וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגורו של הדרופשיפינג

בשיתוף Testa Mind

8.2.2021 / 10:06

ליאור טסטא, מייסד Testa Mind, טכנאי המחשבים שהצליח לפתח רובוט מסחר שעונה על השאלה הכי גדולה במסחר אלקטרוני: מה למכור, בכמה, ואיך לעשות את זה במהירות ויעילות?

ליאור טסטא. Testa Mind,
ליאור טסטא/Testa Mind

מכירים את האגדה המודרנית, הבחור שתקוע בחובות, ממשפחה קשת יום שעשה אלפים בזכות האינטרנט? הגיבורים של העידן הדיגיטלי לא שולטים בחץ וקשת, הם שולטים בדרופשיפינג, מסחר אלקטרוני ועוד.

ליאור טסטא, (31), הבעלים והמייסד של Testa Mind, הוא סיפור הצלחה בשר ודם. החיים הם לא אגדה, הוא אומר: "נכון, אפשר לעשות כסף מהאינטרנט, אבל זה לא קסם. נדרש להשקיע זמן, מאמץ, למידה והתמדה".

טסטא, נשוי ואב לשניים, נראה בעצמו כנער, אבל אל תטעו, הוא אחד המובילים בארץ בתחום הדרופשיפינג. האיש שכתב ספרים והמציא רובוט שסייע לרבים להרוויח בעולם המסחר האלקטרוני, בעל חנויות וירטואליות, מרצה, מלמד, מנהל ומייעץ לאין ספור פורומים וקהילות, קבוצות וואטסאפ וערוצים דיגיטליים שונים, ולאחרונה הוציא קורס מקיף ביותר עם כל הכלים להצלחה בדרופשיפינג.

לערוץ היוטיוב של ליאור

קורונה טיים

"לאחרונה, התחום עלה לכותרות בגלל שאנשים בבית ומחפשים אלטרנטיבת השתכרות. אני מאמין ויודע שבן אדם שרוצה משהו הוא יצליח בו. זה פשוט, הייתי בור עם חובות ואנגלית עילגת. היום אני מכניס כסף, קבוע וזורם. צריך ללמוד את התחום לעומק, להתנסות ולהיות יצירתיים. התקופה הזאת שאנשים מחפשים איך להתפרנס או סתם שורפים זמן באינטרנט ומשועממים בחל"ת או סגר, היא הזדמנות יכולים להכניס כסף, ללמוד ולהתעשר בידע, יש הרבה ידע זמין ועזרה הדדית. רק להתחיל".

איך הכל התחיל?

"אני לא הכי עשיר בעולם, אבל לפני כמה שנים הייתי במינוס ענק של מעל 100,000 שקלים, ילד שביעי ממשפחה קשת יום בבית שמש. אין מה להשוות, היום ההכנסה זורמת, אני אדון לעצמי, פנוי ליצור דברים חדשים, וגם ללמד הלאה".

מה הסוד? הוא מחייך: "הרגילו אותנו לחשוב בקטן. אני מנסה להסביר 'תחשבו בגדול תקבלו בגדול'. חוץ מזה, אין קסמים, זו עבודה על המיינד, על הגוף והתמדה".

תלמיד נצחי

"תמיד אהבתי מחשבים, וזיהיתי את הפוטנציאל באינטרנט, התנסתי במסחר אלקטרוני עוד שהיה בחיתוליו. עבדתי כמלצר ועשיתי קצת עבודה ברשת, מכירות, לידים. התחתנתי וכשאשתי היתה בהריון, חיפשתי עבודה מסודרת עם הכנסה קבועה. הלכתי להיות טכנאי מחשבים. בזמן שחיפשתי עבודה התחלתי לקרוא ספרים, לפתוח את הראש. בסופו של דבר לא עברתי את המיון האחרון בתהליך הגיוס שחיכיתי לו, ישבתי חודש וחצי בבית בלי לדעת לאן אני הולך. היה לי ילד בדרך ולא ידעתי איך אצליח לפרנס.

"הבנתי שיש כסף בפייסבוק, ובדיגיטל התעסקתי בזה בקטנה ולמדתי, קראתי כל מה שיכולתי. כל גרוש שהכנסתי השקעתי בלימודים. הייתי בחובות איומים. היינו משפחה צעירה, אבל הסתכלתי קדימה והבנתי שהדרך להתרומם היא לחשוב בגדול. הפכתי טבעוני, שיניתי את אורח החיים שלי, עשיתי מדיטציות, וכל הזמן למדתי.

"אשתי רבה איתי שאין לנו כסף לאוכל ואני מבזבז. הסברתי לה שבוער לי ללמוד. לא היתה לי אנגלית טובה, אבל היתה לי נחישות ולהט למשהו שאהבתי. עשיתי המון קורסים ועם הזמן פיתחתי שיטות. פתחתי חנויות ב ebay שהכניסו לי כסף. במקביל מצאתי עבודה בעיריית ירושלים כטכנאי מחשבים, עבדתי ביום במשרה טובה ובבית המשכתי ללמוד ולתפעל את זירות מסחר שלי".

הרובוט יעבוד

"המצב היה טוב, נכנסה משכורת והכנסה צדדית נחמדה מהחנויות באיביי. אבל בראש שלי עוד חי זיכרון התקופה שלא היה. הפחד הניע אותי. כדי למקסם את התוצאות שלי, גם כשאני בעבודה בעירייה, בניתי רובוט, שיחפש את המוצרים הכי נמכרים באיייבי בתקופת זמן קצרה. על זה נעשה ניתוח האם למוצרים יש פוטנציאל מכירה גבוה יותר. אחרי הרובוט בודקים ידנית למשל כמה מתחרים על המוצר. ואז אפשר לשפר אפשרות מכירה על ידי שינוי כותרת או תמונה וכו'. רציתי את התוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר. הייתי קם בחמש בבוקר וממשיך לעבוד בלילה כשהילדים ישנו. זה באמת עבד והביא תוצאות מעולות. התחלתי לספר ולשתף חברים בעבודה. הם התלהבו וביקשו ממני גם לסחור. החלטתי לקחת את זה שלב קדימה, להתמקד במסחר וברובוט. החלטתי לעזוב את העבודה הבטוחה כשכיר ולשים את יהבי על הרובוט, הצעתי אפילו לחברי להצטרף".

להיות אדון לעצמי

"רציתי ממש להיות עצמאי. כבר היו לי הכנסות מאיביי. הרובוט הביא תוצאות יפות. השקעתי כסף בייצור רובוט לקהל הרחב. כדי לבדוק, נתתי אותו חינם ומהיום הראשון היו מלא הורדות. עוד כשעבדתי בעירייה חברים שביקשו שאדריך אותם, לימדתי, הפכתי לזה שבאים לשאול אותו. אני מנהל קהילות בוואטסאפ, באינסטגרם וכו' נותן המון חומר חינם, אבל הרבה ביקשו שאלמד אז גם הדרכתי על מסחר באיביי. היו לי אז חמש חנויות, ושני עובדים, שהעלו מוצרים ועבדו עם הרובוטים".

ליאור טסטא. Testa Mind,
ליאור טסטא/Testa Mind

להתחזק מהנפילות

"המשכתי לשפר את הרובוט והכרתי את עידן ISHIFT, שהוא מתכנת ועזר לי עם פיתוח ושיפור של הרובוט. לאחר שעבדנו על הרובוט נתתי לתלמידיי להתנסות, הם התחילו להרוויח הרבה, אז השקתי את הרובוט לשוק, זה נמכר בטירוף.

"אבל הייתי תמים ועשיתי לא מעט טעויות. פיתחתי את הרובוט על פלטפורמה שהיא לא שלי והפסיקה לתת את השירות. נאלצתי להוריד וכל הקונים עטו עליי, לקחו להם מוצר שרכשו. הצלחתי להרגיע אותם, הבטחתי שאבנה להם רובוט חדש, אבל ממש נכנסתי לדיכאון. לא יצאתי מהמיטה. אשתי ניערה אותי ואמרה לי שעכשיו למדתי זה יהיה קל יותר, שוב. מצאתי עוד מתכנת שהכרתי שהיה אמור לעזור לי לבנות את הרובוט מחדש. לא חשבתי בכלל לחתום חוזה. הוא פשוט העתיק אותי. הרגשתי נורא, זו היתה תקופה לא פשוטה.

"התייעצתי עם עו"ד, בסוף שחררתי, החלטתי לא לבזבז אנרגיה לתבוע במקום זה אני אקום. אספתי את השברים יצרתי לעצמי שרת ובסיס לקוד לרובוט חדש ועוצמתי יותר. כיום הלקוחות מורידים תוכנה ומקבלים הסבר פשוט על הממשק איך לעבוד עם הרובוט".

"ההכרח הוא אבי ההמצאה"

"אחרי הנפילה הזאת הייתי צריך כסף לפתח את הרובוט בעצמי, היו לי דברים נוספים אבל זה לא הספיק. המשאב שהיה לי בשפע הוא ידע. המון רצו ללמוד ממני אז יצרתי קורס מקיף עם המון ערך מוסף, התגובות לא אחרו להגיע. מכרתי אותו במחיר אפסי וקיבלתי פידבקים מדהימים. עם הכסף שנכנס בניתי את הרובוט החדש שאותו אני מוכר היום עם הקורס הדיגיטלי שכולל גם תמיכה צמודה בקבוצת וואטסאפ ומוצרים דיגיטליים נוספים".

Testa Mind. Testa Mind,
Testa Mind/Testa Mind

כל אחד יכול

"המטרה שלי היא שכל אדם שחפץ בהכנסה נוספת או עיקרית מכל בעולם, בכל זמן יוכל בסופו של דבר לנצל פלטפורמה שהיא עתיד ההכנסות כיום. בעזרת כלים נכונים בצעדים פשוטים והתמדה ניתן להגיע לפרנסה והנאה.

"ילדים צעירים ובני נוער שנמצאים זמן רב במסכים, יוכלו לנצל אותו ללמידה ויצירת רווח כלכלי במיוחד עכשיו שהם תקועים בבית. צעירים, בעלי משפחות ומבוגרים, יכולים להתמצא בקלות ולספק הכנסה נוספת או לפתח קריירה חדשה, במקביל ללימודים ועיסוקים אחרים. כל אחד באמת יכול!

"אני רואה קורסים שמבטיחים התעשרות מהירה, זה לא נכון. זה עבודה קשה ולימוד, נכון שאפשר להרוויח ואפילו הרבה. אבל זה לא קסם. הכי חשוב כדי להצליח, זה לאהוב את מה שעושים ולהתמיד. כשתלמיד רוכש את הקורס שלי הוא מקבל גם תשומת לב. יש קבוצות עם מדריכים שעוזרים. זו זירת לימוד וקהילה חברתית והמון חומר חינמי ממני. בנוסף יש את הרובוט שלי שהוא ייחודי המקצר את זמן העבודה משמעותית, ובזמן שהרובוט עובד אתם פנויים לדברים אחרים".

לחיות להצלחה

החנויות והרובוט שלו עובדים עבורו, הוא ייצר רובוט נוסף למקצוענים. ממשיך תמיד לפתח את הדבר הבא. מאמין שהצלחה היא דרך חיים: "אני עושה ספורט כל בוקר, קם בארבע בבוקר, עושה מדיטציה, ספורט על הבוקר כדי לשחרר דופמינים ולהתחיל יום באנרגיה טובה. משתדל לאכול בריא ולא כבד, פעם בכמה זמן יום מיצים, מנקה גם את הגוף ואת התודעה. לא ממליץ לשבת כל היום בפייסבוק לנוון את המוח עדיף לקרוא ספרים.

"הגוף שלנו אמור להכיל דברים מהטבע. מדיטציה מאפשרת לראות צלול, עבורי זה כלים להצלחה. בקורסים שלי אני מדבר גם על זה, בהתחלה אנשים מתלהבים מהרובוט ורוצים לדעת איך הוא עובד, אבל שהם נחשפים גם לתכנים האלה הם פתאום כותבים לי שחייהם השתנו. דבר קשור בדבר".

לקורס המלא + הרובוט ושלל מוצרים דיגיטליים במבצע מטורף לזמן מוגבל , פה>>

להדרכות וקורסים חינם>>

לכל הקורסים באתר>> אתר הבית>>

רוצים לדבר על זה? בקבוצת הוואטסאפ הפתוחה>>

לדף העסקי>> לתיקטוק>> לאינסטגרם>>

בשיתוף Testa Mind
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully