וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנטורופתית שתעזור לכם להבריא את הגוף

בשיתוף סוזנה לילאוי

8.2.2021 / 9:37

סובלים מכאבים פיזיים או תסמינים אחרים ומרגישים שניסיתם הכל? אל תאמרו נואש. כדי להבין כיצד ניתן להגיע להחלמה מלאה ממחלות כרוניות שונות ולקבל שליטה על גופכם וחייכם, שוחחנו עם סוזנה לילאוי, נטורופתית ומומחית ברפואה פונקציונלית

אבחון נטורופתי. סוזנה לילאוי,
אבחון נטורופתי/סוזנה לילאוי

לא מעט אנשים סוחבים איתם בעיות בריאותיות שונות כמו מחלות כרוניות או כאבים כרוניים ומתייסרים בשקט. לצערנו, הרפואה הקונבנציונלית לא מצליחה לתת מענה לכל בעיה רפואית או מחלה, ומותירה את המטופלים חסרי אונים. במקרים מסוימים, היא פוטרת את המטופלים בהגדרה מעורפלת שלא באמת מסבירה את מקור התסמינים, ושולחת אותם לטיפול תרופתי אחיד ולא מועיל. למרבה השמחה הבשורה לא מאחרת לבוא, וכיום ניתן למצוא מענה על ידי שילוב בין רפואה נטורופתית ופונקציונלית ששואפת למצוא את הסיבות למחלה ולא רק להרגיע את התסמינים.

הכירו את סוזנה לילאוי, מומחית בנטורופתיה וברפואה פונקציונלית המתמחה בטיפול במחלות שונות (לרוב כרוניות) שאין להם פתרון ברפואה הקונבנציונלית כגון מיגרנות, פיברומיאלגיה, דלקות פרקים, מחלות אוטואימוניות, בעיות פוריות, איזון בלוטת התריס, מחלות עור כמו אקנה ופסוריאזיס ובעיות במערכת העיכול כמו הליקובטור פילורי, קוליטיקס, קרוהן, מעי רגיז ועוד. עם אחוזי הצלחה גבוהים, סוזנה הצליחה לעזור למטופלים להחלים ממחלות כרוניות עד כדי כך שהם לא חווים תסמינים, לא תלויים באף תרופה, התיק הרפואי נקי והבדיקות יוצאות שליליות למחלה.

רפואה מותאמת אישית

בזכות העובדה שהיא מתמקדת בבירור ואבחון מעמיק של התסמינים שהמטופל חווה, ניתן לומר כי נטורופתיה היא מעין רפואה מותאמת אישית. לאחר שמאבחנים מהן הסיבות המדויקות שגורמות לתסמינים או למחלה, הטיפול נעשה באמצעות תזונה נכונה, צמחי מרפא ותוספי תזונה בהתאם. כלומר, בניגוד לרפואה הקונבנציונלית שתעניק לכל המטופלים שחווים מיגרנה את אותו הטיפול, הנטורופת יתאים את תכנית הטיפול לפי מקור הבעיה והמצב הרפואי של כל מטופל.

"השילוב בין הנטורופתיה לרפואה הפונקציונלית והידע הרב שרכשתי מאפשרים לי להשתמש בכלים מדויקים לטיפול יעיל יותר במחלות השונות. במהלך הטיפול אני מתמקדת באבחון הגורמים והתהליכים של מחלות כרוניות ובטיפול בהם, בהתבסס על בדיקות מעבדה פונקציונליות מתקדמות ומדויקות ביותר שלא ניתן למצוא בקופות החולים. למשל, במחלות אוטואימוניות נטפל בשורש הבעיה כדי שהמטופל יחלים מהמחלה ולא יהיה תלוי בתופעות או בכדורים כמו סטרואידים", מסבירה סוזנה.

רפואה קונבנציונאלית מול פונקציונלית. סוזנה לילאוי,
רפואה קונבנציונאלית מול פונקציונלית/סוזנה לילאוי

אבחון מקור הבעיה

האבחון נעשה באמצעות בדיקות רפואיות כמו דם ושתן, אותם ניתן לערוך בקופות החולים. במידה ולא ניתן למצוא הסברים מספקים, סוזנה מפנה את המטופלים לבדיקות מעמיקות נוספות במעבדות מיוחדות של רפואה פונקציונלית, ומבטיחה להגיע לשורש הבעיה.

"במקרים רבים הניסיון המקצועי שצברתי עוזר לי להגיע לסיבת המחלה רק על סמך תשאול המטופל, אבל במקרים בהם אני רואה שאין התקדמות לעבר החלמה אני מפנה לבדיקות מתקדמות יותר כמו בדיקות רוק, בדיקות הורמונליות מתקדמות, רעילות למתכות כבדות, חומצות אורגניות בשתן, אי סבילות למזון ועוד. בדיקות אלה נותנות אינדיקציה למקור הבעיה במחלות אוטואימוניות שונות כמו בלוטת התריס, קרוהן וקוליטיס שעלולות להתפתח בגלל זיהומים במעיים או חוסרים תזונתיים של ויטמינים ומינרליים שלא ניתן לזהות בבדיקות דם רגילות".

סוזנה לילאוי. סוזנה לילאוי,
סוזנה לילאוי/סוזנה לילאוי

הכל מתחיל ונגמר באוכל

היום יותר מתמיד מבינים בעולם כי שילוב של מתח ותזונה מערבית המבוססת על חומרים מעובדים ותעשייתיים מהווה מצע פורה להתפתחות מחלות קשות כמו מחלות כלי דם, סרטן, הפרעות הורמונליות והפרעות במערכת העיכול. לכן, הטיפול הנטורופתי אצל סוזנה יתחיל קודם כל בשינוי תזונתי.

"אני מאמינה שהקיבה ומערכת העיכול הן דלתות הכניסה לשאר מערכות הגוף. מחקרים אחרונים מוכיחים כי אין תזונה אחת שמתאימה לכולם וכי יש להציע תפריט תזונה מותאם אישית לכל אדם באשר הוא. בין אם מדובר בטבעונות, תזונה קטוגנית שמבוססת על מזון מן החי, תזונה ללא סוכר או ללא גלוטן ועוד. לאחר שבנינו תפריט תזונה מדויק, אנחנו ממשיכים לטפל באמצעות צמחי מרפא המוכרים על ידי בתי מרקחת על מנת להשלים את הטיפול ולחזק את הגוף. בכל מקרה אני מקפידה ללוות את המטופלים לאורך זמן עד שיגיעו להחלמה מלאה".

אז אם גם אתם סובלים ממחלות כרוניות, כאבים בגוף ותסמינים שונים, זה הזמן ליצור קשר עם סוזנה לילאוי עוד היום: 052-3750662

מייל: Suzanal1994@gmail.com

אינסטגרם

בשיתוף סוזנה לילאוי
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully