וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו כנאפה - תגיעו בעקבות הריח, תישארו בגלל הטעם

בשיתוף אבו כנאפה

8.2.2021 / 10:51

במקרה של סמאהר גבארין, התפוח לא נפל רחוק מהעץ והוא הלך בעקבות אביו, לו היה מפעל כנאפה. היום לסמאהר יש שתי חנויות למכירת הקינוח המושלם הזה, האחת בהרצליה והשנייה ברמת גן וכדי לעורר בכם את התיאבון, הוא מצטרף אלינו לאולפן

אבו כנאפה/אולפן הנבחרים

הכירו את סמאהר גבארין, בעל העסק "אבו כנאפה". הוא נמצא בתחום מאז תקופת ילדותו. לאביו היה מפעל של כנאפה והוא עבד בו יחד עם אחיו. לאחר המון שנים הוא התחיל למכור כנאפה בשווקים, בפסטיבלים ובאירועים אך הקורונה ''טרפה את הקלפים'' מבחינתו בשל ביטול מוחלט של האירועים והשווקים ולכן הוא החליט להביא את הכנאפה הייחודית שלו ואת הבקלוואה למרכז הבמה בשני סניפים של חנויות ''אבו כנאפה'' שפתח.

מה ניתן למצוא אצלך בתפריט?

"במקום ניתן ליהנות מכנאפה אותנטית בטעמים אסליים מיוחדים, בקלוואה בייצור עצמי, קדאיף, חלבות ועוד מתוקים נוספים. שתי המנות הפופולריות ביותר הן כנאפה עם גלידה טורקית וכנאפה עם נוטלה, מדובר בלהיט של ממש בקרב כל קהל הלקוחות של החנויות".

מה הייחודיות של הכנאפה שלך?

"הסוד של כנאפה טמון בגבינה: אנחנו משתמשים בגבינת עיזים נמתחת מיוחדת ועשירה שהופכת את הכנאפה למוצלח כל כך. נוסף לכך, הכנאפה נעשית בהכנה במקום אל מול עיניו של הלקוח במעמד ההזמנה בלבד, אין כנאפה שמכינים מראש, זאת על מנת להעניק לכל לקוח חוויה של כנאפה שמוכנה לנגד עיניו".

מעטים האנשים שיכולים לעמוד בפני הקינוח המושלם הזה, אז אם מתחשק לכם כנאפה, צרו קשר עם "אבו כנאפה" או הגיעו לסניפים ברמת גן והרצליה.


0522028665

פייסבוק

בשיתוף אבו כנאפה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully