וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תפסיקו לזלול ב"כנאפה על גלגלים"

בשיתוף כנאפה על גלגלים

8.2.2021 / 10:16

הנה חידה: מה הדבר היחיד בעולם שיותר טוב מכנאפה? התשובה היא כזה שמכינים לכם מול העיניים כמובן. זה בדיוק מה שתקבלו מ"כנאפה על גלגלים" בעוספייה. ראמי מונדס איתנו באולפן כדי להראות לכם איך עושים את זה בזמן אמת

כנאפה על גלגלים/אולפן הנבחרים

הכירו את ראמי מונדיר, אשר עבד בעברו בקונדיטוריה של המשפחה, ובעקבות הקורונה שהובילה לכך שלקוחות לא יכולים להגיע, הקים את העסק של עגלות הכנאפה והחליט שאם הלקוחות לא יכולים להגיע - הוא יגיע אל הלקוחות.

ראמי, מה ניתן למצוא בכנאפה על גלגלים?

"הקונספט של העסק הוא עגלה ניידת של כנאפה חם שמוכן במקום לעיני הלקוחות. מדובר בכנאפה שאני אופה במקום ואני מכין אותה בעבודת יד באמצעות מתכון ששמור בקנאות בקרב המשפחה. בנוסף לכנאפה, אנחנו מציעים גם בקלוואה טורקית אותנטית בעלת טעם ייחודי".

מה ייחודי בכנאפה שלך?

"בשל העובדה כי יש בבעלות המשפחה מחלבה, הגבינות שאני משתמש בהן בכנאפה הן הגבינות האיכותיות ביותר ואני שם כמות נדיבה מאוד שמאפשרת ללקוחות להתענג על כל ביס".

מהן שעות הפעילות של העגלות?

"העגלה שנמצאת בשכונה המזרחית בעוספייה עובדת כל ימי השבוע חוץ מראשון, והעגלה השנייה עובדת בשישי ובשבת בכניסה לעוספייה מ7:00- בבוקר עד 19:00 בערב".

כנראה שאתם יושבים עכשיו מול המסך ויכולים לדמיין את הריח הממכר של הכנאפה והבקלוואה של ראמי. בפעם הבאה שאתם באזור עוספייה, בואו גם לטעום.


0523914736

בשיתוף כנאפה על גלגלים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully