צמחה וגדלה. בתחילה היה זה הבן הגדול למשפחת ונדרמולן, שהצטרף להוריו וכיום הוא מנהל הפרויקטים ואחראי על ניהול הנכסים של תושבי חוץ אשר נמצאים בבעלותם. מדובר בעיקר בדירות ובתים פרטיים באזורי היוקרה, כמו הרצליה פיתוח.

הבת למשפחת ונדרמולן למדה עיצוב אופנה, ובימים אלו היא אחראית על כל תחום השיווק של החברה במדיות השונות. הבן השלישי סיים את לימודיו כהנדסאי אדריכלות במכללת שנקר, וכיום במקביל לעבודתו במשרד אדריכלים גדול, הוא מעניק לבני משפחתו ייעוץ בכל הנוגע להדמיות עבור קהל הלקוחות שלהם.

"יש יתרונות גדולים כאשר עובדים כיחידה אחת ומגובשת. השילוב של קבלן ומעצבת פנים, עוזרים לנו להוציא לפועל את כל התוכניות וליישמם תחת קורת גג אחת, כך אנו חוסכים ללקוחות שלנו את הצורך לחפש ולעבור בין כמה אנשי מקצוע מקבילים מנהלים עבורם את כל מהלך הפרויקט בקבלת מעטפת אחת שלמה.

"אותי כמעצבת ואדריכלית פנים, את גרי כקבלן בפועל, הדמיות, שירותי הנדסה ואדריכלות, הכל מהכל. כך שהפרויקטים שאנו לוקחים מאד מגוונים, בנייה מאפס או לחילופין שיפוץ באיזה גודל שידרש. הכל תוך כדי שקיפות מלאה עם הלקוחות לפי דרישתם תוך מקסום החלל הנתון", סיפרה אתי ונדרמולן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עיצוב של אתי ונדרמולן. אתי ונדרמולן,
עיצוב של אתי ונדרמולן/אתי ונדרמולן

לקוחות מספרים

עיקר העבודה של אתי ונדרמולן נעשית באזור מרכז ישראל, בין ראשון לציון לאזור השרון, ותל אביב רבתי. עיקר ההתמחות שלה באה לידי ביטוי בעיצוב של בתים ודירות, אך במקביל גם היתה אחראית על מספר פרויקטים של נדל"ן מסחרי כמו חנויות וכו'.

לפני הפגישה שלי עם ונדרמולן, שוחחתי עם כמה לקוחות. כולם העידו על אשת מקצוע יוצאת דופן בנוף המקומי. על כך שהיא קשובה לכל הצרכים, קטנים וגדולים כאחד, על עבודת מחקר מעמיקה שהיא דאגה לעשות מולם, קודם לתחילת העבודה, כך שהצליחה לדלות מהם מידע שהם כלל לא חשבו כי יהיה נכון להעלות אותו על השולחן.

על שידעה לשחק באופן מרשים עם גופי תאורה שהעניקו אווירה אחרת לגמרי בחדרים, על בנייה של חלון שהכניס את כל האור מבחוץ אל תוככי הבית, על ניצול מירבי של חללים ובחירה פנטסטית של רהיטים, תוך כדי מציאת פתרונות אחסון יצירתיים וטרנפורמציה של חלל שיוכל לשמש לכמה פונקציות.

על יכולת מופלאה שלה להכיר את כל מי שמתגוררים בבית, על מנת לבנות עבורם הרבה מעבר לחללים מעוצבים, הבית יהיה יפה ומעוצב אבל לא על חשבון פרקטיות ונוחות בהתנהלות היומיומית שלהם ובעיקר בשנה הזו, שנת הקורונה שבה כל בני הבית מצאו את עצמם חיים, לומדים ועובדים תחת קורת גג אחת.

עיצוב של אתי ונדרמולן. אתי ונדרמולן,
עיצוב של אתי ונדרמולן/אתי ונדרמולן

"הבית הוא לא אולם תצוגה"

כאשר סיפרתי לאתי ונדרמולן על המחמאות שקיבלה, היא הסמיקה וסיפרה: "יש לי סלוגן שמבחינתי מהווה תפיסת עולם, הבית הוא לא אולם תצוגה, אלא מקום שאנשים חיים וגרים בו, ובסוף היום הם צריכים להרגיש שהוא נוח ונגיש עבורם בצורה מושלמת, לכן לכל דבר יש מקום ויש סיבה, אני לא אחפש להרוס קיר סתם ככה. זאת הסיבה שאני תמיד משתדלת לבנות את התוכנית המקדימה ביחד עם הלקוחות, כאשר אני מכניסה לתוך התוכנית עלות מול תועלת.

"כמובן, לא פעם יש חריגות כאשר יוצאים לדרך, בין אם מדובר בשיפוצים או באילוצים הנקרים תוך כדי בשטח כאשר לא בונים מאפס, לכן חשוב גם להחליט מראש על סדר העדיפויות, ותכנון נכון של התקציב. אילו דברים הם בגדר חובה, ואילו דברים ניתן לדחות במספר חודשים, כדי שיהיה מרווח נשימה גדול יותר מבחינה כלכלית".

עיצוב של אתי ונדרמולן. אתי ונדרמולן,
עיצוב של אתי ונדרמולן/אתי ונדרמולן

הטעם של הלקוחות הישראלים

שאלתי את אתי ונדרמולן, האם היא מזהה דפוס שמאפיין רבים מהלקוחות שלה, היא חשבה והשיבה: "אני לא חושבת שיש טעם אחד ברור שמאפיין קבוצה גדולה, כי בשנים האחרונות כאשר יותר ויותר אנשים נסעו למקומות שונים בעולם, הם נחשפו ללא מעט עיצובים שונים, חדשים.

"עיצוב הבית תפס תאוצה בשנים האחרונות ובא לידי ביטוי בתוכניות עיצוב באתרים שונים באינטרנט, בתערוכות שונות בעולם ולכן ההשראה והחשיפה של האנשים גם שאינם מהתחום גדלה. זה יכול להיות מביקור בבית מלון יוקרתי, או חנויות , מסעדות ושאר מקומות. את מה שראו שם, הם ביקשו להביא לבית שלהם, לחדרי הרחצה ולשאר חלקי הבית, כדי שימשיכו להרגיש את החוויה שהרגישו בחוץ".

השפעת הקורונה

השנה האחרונה שינתה את חיי כולנו מקצה לקצה, בעקבות הסגר והבידודים, רוב רובם של האנשים מצאו את עצמם לא רק ישנים או מבלים בבית, אלא גם לומדים ועובדים בתוכו, החלל האישי נוצל ונוהל כבר בצורה לגמרי אחרת, למדנו להתחלק ולבלות זמן רב יותר עם כל בני הבית, על ההשפעות שכבר ניתן לזהות בשטח ונדרמולן סיפרה: "הקורונה שינתה המון, לקוחות רבים סיפרו לי על יותר מתחים וכעסים שנוצרו בבתים בעקבות המצב, וביקשו ממני כי אשנה משהו עבורם, כך שההרמוניה והשקט יחזרו. לכן היה צורך למצוא נישות בבית ללימודים או עבודה בלבד, חדרים ששימשו כחדרי שינה או חדרי משפחה שינו את הפונקציה שלהם לחדרי עבודה ולימודים, והילדים למדו שהשטח הציבורי והפרטי כעת הוא שטח שצריך להתחלק בו ולהתנהל בו אחרת.

"גם החללים המשותפים כמו הסלון, הפכו עכשיו לא רק לאירוח, אלא מקום בו ילדים קטנים מבלים הרבה שעות עם הוריהם. לכן היה צריך להיות יצירתיים עם כל המתלווה לכך (משחקים, צעצועים , חומרי לימוד וכו') כאשר במשך היום החלל לובש צורה אחרת, ובערב שוב משנה את ייעודו וצורתו.

"המטרה שכל אחד יוכל גם למצוא את המקום האישי והפרטי שלו בתוך הבית שהפך להיות גם מגרש משחקים, גם מקום עבודה ולימוד, וגם מקום לשבת להירגע בו".

עיצוב של אתי ונדרמולן. אתי ונדרמולן,
עיצוב של אתי ונדרמולן/אתי ונדרמולן

אתי ונדרמולן - חיה ונושמת את העיצוב המודרני

לפני סיום שאלתי את אתי ונדרמולן על הטעם האישי שלה, היא מיד השיבה: "אני חושבת שניתן לזהות את הטעם האישי וטביעת האצבע שלי גם בעבודות עצמן. אני מאוד נמשכת אל העיצוב המודרני, הנקי והקלאסי ,בעיקר אוהבת עיצוב איטלקי המתאפיין בקווים נקיים ובהקפדה על הפרטים הקטנים. צבעים וקווים נעימים, הרמונים, שאפשר לחבר בינם לבין רהיטים, אקססוריז וחומרים שונים".

אם גם אתם מחפשים את המעצבת שתיקח את הבית שלכם למחוזות חדשים, שתגשים עבורכם חלומות ושתהפוך כל חלל גדול כקטן לנעים ומזמין , אתי ונדרמולן היא בדיוק מעצבת הפנים שאתם צריכים.
מעוניינים לשוחח איתה? צרו קשר עכשיו, בטלפון: 054-7732314


אינסטגרם

אתר

פייסבוק

בשיתוף TNG בנייה ועיצוב
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully